Dagcafé
+20
Zwoesj
ExpressoB
Jordana
Sjaantje
Lejow
Lady4
Monte
Zwerver
Minx
May
Bimbam
Serena
Suus
Try
Oasis
VeryCherry
Moezie
Chocolate Cookie
Laquisia
Burn
24 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Dat soort woorden neemt Reva niet in haar mond.Maple schreef:Zeg dan gewoon gelijk Calvin Piemelhoofd.Reva schreef:Calvin Dick
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat soort woorden neemt Reva niet in haar mond.Maple schreef:Zeg dan gewoon gelijk Calvin Piemelhoofd.Reva schreef:Calvin Dick
Zou ik nooit doen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat soortMaple schreef:Zeg dan gewoon gelijk Calvin Piemelhoofd.Reva schreef:Calvin Dickwoordenpiemels neemt Reva niet in haar mond.
Gast- Gast
Zeg !!! Ik heb tegen iedereen hallo gezegd....
en wat krijg ik terug
voel me nu toch wel een niets nuts
en wat krijg ik terug
Gast- Gast
Waar moeten we hem van kennen eigenlijk? Ik vind het een beetje een broekie daar droog ik van op.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Smikkell schreef:Dat soortMaple schreef:Zeg dan gewoon gelijk Calvin Piemelhoofd.Reva schreef:Calvin Dickwoordenpiemels neemt Reva niet in haar mond.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik had een ex en zijn naam was Dick. En hij was blind. Vond ik leuk op zn engels Blind Dick
Mijn man en ik hebben mijn ex de bijnaan 'pakje boter' gegeven
Gast- Gast
Dat jij dat niet weet he, valt me zo tegen!!Reva schreef:Waar moeten we hem van kennen eigenlijk? Ik vind het een beetje een broekie daar droog ik van op.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Zeg !!! Ik heb tegen iedereen hallo gezegd....
en wat krijg ik terug
HAAAAAAALLLLOOOOOOOO
Gast- Gast
Maple schreef:Reva schreef:Ik had een ex en zijn naam was Dick. En hij was blind. Vond ik leuk op zn engels Blind Dick
Ik snap de 'hij heet ****' en is '***' hier niet
Gast- Gast
Je voelt je dus niet aangesproken bij het woord piemel?Stuiterbal schreef:Zeg !!! Ik heb tegen iedereen hallo gezegd....
en wat krijg ik terug
Hoe was de seksfilm gister?
Gast- Gast
Mijn juichpost werd trouwens ook genegeerd, maar die heb ik dan ook wel op een tamelijk ongelukkig moment geplaatst...
Gast- Gast
Reva schreef:Maple schreef:Reva schreef:Ik had een ex en zijn naam was Dick. En hij was blind. Vond ik leuk op zn engels Blind Dick
Gast- Gast
Reva schreef:Maple schreef:Reva schreef:Ik had een ex en zijn naam was Dick. En hij was blind. Vond ik leuk op zn engels Blind Dick
Ik las 'en zijn bijnaam was Dick'. Oh, hier had ik het vanmiddag nog met Jordana over, dat ik zo heerlijk dom uit de hoek kan komen af en toe
Gast- Gast
Maakt me nieuwsgierig...Vergeet-me-nietje schreef:Mijn juichpost werd trouwens ook genegeerd, maar die heb ik dan ook wel op een tamelijk ongelukkig moment geplaatst...
Gast- Gast
Geeft niets. Is ook leuk om er daar een van in het dagcafe te hebbenMaple schreef:Reva schreef:Maple schreef:Reva schreef:Ik had een ex en zijn naam was Dick. En hij was blind. Vond ik leuk op zn engels Blind Dick
Ik las 'en zijn bijnaam was Dick'. Oh, hier had ik het vanmiddag nog met Jordana over, dat ik zo heerlijk dom uit de hoek kan komen af en toe
Gast- Gast
Goedenavond dames!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Ik geloof dat ik hier geen bal meer van snapReva schreef:Maple schreef:Reva schreef:Ik had een ex en zijn naam was Dick. En hij was blind. Vond ik leuk op zn engels Blind Dick
Gast- Gast
Smikkell schreef:Je voelt je dus niet aangesproken bij het woord piemel?Stuiterbal schreef:Zeg !!! Ik heb tegen iedereen hallo gezegd....
en wat krijg ik terug
Hoe was de seksfilm gister?
wahahahahahaha tja.... opwindend ????
en er zat een man naast me op de bank ....
Gast- Gast
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: