Dagcafé
+20
Zwoesj
ExpressoB
Jordana
Sjaantje
Lejow
Lady4
Monte
Zwerver
Minx
May
Bimbam
Serena
Suus
Try
Oasis
VeryCherry
Moezie
Chocolate Cookie
Laquisia
Burn
24 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Jeetje Leah wat heftig en wat naar dat je nachtmerrie waarheid is geworden. Ik vind het dus echt onbegrijpelijk dat iemand dit kan doen. Kijk van je vriend is het heel erg(hij is echt intiem met jou), maar van je vriendin vind ik het misschien nog wel erger. Zij kent je al 24 jaar en dan doet ze dit achter je rug om. Ik vind het echt vreselijk voor je.
Laatst aangepast door Monte op ma 6 jun 2011 - 8:13; in totaal 1 keer bewerkt
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Jeetje Leah, wat ongelooflijk klote en wat smerig van je vriendin. Ze is al zolang je vriendin, ik vind het echt onbegrijpelijk dat ze je dit flikt. Ik hoop dat je straks duidelijk kunt zijn tegen J.
Gast- Gast
Whaaaaaa de wasbak hangt en is nog heel!!!!! Ze zijn nu bezig de kranen te bevestigen! Zo dat was ff stressen zeg...
Gast- Gast
sterkte L.!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Leah: Veel succes straks!!
Dames, ik ga douchen en naar bed.. Morgen weer veel te vroeg eruit..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
_Leah_ schreef:Ze gaan gewoon al 3 weken met elkaar naar bed. Gadverdamme!
En jij en J de afgelopen 3 weken? Sorry, persoonlijke vraag, maar ik kan me voorstellen dat je je dan helemaaaaal smerig voelt ... Gatver meis, wat onwijs klote voor je.
Gast- Gast
Ah bah Leah Wat een naar verhaal! Veel sterkte
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik kan er echt zo niet bij dat die jongen het niet gewoon uitmaakt.. Hij was notabene 6 maanden bij je, geen 6 jaar! Wat bezielt zo iemand?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
trusten jordana
wie kijkt er nog meer naar sbs6?
heb hem al eens gezien...
wie kijkt er nog meer naar sbs6?
heb hem al eens gezien...
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Monte schreef:Jeetje Leah wat heftig en wat naar dat je nachtmerrie waarheid is geworden. Ik vind het dus echt onbegrijpelijk dat iemand dit kan doen. Kijk van je vriend is het heel erg(hij is echt intiem met jou), maar van je vriendin vind ik het misschien nog wel erger. Zij kent je al 24 jaar en dan doet ze dit achter je rug om. Ik vind het echt vreselijk voor je.
+ 1, heel veel sterkte!
Ambivalence- Fluisteraar
- Aantal berichten : 207
Punten : 255
Dankjullie wel voor jullie berichtjes. Dat doet me goed. Een lichtpuntje in deze donkere tunnel.
Wat is dit een klap. Het zet mijn hele leven op zijn kop. Vooral H. heeft mij hier heel heel erg mee gekwetst. Ik weet niet meer wat ik allemaal denk en wat ik voel maar het zijn verschrikkelijke dingen. Dingen waarvan ik niet wist dat ik ze ooit zou voelen of denken.
Alex, om jouw vraag te beantwoorden. Hij heeft 3 weken lang van 2 walletjes kunnen eten.
Wat is dit een klap. Het zet mijn hele leven op zijn kop. Vooral H. heeft mij hier heel heel erg mee gekwetst. Ik weet niet meer wat ik allemaal denk en wat ik voel maar het zijn verschrikkelijke dingen. Dingen waarvan ik niet wist dat ik ze ooit zou voelen of denken.
Alex, om jouw vraag te beantwoorden. Hij heeft 3 weken lang van 2 walletjes kunnen eten.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Lavendel schreef:Ik kan er echt zo niet bij dat die jongen het niet gewoon uitmaakt.. Hij was notabene 6 maanden bij je, geen 6 jaar! Wat bezielt zo iemand?
Dat had ik veel liever gehad. Ik kan het hen niet kwalijk nemen dat ze verliefd op elkaar zijn geworden. Maar de manier waarop zij met deze gevoelens om zijn gegaan. Dat doet zo ontzettend veel pijn!
Laquisia- Prater
Bah bah bah dat maakt t nog erger Leah...
En dan nog maar een directe vraag... deden jullie het met condoom? Anders hou je er straks misschien nog wat van over ook
En dan nog maar een directe vraag... deden jullie het met condoom? Anders hou je er straks misschien nog wat van over ook
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik maak morgen meteen een afspraak bij het GGD.
Laquisia- Prater
Lejow- Lady Post-a-lot
Leah
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ohh Leah, ik kan me gewoon niet voorstellen hoe verschrikkelijk verraden en bedrogen jij je nu moet voelen! Je bent gewoon van twee kanten bedrogen! Ik kan alleen maar zeggen dat ik heel erg met je mee leef en je heel veel sterkte wens!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik draai me morgen nog een aantal keer om als jouw wekker gaatJordana schreef:
Leah, ik heb het net gelezen, vind het echt verschrikkelijk voor je. Heel veel sterkte...
Gast- Gast
Ik weet niet of ik nu moet keihard moet lachen of keihard moet huilen. 3X raden wie er voor de deur staat...
Maar ik doe niet open.
Maar ik doe niet open.
Laquisia- Prater
_Leah_ schreef:Jen_ schreef:Leah, wat erg zeg. Heeft ze op zijn minst wel haar excuus aangeboden? Beloofd het niet tegen je vriend te zeggen? Had ze spijt, moest ze huilen? Wat een naaistreek zeg. je vriendin die je al zo lang kent, dat verwacht je toch nooit. Gatverdamme.
Op al je vragen kan ik nee beantwoorden.
Nouja wat raar zeg. Hoe reageerde ze dan, als ik vragen mag?
Gast- Gast
Oooh Leah, bahbahbah! Ik kan en wil me niet voorstellen hoe jij je moet voelen nu. Walgelijk hoe die twee met jou en je gevoelens om zijn gegaan en gaan. Ik vind het zo erg voor je.
Gast- Gast
Jen_ schreef:_Leah_ schreef:Jen_ schreef:Leah, wat erg zeg. Heeft ze op zijn minst wel haar excuus aangeboden? Beloofd het niet tegen je vriend te zeggen? Had ze spijt, moest ze huilen? Wat een naaistreek zeg. je vriendin die je al zo lang kent, dat verwacht je toch nooit. Gatverdamme.
Op al je vragen kan ik nee beantwoorden.
Nouja wat raar zeg. Hoe reageerde ze dan, als ik vragen mag?
Ze bleef maar zeggen dat ze niks aan haar gevoelens kon doen. Dat ze verliefd is geworden op J. En al sinds het moment dat ik iets met hem kreeg jaloers op mij was.
Oke, ze kan er inderdaad niets aan doen dat ze verliefd op hem word. Maar ze bezit toch over een stel hersenen die haar doen denken dat ze deze streek niet kan flikken?
Sorry dat ik zo verbitterend over kom op dit moment. Ik vind jullie reacties echt heel lief, hartverwarmend. Bedankt voor alle virituele knuffels. Ze doen me goed.
Laquisia- Prater
_Leah_ schreef:Ik weet niet of ik nu moet keihard moet lachen of keihard moet huilen. 3X raden wie er voor de deur staat...
Maar ik doe niet open.
Is het H?
Gast- Gast
Dat is het hem... inderdaad aan gevoel is niets te doen, aan het feit of je er aan toe geeft wel...
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: