Dagcafé
+20
Zwoesj
ExpressoB
Jordana
Sjaantje
Lejow
Lady4
Monte
Zwerver
Minx
May
Bimbam
Serena
Suus
Try
Oasis
VeryCherry
Moezie
Chocolate Cookie
Laquisia
Burn
24 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Ze heeft haar vriendin gesmst of ze langs kon komen en dat kon. Ze wilde haar eerst confronteren met wat ze wist, maar besloot later dat ze eerst haar vriend ermee wilde confronteren en dus bij die vriendin zou doen alsof haar neus bloedde...Sjaantje schreef:Maple, wat heb je vandaag gedaan?
En ik ben ook heel benieuwd naar hoe het met Leah is, ik heb vanmiddag nog wel even gauw wat terug zitten lezen dat ze gisteravond nog naar zijn huis was gefietst en dat ze nog een sms van hem had gehad. Ben ik dan up-to-date, of is er al meer nieuws?
Ik ben ook heel benieuwd hoe het nu is en of ze al meer weet. 't Lijkt mij afschuwelijk als je zoiets overkomt en dan vooral de onzekerheid van dit moment...
Gast- Gast
Ik vraag me trouwens af waar mijn vriend blijft. Hij moest dan nog wel boodschappen doen en naar de Gamma na 't werk, maar normaal gesproken is 'ie dan nog vrijwel tegelijk met mij thuis.
*honger*
*honger*
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Maple, wat heb je vandaag gedaan?
Ze heeft gemeet met Jordana!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
VmN, ik zou zn pyjama alvast op de bank leggen. Gelijk afstraffen dat soort wangedrag
Maarre, Leah is rond zestienhonderd uur online geweest, toen geen update geweest dan?
Maarre, Leah is rond zestienhonderd uur online geweest, toen geen update geweest dan?
Gast- Gast
Youandi schreef:Mijn vriend en ik gaan 21 oktober trouwen!!
Wat gaaf, gefeliciteerd zeg
Gast- Gast
Youandi schreef:Mijn vriend en ik gaan 21 oktober trouwen!!
WHOEHOEHOEHOE!
Gefeliciteerd!
Burn- Lady Post-a-lot
Reva schreef:Jonguh, er moet toch gewoon een fucking bóete staan op een peuk in je muil hebben achter de kindewagen..
Mee eens. Zo zag ik laatst dat de as bijna de kinderwagen in viel (was omaatje die de wagen duwde) en later kwam ik ze weer tegen, duwde die opa die wagen kijk har deen stoepje op, kindje sliep, maar bewoog zo erg dat ze er bj wijze van zo uit kon vliegen
Gast- Gast
Ow ik kreeg de indruk dat ze iets vreselijks te doen had vandaag.... Valt mee dusBurn schreef:Sjaantje schreef:Maple, wat heb je vandaag gedaan?
Ze heeft gemeet met Jordana!
Maar Burn, sorry, ik heb het even niet meegekregen, waarom heb je gehuild vanmorgen?
VMN, bedankt voor de update!
Youandi, gefeliciteeeeerd!
(sorry beetje groot...)
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
LOL zonder eten naar bed zeker.Reva schreef:VmN, ik zou zn pyjama alvast op de bank leggen. Gelijk afstraffen dat soort wangedrag
Gast- Gast
Jeeeej jullie zijn er dus toch uitgekomen Gefeliciteerd!Youandi schreef:Mijn vriend en ik gaan 21 oktober trouwen!!
Gast- Gast
Youandi: Congrats!!!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Elsje Fiederelsje, zet je klompjes bij het vuur
Sjaantje bakt pannenkoeken want het meel is niet zo duur...
Sjaantje bakt pannenkoeken want het meel is niet zo duur...
Maple schreef:Ik heb nog geen avondeten op, maar ik denk dat ik vanavond maar niks meer eet Mennnn, wat zit ik vol
Komt van het ijsje
Youandi: Gefeliciteerd!!!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Sjaan, Mijn ouders zijn vandaag 25 jaar getrouwd, maar het is een beetje speciaal, omdat mijn vader in februari een hartstilstand heeft gehad..
Burn- Lady Post-a-lot
Precies, theedooske Politie moet daar eens werk van gaan maken ipv mij een grote waffel geven als ik niks doe! Was een ongeluk gebeurd, dus ik stond te wachten, op een kruispunt. Maar ik was de eerste auto en er stond slechts 1 omhoog gevallen vlaggetjeskut verkeersregelaaragente, dus die was zwaar in de stress en met handen en voeten drie kanten aan het duidelijk maken dat iedereen stil moest staan omdat je in de verte ambulances etc hoorde aankomen. Prima, maar iedereen stond al stil. Alleen, ik stond op een helling dus ik haalde mn voet even van de rem en gleed stukje naar achteren en omdat ik dacht oeps wel heel dicht op mn achterganger, deed ik 'm een klein stukje weer vooruit. Komt ze aangestormd hoor, boos kijkend met twee zwaaiende armen en nee schudden. Dus ik stak lachend mn handen zo op joh ik deed niks Gaat ze op mn raam tikken, dus ik deed inmiddels ook geirriteerd mn raam open en zei 'Wilde u wat vragen? ' Zegt ze 'Vind je jezelf soms belangrijker dan wat er hier aan de hand is?? Begrijp je niet dat je die signalen niet mag negeren' Omg Dus ik zei 'Ik negeerde ze niet en dat was ook vrij onmogelijk, maar ik wilde alleen niet de bumper van mn achterbuurman raken, leek me wel zo sociaal'. Vroeg ze of het even minder kon Tering zeg, ga je bezig houden met je zwaaibewegingen.
Gast- Gast
Mijn dag is weer goed..Reva schreef:Precies, theedooske Politie moet daar eens werk van gaan maken ipv mij een grote waffel geven als ik niks doe! Was een ongeluk gebeurd, dus ik stond te wachten, op een kruispunt. Maar ik was de eerste auto en er stond slechts 1omhoog gevallen vlaggetjeskutverkeersregelaaragente, dus die was zwaar in de stress en met handen en voeten drie kanten aan het duidelijk maken dat iedereen stil moest staan omdat je in de verte ambulances etc hoorde aankomen. Prima, maar iedereen stond al stil. Alleen, ik stond op een helling dus ik haalde mn voet even van de rem en gleed stukje naar achteren en omdat ik dacht oeps wel heel dicht op mn achterganger, deed ik 'm een klein stukje weer vooruit. Komt ze aangestormd hoor, boos kijkend met twee zwaaiende armen en nee schudden. Dus ik stak lachend mn handen zo op joh ik deed niks Gaat ze op mn raam tikken, dus ik deed inmiddels ook geirriteerd mn raam open en zei 'Wilde u wat vragen? ' Zegt ze 'Vind je jezelf soms belangrijker dan wat er hier aan de hand is?? Begrijp je niet dat je die signalen niet mag negeren' Omg Dus ik zei 'Ik negeerde ze niet en dat was ook vrij onmogelijk, maar ik wilde alleen niet de bumper van mn achterbuurman raken, leek me wel zo sociaal'. Vroeg ze of het even minder kon Tering zeg, ga je bezig houden met je zwaaibewegingen.
Gast- Gast
whahha Reev echt hoe jij verteld Lach me dood
Maar jeetje wat een situatie zeg. Alsof jij ineens kei hard weg reed of zo...
Maar jeetje wat een situatie zeg. Alsof jij ineens kei hard weg reed of zo...
Gast- Gast
Burn, dat is zéker speciaal! Op zulke dagen besef je (hoe cliché het ook is) hoe bijzonder het is als je gezegend bent met een goede gezondheid en dat het niet altijd vanzelfsprekend is dat je van elkaar kunt genieten.
Gefeliciteerd met je ouders!! En ik hoop dat ze nog lang samen gelukkig zullen zijn!
Gefeliciteerd met je ouders!! En ik hoop dat ze nog lang samen gelukkig zullen zijn!
youandi gefeliciteerd, leuk zeg!
reva: hahahaha je verhaal...
sjaan: eetsmakelijk!
reva: hahahaha je verhaal...
sjaan: eetsmakelijk!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Reva, hoe is het nu met je bloeddruk??
Nou, inderdaad!
Het is cliché, maar wel de waarheid!
En daarom gaan we dat vanaf donderdag lekker vieren op vakantiee!!
Het is cliché, maar wel de waarheid!
En daarom gaan we dat vanaf donderdag lekker vieren op vakantiee!!
Burn- Lady Post-a-lot
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: