Dagcafé
+20
Zwoesj
ExpressoB
Jordana
Sjaantje
Lejow
Lady4
Monte
Zwerver
Minx
May
Bimbam
Serena
Suus
Try
Oasis
VeryCherry
Moezie
Chocolate Cookie
Laquisia
Burn
24 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Hier schijnt het zonnetje ook nog.. zou wel willen dat het regent... beetje verfrissing!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen allemaal!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
ProudMama schreef:Huh?! Mijn telefoon doet gek... Gaat gewoon door met opladen (die streepjes) als ie van de oplader af is
Heb ik ook pas gehad, ik zag dus niet dat ie eigenlijk bijna leeg was en ineens was ie uit.
Gast- Gast
Ik heb nu ook even bijfgelezen.. Wat klote Leah!Burn schreef:Leah; Ik heb even terug gelezen, had het gisteravond alleen het begin meegekregen. Totdat je weg ging.. Heb net ff gelezen hoe het is afgelopen!
Blegh! !
Gast- Gast
Ik heb net Calvin Harris op twitter een bericht gestuurd of hij mij wilde re-tweeten en feliciteren!! als hij dat echt doet gaat m'n hart stil staan hahah
Gast- Gast
Pfoe, toch best apart deze dag..
Mijn ouders zijn 25 jaar getrouwd vandaag, en ik vind dit best bijzonder. Helemaal om te weten als mijn vader een half jaar geleden niet gereanimeerd was, we dit helemaal nooit hadden kunnen vieren!
Mijn ouders zijn 25 jaar getrouwd vandaag, en ik vind dit best bijzonder. Helemaal om te weten als mijn vader een half jaar geleden niet gereanimeerd was, we dit helemaal nooit hadden kunnen vieren!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
ik heb het net ook even bijgelezen Leah.. Wat ontzettend klote zeg. Weet je al iets meer?
Try- Kletskop
dat kan ik me voorstellen idd..._Leah_ schreef:Maple schreef:Leah, hoe gaat het?? Heb je nog kunnen slapen vannacht?
Oh en waaaaaaaah, ik ben zo zenuwachtig nu
Het duurde heel lang voordat ik eindelijk in slaap ben gevallen. Ik pieker er op los.
Waar ben je zo zenuwachtig voor? Ga je iets spannends doen vandaag?
En ik, de schijterd, ga straks Jordana meeten!
Gast- Gast
Maple, wat coooool!
Heeeeeeeel veel plezier alvast!
Heeeeeeeel veel plezier alvast!
Burn- Lady Post-a-lot
Maple schreef:dat kan ik me voorstellen idd..._Leah_ schreef:Maple schreef:Leah, hoe gaat het?? Heb je nog kunnen slapen vannacht?
Oh en waaaaaaaah, ik ben zo zenuwachtig nu
Het duurde heel lang voordat ik eindelijk in slaap ben gevallen. Ik pieker er op los.
Waar ben je zo zenuwachtig voor? Ga je iets spannends doen vandaag?
En ik, de schijterd, ga straks Jordana meeten!
Oeh Have fun!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Pas op Maple... Jordana bijt!
Try- Kletskop
Dat is idd wel speciaal zeg, gefeliciteerd.Burn schreef:Pfoe, toch best apart deze dag..
Gaan jullie nog wat doen met zijn allen?
Try- Kletskop
Leuk Maple, heel veel plezier!
Ik ga richting H. Ze smste net dat ze thuis was. Ik ben bang voor de confrontatie maar wil hem toch aangaan.
Het scheelt dat ik een half uur moet fietsen, dan kan ik een strategie plan bedenken wat en hoe ik het ga vragen.
Ik ga richting H. Ze smste net dat ze thuis was. Ik ben bang voor de confrontatie maar wil hem toch aangaan.
Het scheelt dat ik een half uur moet fietsen, dan kan ik een strategie plan bedenken wat en hoe ik het ga vragen.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Ik had zaterdag wel zo iets vreemds...
Lag heerlijk in de achtertuin in het zonnetje eventjes een dutje te doen.
Word ik wakker van een bootje die door de haven heen vaart, doe ik half m´n oog open kijk ik zo in het gezicht van m´n ex
Zo hé ik schrok niet normaal meer! Hij zat me ook helemaal te bekijken (hij kon niet zien dat ik 1 oog een beetje open had)
Lag heerlijk in de achtertuin in het zonnetje eventjes een dutje te doen.
Word ik wakker van een bootje die door de haven heen vaart, doe ik half m´n oog open kijk ik zo in het gezicht van m´n ex
Zo hé ik schrok niet normaal meer! Hij zat me ook helemaal te bekijken (hij kon niet zien dat ik 1 oog een beetje open had)
Gast- Gast
_Leah_ schreef:
Heeel veeel succes!!
Gast- Gast
Maar Leah, zou je dan niet liever eerst J er mee confronteren?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
_Leah_ schreef:Leuk Maple, heel veel plezier!
Sterte, Leah.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Try schreef:Dat is idd wel speciaal zeg, gefeliciteerd.Burn schreef:Pfoe, toch best apart deze dag..
Gaan jullie nog wat doen met zijn allen?
Dankjewel!
Vandaag gaan we niets bijzonders doen!
We gaan donderdag t/m dinsdag met het hele gezin lekker een weekje naar Tsjechië!
Burn- Lady Post-a-lot
Heel veel sterkte Leah!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Lily, mijn verjaardag was heel leuk. Foto's staan op facebook
Patriesje, zo hee dat is wel even schrikken!
Leah, heel veel succes, en ik hoop dat je sterk genoeg kunt zijn om rustig je verhaal te doen. ik vind het zo erg voor je!
Patriesje, zo hee dat is wel even schrikken!
Leah, heel veel succes, en ik hoop dat je sterk genoeg kunt zijn om rustig je verhaal te doen. ik vind het zo erg voor je!
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Maar Leah, zou je dan niet liever eerst J er mee confronteren?
Ik weet het niet. Ik weet ook niet van wie ik het erger vind. Ik ken H al sinds ik wij baby's waren. J is sinds een jaar in mijn leven.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Oh wat leuk Burn!
Leah, waarom ga je niet eerst naar je vriend? En wat doe/zeg je als zij zegt dat het niet zo is? Als ze alles ontkend?
Leah, waarom ga je niet eerst naar je vriend? En wat doe/zeg je als zij zegt dat het niet zo is? Als ze alles ontkend?
Try- Kletskop
ja had ze al gezien, geloof dat ik een gezellig en leuk feestje gemist heb
Leah veel sterkte
Leah veel sterkte
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: