Dagcafé
+20
Zwoesj
ExpressoB
Jordana
Sjaantje
Lejow
Lady4
Monte
Zwerver
Minx
May
Bimbam
Serena
Suus
Try
Oasis
VeryCherry
Moezie
Chocolate Cookie
Laquisia
Burn
24 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Oasis schreef:VeryCherry schreef:Oasis schreef:VeryCherry schreef:Whahaha, ik heb dat hele alarm niet gehoord.
+1
Vrees dat de muziek te hard staat hier
Mwhaha same reason I think over here
Wat luister je?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Ik heb weer zo'n oorpijn
Oorpijn is kut, ben blij dat mijn oren de laatste tijd weer normaal doen Hoe komt het trouwens dat je oorpijn hebt?
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
ProudMama schreef:Waren ze allebei vrijgezel en nu een setje ofzo?Bimbam schreef:ProudMama schreef:Verhuizen naar het huis van de buren???
Ja, ik snap het ook niet, maar er werden allemaal spullen van het ene huis het andere ingesjouwd. Vaaaaag.
Eh, nee, dat denk ik niet want buurvrouw van op de hoek is verhuisd naar een andere wijk.
Bimbam- Kletskop
Bimbam schreef:VeryCherry schreef:Ik heb weer zo'n oorpijn
Oorpijn is kut, ben blij dat mijn oren de laatste tijd weer normaal doen Hoe komt het trouwens dat je oorpijn hebt?
Chronische oorontsteking, heb in januari een antibiotica kuurtje gehad, wat een paar maanden heeft geholpen, hoop dat het nu niet weer zo ver komt.
VeryCherry schreef:Bimbam schreef:VeryCherry schreef:Ik heb weer zo'n oorpijn
Chronische oorontsteking, heb in januari een antibiotica kuurtje gehad, wat een paar maanden heeft geholpen, hoop dat het nu niet weer zo ver komt.
Dat hoop ik ook niet voor je! Ik heb toen ik een jaar of 9 was chronische oorontsteking gehad, wat uiteindelijk leidde tot een operatie aan mijn linkeroor. Ik hoor nu helaas ook niet zo goed met dat oor. Ga dus op tijd naar de dokter als je het niet vertrouwd!
Bimbam- Kletskop
Gefeliciteerd Jade
Jade schreef:Ik ben geslaaaaaagd!
Cool, gefeliciteerd!
Bimbam- Kletskop
Bimbam schreef:VeryCherry schreef:Bimbam schreef:VeryCherry schreef:Ik heb weer zo'n oorpijn
Dat hoop ik ook niet voor je! Ik heb toen ik een jaar of 9 was chronische oorontsteking gehad, wat uiteindelijk leidde tot een operatie aan mijn linkeroor. Ik hoor nu helaas ook niet zo goed met dat oor. Ga dus op tijd naar de dokter als je het niet vertrouwd!
Iewh wat naar zeg!!
Ik kijk het nog een weekje aan, misschien is het dan wel weer minder
Dankjewel!
Ondanks dat ik het wel wist is de officiele bevestiging toch wel fijn!
Ondanks dat ik het wel wist is de officiele bevestiging toch wel fijn!
Gast- Gast
Gefeliciteerd, Jade!!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Jade schreef:Ik ben geslaaaaaagd!
Gefeliciteeeeerd!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
jeej heb eindelijk weer een telefoon met een camera
weliswaar een oude telefoon maar mijn andere was nog ouder
weliswaar een oude telefoon maar mijn andere was nog ouder
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Bimbam schreef:VeryCherry schreef:Bimbam schreef:VeryCherry schreef:Ik heb weer zo'n oorpijn
Iewh wat naar zeg!!
Dat hoop ik voor je. Bij mij was het zo dat ik het gevoel had dat ik minder hoorde met mijn linkeroor (was dus ook zo) maar dat ging zo langzaam dat het eigenlijk niet heel erg opviel. De dokter zei wel dat ik er mooi optijd bij was, als er niks aan gedaan was was ik doof geworden aan dat oor. Dus ben heel blij dat ik er nog gewoon mee kan horen, al is het niet alles
Bimbam- Kletskop
Bimbam schreef:
Iewh wat naar zeg!!
Dat hoop ik voor je. Bij mij was het zo dat ik het gevoel had dat ik minder hoorde met mijn linkeroor (was dus ook zo) maar dat ging zo langzaam dat het eigenlijk niet heel erg opviel. De dokter zei wel dat ik er mooi optijd bij was, als er niks aan gedaan was was ik doof geworden aan dat oor. Dus ben heel blij dat ik er nog gewoon mee kan horen, al is het niet alles [/quote]
Bij mij elke keer afwisselend, nu is het mijn rechteroor. Hoop niet dat ik er op vakantie last van krijg, misschien haal k voor de zekerheid vantevoren een kuurtje
Gefeliciteerd Jade!!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
En hoeraatje voor Jade
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik dacht enorm te hebben ingekocht bij de supermarkt, zegt de kassa 6.98 euro. Ik vond het wel weinig maar het zal wel prima zijn goedkope volle koelkast!
Gast- Gast
SunnyScience schreef:Ik dacht enorm te hebben ingekocht bij de supermarkt, zegt de kassa 6.98 euro. Ik vond het wel weinig maar het zal wel prima zijn goedkope volle koelkast!
Welke supermarkt?
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: