Als je..
+4
TukTuk
Tyrael
Like
Sjaantje
8 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Als je..
geld vindt op straat, wat doe je dan?
En als je een portemonnee vindt op straat?
En een mobieltje?
En een mobieltje?
Gast- Gast
Re: Als je..
Geld neem ik mee.
Portemonnee en mobieltje probeer ik zelf de persoon te vinden.
Portemonnee en mobieltje probeer ik zelf de persoon te vinden.
Gast- Gast
Smikkell schreef:geld vindt op straat, wat doe je dan?
En een mobieltje?
Dat laat ik liggen, want ik kan toch niet bukken!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:Smikkell schreef:geld vindt op straat, wat doe je dan?
En een mobieltje?
Dat laat ik liggen, want ik kan toch niet bukken!
Laatst aangepast door Smikkell op zo 5 jun 2011 - 2:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
geld vindt op straat, wat doe je dan?
Kijken of er iemand aan het zoeken is en anders toch houden
Heb ik een keer gevonden en naar BenKwijt gebracht, kreeg later een vindersloon van 50 euro
En een mobieltje?
Ik zal de eigenaar proberen te bellen, komt daar niks uit dan hou ik hem
Kijken of er iemand aan het zoeken is en anders toch houden
Heb ik een keer gevonden en naar BenKwijt gebracht, kreeg later een vindersloon van 50 euro
En een mobieltje?
Gast- Gast
Los geld.. houden
Portomonee.. kijken of er een legitimatie o.i.d inzit en die persoon bellen/de portomonee opsturen. (Laatst hadden vriendinnen en ik een portomonnee gevonden zonder legitimatie, wel een schoolpasje. Toen hebben we die school gebeld en die hadden die jongen gebeld. We hadden zijn portomonnee toen afgegeven op het station (waar we hem hadden gevonden).
Een mobieltje.. Iemand bellen in zijn telefoonlijst en zeggen dat ik deze mobiel heb gevonden.
Portomonee.. kijken of er een legitimatie o.i.d inzit en die persoon bellen/de portomonee opsturen. (Laatst hadden vriendinnen en ik een portomonnee gevonden zonder legitimatie, wel een schoolpasje. Toen hebben we die school gebeld en die hadden die jongen gebeld. We hadden zijn portomonnee toen afgegeven op het station (waar we hem hadden gevonden).
Een mobieltje.. Iemand bellen in zijn telefoonlijst en zeggen dat ik deze mobiel heb gevonden.
Gast- Gast
Geld neem ik mee en in het geval van de portemonnee en de telefoon probeer ik uit te zoeken wie de eigenaar is en lukt dat niet dan breng ik de voorwerpen naar de politie.
Gast- Gast
Purple schreef:[/b]
En een mobieltje?
Gast- Gast
En die doen er niks mee en wijzen je door naar BenKwijt.Francaise_ schreef:dan breng ik de voorwerpen naar de politie.
Gast- Gast
Oh, whaha dat staat er heel raar! Ik bedoel dus dat ik via zijn contacten probeer te achterhalen wie het is en dan te bellen enzo.Francaise_ schreef:Purple schreef:[/b]
En een mobieltje?
Gast- Gast
Ik had ook niet anders verwacht. Ze hebben het natuurlijk veel te druk met boetes uitschrijven!Purple schreef:En die doen er niks mee en wijzen je door naar BenKwijt.Francaise_ schreef:dan breng ik de voorwerpen naar de politie.
Gast- Gast
Smikkell schreef:geld vindt op straat, wat doe je dan?
Het geld houden.
De eigenaar proberen op te sporen en anders naar het politiebureau brengen.
En een mobieltje?
Zelf houden, verkopen, of opsturen naar Envirofone.
Gast- Gast
Dit is uit de categorie van de vader van Zegmaar..Francaise_ schreef:Purple schreef:
En een mobieltje?
Laatst aangepast door Smikkell op zo 5 jun 2011 - 2:57; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
En met flitsen langs de weg.Francaise_ schreef:k had ook niet anders verwacht. Ze hebben het natuurlijk veel te druk met boetes uitschrijven!
Laatst aangepast door Purple op zo 5 jun 2011 - 2:57; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Alle drie eens meegemaakt:
Geld gehouden. Portemonnee en telefoon naar het politie bureau gebracht.
Geld gehouden. Portemonnee en telefoon naar het politie bureau gebracht.
Gast- Gast
Haha, nee ik had mezelf al uitgelegd.Smikkell schreef:Dit is uit de categorie van de vander van Zegmaar..
Gast- Gast
Wat een dooddoener. Bij mij hebben ze in beide gevallen de eigenaar gevonden. Misschien ligt het er aan in welke regio.Francaise_ schreef:Ik had ook niet anders verwacht. Ze hebben het natuurlijk veel te druk met boetes uitschrijven!Purple schreef:En die doen er niks mee en wijzen je door naar BenKwijt.Francaise_ schreef:dan breng ik de voorwerpen naar de politie.
Gast- Gast
Is de politie geen landelijke organisatie?Puuc schreef:Wat een dooddoener. Bij mij hebben ze in beide gevallen de eigenaar gevonden. Misschien ligt het er aan in welke regio.Francaise_ schreef:Ik had ook niet anders verwacht. Ze hebben het natuurlijk veel te druk met boetes uitschrijven!Purple schreef:En die doen er niks mee en wijzen je door naar BenKwijt.Francaise_ schreef:dan breng ik de voorwerpen naar de politie.
Gast- Gast
In elke regio/elk bureau heeft eigen regels.Smikkell schreef:Is de politie geen landelijke organisatie?Puuc schreef:Wat een dooddoener. Bij mij hebben ze in beide gevallen de eigenaar gevonden. Misschien ligt het er aan in welke regio.Francaise_ schreef:Ik had ook niet anders verwacht. Ze hebben het natuurlijk veel te druk met boetes uitschrijven!Purple schreef:En die doen er niks mee en wijzen je door naar BenKwijt.Francaise_ schreef:dan breng ik de voorwerpen naar de politie.
Gast- Gast
Zo af en toe kun je best grappig zijn.Smikkell schreef:Is de politie geen landelijke organisatie?
Gast- Gast
Ik heb in de bus wel eens een telefoon gevonden, op de stoel naast mij. Deze heb ik toen aan de buschauffeur gegegeven, maar dat is ook geen garantie dat hij bij de eigenaar terecht komt.
Gast- Gast
Dank jePurple schreef:Zo af en toe kun je best grappig zijn.Smikkell schreef:Is de politie geen landelijke organisatie?
Gast- Gast
Hilarisch. En het is niet eens waar ook.Purple schreef:Zo af en toe kun je best grappig zijn.Smikkell schreef:Is de politie geen landelijke organisatie?
Gast- Gast
Geld neem ik mee.
Ik heb al een keertje een portemonnee gevonden, zijn id zat erin dus ik heb toen zijn naam op hyves gezocht, een berichtje gestuurd en toen heeft hij hem weer opgehaald bij mij thuis. Ik kreeg toen nog een bos bloemen, dat was wel lief.
Bij een mobieltje zal ik proberen contact op te nemen met iemand waar die persoon veel mee smst ofzo.
Ik heb al een keertje een portemonnee gevonden, zijn id zat erin dus ik heb toen zijn naam op hyves gezocht, een berichtje gestuurd en toen heeft hij hem weer opgehaald bij mij thuis. Ik kreeg toen nog een bos bloemen, dat was wel lief.
Bij een mobieltje zal ik proberen contact op te nemen met iemand waar die persoon veel mee smst ofzo.
Like- Fluisteraar
- Aantal berichten : 41
Punten : 46
Registratiedatum : 23-05-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: