Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+22
Atelier Madame
May
Laquisia
Jeanette
Jordana
Chocolate Cookie
Snoes
Okidoki
nina
Kqip
Bimbam
Happydobby
ExpressoB
CCC
Qiara
Monte
Tiana
Luthien
Sjaantje
aniet
Zwoesj
Suus
26 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 37 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 11:30

Leah, hug Ik hoop dat je snel meer weet of dat één van de twee even contact met je opneemt. In onzekerheid zitten is echt niet fijn.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 11:31

Leah, heb je ook een sms gestuurd oid? Ik volg dit topic nooit echt nauwlettend, gaat me te snel.... Maar ben wel benieuwd hoe dit af gaat lopen.. Excuses als 't 'sensatiebelust' overkomt, maar ik vind 't gewoon klote voor je en hoop heel hard dat 't allemaal niet is zoals 't overkomt nu...

Gast
Gast

Bericht  Laquisia zo 5 jun 2011 - 11:33

Ik krijg net een smsje van mijn vriend. 'Hey lieverd, hoe was je dag? Sorry dat ik vandaag niets van me heb laten horen, ik was druk. Ik bel je morgen. Kus'.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 11:37

Oké ... WTF? Je hebt hem toch zeker 10x gebeld, of niet? Snapt hij niet dat jij dan wil dat hij terugbelt?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 11:39

Haha oh ja, ik was uiteten...In Scheveningen trouwens, daar bij Sumo...Dus niet bij de Sumo waar jullie langs zijn gelopen denk ik haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 11:42

_Leaf_ schreef:Haha oh ja, ik was uiteten...In Scheveningen trouwens, daar bij Sumo...Dus niet bij de Sumo waar jullie langs zijn gelopen denk ik haha.

Oooh oké, we zijn inderdaad langs die in DH gelopen. Hebben jullie wel een fijne avond gehad?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 11:43

Bel hem dan gewoon nu zelf...hij is in de buurt van zn telefoon blijkbaar.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 11:48

Reva schreef:Bel hem dan gewoon nu zelf...hij is in de buurt van zn telefoon blijkbaar.

Slim! Inderdaad!

Gast
Gast

Bericht  Laquisia zo 5 jun 2011 - 11:49

Alex schreef:
Reva schreef:Bel hem dan gewoon nu zelf...hij is in de buurt van zn telefoon blijkbaar.

Slim! Inderdaad!

Ik heb net 10 keer of vaker gebeld, ik ben de tel kwijt geraakt maar meneer neemt niet op. Vriendin ook nog steeds niet.

Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 11:50

_Leah_ schreef:
Alex schreef:

Slim! Inderdaad!

Ik heb net 10 keer of vaker gebeld, ik ben de tel kwijt geraakt maar meneer neemt niet op. Vriendin ook nog steeds niet.

Ná het smsje???? :shock: Dat vind ik wel heel raar dan.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 11:52

Reva schreef:
_Leah_ schreef:

Ná het smsje???? :shock: Dat vind ik wel heel raar dan.

+1.

Gast
Gast

Bericht  Laquisia zo 5 jun 2011 - 11:54

Ik haat dit. Ik word gek. Ik baal er van dat het al zo laat is, anders had ik een vriend gebeld of hij met mij mee wil rijden naar het huis van H. Zelf durf ik nu niet in de auto te stappen...
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 11:55

Ik had gewoon eerlijk geweest in een sms 'Ik word gek hier; geruchten gaan dat je met H. hand in hand liep in de stad en je neemt je telefoon niet op; enig idee hoe 't overkomt?'

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 11:58

Inderdaad. Als hij dán niet reageert weet je genoeg, toch?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 11:59

Ja maar dan ga je toch gewoon nu langs zijn huis? Hij is thuis toch? Desnoods gooi je een steen door/tegen angel het raam. Thuis is thuis :P

Gast
Gast

Bericht  Laquisia zo 5 jun 2011 - 12:00

Ik heb hem nu een normaal smsje gestuurd als antwoord op zijn smsje. Als ik daar antwoord op krijg stuur ik een smsje zoals Bazinga voorstelt. Ben benieuwd hoe hij dan reageert.

Edit: Smsje binnen. Hij was de hele dag thuis, bezig met zijn auto. Rond 10en is hij even met een vriend richting stad gegaan.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 12:03

_Leah_ schreef:Ik heb hem nu een normaal smsje gestuurd als antwoord op zijn smsje. Als ik daar antwoord op krijg stuur ik een smsje zoals Bazinga voorstelt. Ben benieuwd hoe hij dan reageert.

Edit: Smsje binnen. Hij was de hele dag thuis, bezig met zijn auto. Rond 10en is hij even met een vriend richting stad gegaan.

:shock:

Gast
Gast

Bericht  Laquisia zo 5 jun 2011 - 12:04

*shok*
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 12:05

_Leah_ schreef:Ik heb hem nu een normaal smsje gestuurd als antwoord op zijn smsje. Als ik daar antwoord op krijg stuur ik een smsje zoals Bazinga voorstelt. Ben benieuwd hoe hij dan reageert.

Ik zou nog even niks zeggen over wat je hebt gehoord, ik zou zijn gezicht willen zien als ik het tegen hem zeg, zonder dat hij de tijd krijgt om een goed verhaal te verzinnen. Ook had ik allang de auto gepakt! Wat een rotsituatie voor jou Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 12:05

En wat ga je nu doen? Het is nu jouw woord tegen het zijne. Hoewel de buurman hem natuurlijk ook met een meisje weg heeft zien gaan ... En even iets heel anders: wie was jij voorheen?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 12:06

En, hij hoeft helemaal niet te flikken een sms te sturen dat hij druk was, en dat 'ie me morgen wel spreek als ik al 30 keer heb gebeld die dag. No way! Ik word gewoon boos voor jou haha

Gast
Gast

Bericht  Laquisia zo 5 jun 2011 - 12:15

Boos ben ik eigenlijk niet, nu niet in ieder geval. Ik ben voornamelijk verdrietig. Als 2 mensen hen samen hebben gezien dan kan ik het geen vergissing zijn. Dus ze zijn sowieso samen geweest vandaag. Wat er verder tussen hun af heeft gespeeld weet ik niet. Maar dat hij nu tegen mij liegt, dat doet zo veel pijn. Ik dacht dat ik hem kon vertrouwen.

Alex, Ik weet het niet meer. Of ik stap zo weer op de fiets of ik ga op bed.

Ik las over je andere vraag heen, sorry. Maar ik was voorheen niemand. Ik heb mij voor het eerst aangemeld met deze naam.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 12:16

_Leah_ schreef:Boos ben ik eigenlijk niet, nu niet in ieder geval. Ik ben voornamelijk verdrietig. Als 2 mensen hen samen hebben gezien dan kan ik het geen vergissing zijn. Dus ze zijn sowieso samen geweest vandaag. Wat er verder tussen hun af heeft gespeeld weet ik niet. Maar dat hij nu tegen mij liegt, dat doet zo veel pijn. Ik dacht dat ik hem kon vertrouwen.

Alex, Ik weet het niet meer. Of ik stap zo weer op de fiets of ik ga op bed.

En dat hij liegt over waar hij was, dat zegt dan eigenlijk al weer genoeg. Moet je morgen werken? Wat erg voor je, met je vriendin ook nog, dubbel verraad, gatver.

Gast
Gast

Bericht  Laquisia zo 5 jun 2011 - 12:17

Jen_ schreef:
Ik zou nog even niks zeggen over wat je hebt gehoord, ik zou zijn gezicht willen zien als ik het tegen hem zeg, zonder dat hij de tijd krijgt om een goed verhaal te verzinnen. Ook had ik allang de auto gepakt! Wat een rotsituatie voor jou Sad

Ik heb niets meer gestuurd. Ik wil het inderdaad recht in zijn gezicht zeggen.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Bericht  Laquisia zo 5 jun 2011 - 12:18

Nee, ik ben morgen vrij. Ik had een studiedag ingepland maar ik denk dat daar weinig van terecht gaat komen.
Helaas moet mijn vriend morgen de hele dag werken dus ik kan pas in de avond naar hem toe.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud