Dagcafé
+22
Atelier Madame
May
Laquisia
Jeanette
Jordana
Chocolate Cookie
Snoes
Okidoki
nina
Kqip
Bimbam
Happydobby
ExpressoB
CCC
Qiara
Monte
Tiana
Luthien
Sjaantje
aniet
Zwoesj
Suus
26 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé
_Leah_ schreef:ProudMama schreef:Leah: Woont hij vlakbij of niet? Anders zou ik vlg mij gewoon even langs gaan...
Hij woont 10 minuten fietsen bij mij vandaan. Misschien ga ik inderdaad even langs zijn huis.
Ik zou inderdaad even langsgaan. Ik zou niet met deze onzekerheid willen blijven zitten.
Gast- Gast
Reva schreef:ProudMama schreef:Leah: Woont hij vlakbij of niet? Anders zou ik vlg mij gewoon even langsgaanwaggelen...
Haha!
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Zou het gewoon doen, zo heb je er ook geen rust van lijkt me..._Leah_ schreef:ProudMama schreef:Leah: Woont hij vlakbij of niet? Anders zou ik vlg mij gewoon even langs gaan...
Hij woont 10 minuten fietsen bij mij vandaan. Misschien ga ik inderdaad even langs zijn huis.
Gast- Gast
Heeey Alex:
Lief dat je het vraagt. Vandaag eigenlijk wel een goede dag vanaf vanmiddag dan.
Morgen zie ik mijn prinsje eindelijk weer !
En met jou? hoe was de bruiloft vrijdag?
Lief dat je het vraagt. Vandaag eigenlijk wel een goede dag vanaf vanmiddag dan.
Morgen zie ik mijn prinsje eindelijk weer !
En met jou? hoe was de bruiloft vrijdag?
Gast- Gast
Dames, ik ben weg.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Succes Leah!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Negeren ABE. Hoe meer jij gaat negeren, hoe interessanter hij het vind. En dat verdient hij...Angel Blue Eyes schreef:Nu snap ik er helemaal niets meer van. Hij blijft maar contact zoeken en lult als brugman. Opeens geinteresseerd in mijn leven. Hmmz, mannen. Zo willen ze je niet en dan zijn ze er weer.
Gast- Gast
Mmm... krijg gelijk een visioen van jouw nieuwe avatar...Reva schreef:Succes, Leah! Neem z'n ballen mee als trofee
Gast- Gast
_Leah_ schreef:ProudMama schreef:Leah: Woont hij vlakbij of niet? Anders zou ik vlg mij gewoon even langs gaan...
Dat zou ik ook inderdaad gewoon doen! En nog even proberen te bellen!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
ProudMama schreef:Negeren ABE. Hoe meer jij gaat negeren, hoe interessanter hij het vind. En dat verdient hij...Angel Blue Eyes schreef:Nu snap ik er helemaal niets meer van. Hij blijft maar contact zoeken en lult als brugman. Opeens geinteresseerd in mijn leven. Hmmz, mannen. Zo willen ze je niet en dan zijn ze er weer.
Eigenlijk negeer ik hem al een tijdje. Althans, ik reageer wel op zijn berichten. Maar verder vind ik het niet zo interessant. Volgens mij merkt hij dat aan mijn antwoorden, want hij blijft maar praten. Mannen, ze komen werkelijk van Mars, want er is niets van te snappen.
Gast- Gast
Ik ga ook weer! Fijne avond nog allemaal!
Doeg!
Doeg!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Wow, 100 euro voor een nieuwe accu voor de laptop vind ik best veel Terwijl ik het voor een tas zonder moeite afreken
Gast- Gast
Wij combineren ook niet meer als stel. Hij zit aan een borrel en een zak chips, ik aan een glas melk en een appeltje...
Gast- Gast
Tja, tassen zijn een eerste levensbehoefte he, net als kleding, eten en drinken... Daar mag je nooit op bezuinigen.Reva schreef:Wow, 100 euro voor een nieuwe accu voor de laptop vind ik best veel Terwijl ik het voor een tas zonder moeite afreken
Gast- Gast
ProudMama schreef:Wij combineren ook niet meer als stel. Hij zit aan een borrel en een zak chips, ik aan een glas melk en een appeltje...
Haha, heeft hij het beter bekeken.
Gast- Gast
Ik zie het gewoon helemaal voor me!ProudMama schreef:Wij combineren ook niet meer als stel. Hij zit aan een borrel en een zak chips, ik aan een glas melk en een appeltje...
ABE, misschien écht negeren dan? Ook niet meer op zijn berichten reageren?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Tja, tassen zijn een eerste levensbehoefte he, net als kleding, eten en drinken... Daar mag je nooit op bezuinigen.Reva schreef:Wow, 100 euro voor een nieuwe accu voor de laptop vind ik best veel Terwijl ik het voor een tas zonder moeite afreken
Das ook weer waar. Ik ging alleen even een mapje halen van in de 20 euro. En toch moest ik 187 euro pinnen
Gast- Gast
Appeltje. Zijn kleintjes maar heel erg lekker.Reva schreef:Ooooh, appel, jaloers
Heb een grote zak liggen, wil je er een paar?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Appeltje. Zijn kleintjes maar heel erg lekker.Reva schreef:Ooooh, appel, jaloers
Heb een grote zak liggen, wil je er een paar?
Allergie!
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: