Dagcafé
+22
Atelier Madame
May
Laquisia
Jeanette
Jordana
Chocolate Cookie
Snoes
Okidoki
nina
Kqip
Bimbam
Happydobby
ExpressoB
CCC
Qiara
Monte
Tiana
Luthien
Sjaantje
aniet
Zwoesj
Suus
26 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Is al bijna een uur geleden afgelopen! Dus je kunt veilig de tv aanzettenReva schreef:Wanneer is de film afgelopen, Lex? Want ik durf de tv niet aan te zetten (sinds ik thuis ben), omdat ie volgens mij nog op rtl 4 staat
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
En waar dacht jij dat je vriend was, Leah? Of wist je dat hij in de stad was? Opzich hoeft t niet heel veel te betekenen natuurlijk, maar als hij tegen jou zegt dat hij ergens anders is en vervolgens is gespot in de stad (wel dom dan) is het een ander verhaal..
Gast- Gast
Op RTL5 heb je een film met een aantal lekkere mannen. Volg het verder niet hoor, maar als ik opkijk zie ik af en toe een lekker koppie voorbij flitsen...
Gast- Gast
Reva schreef:
Ik heb dan wel geen A, maar om die reden kijk ik ook niet. Weken of langer in rouwstemming.
Ja joh. Op het moment dat Luna tegen Carmen zegt: 'Ik vind het jammer dat je doodgaat' ben ik begonnen met huilen en ik kon niet meer stoppen. Dan zie ik een klein A'tje die dat tegen mij zegt en word ik zo verdrietig. En het slaat nergens op, maar ik ben er toch bang voor.
Gast- Gast
Leah, wow... Dat zet wel even de boel op z'n kop ja! Kan me voorstellen dat je van het ergste uitgaat en ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt
Ik heb mijn vriend gisteravond voor het laatst gesproken. Toen had hij nog geen plannen voor vanavond. Tenminste dat was wat hij mij heeft verteld.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
_Donnaa schreef:Hahahha.. Mijn vriendinnen hebben zich ook doodgelachen..
'We kennen je langer als vandaag' was hun reactie..
Maar ik werd vanochtend wakker in een leeg bed en eventjes later kwam hij binnen met een glas chocoladevla met aardbeitjes en slagroom erop! Zo lief.. En lekker natuurlijk..
Jajaaaa en verder niks met die slagroom gedaan?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Alex schreef:Reva schreef:
Ik heb dan wel geen A, maar om die reden kijk ik ook niet. Weken of langer in rouwstemming.
Ja joh. Op het moment dat Luna tegen Carmen zegt: 'Ik vind het jammer dat je doodgaat' ben ik begonnen met huilen en ik kon niet meer stoppen. Dan zie ik een klein A'tje die dat tegen mij zegt en word ik zo verdrietig. En het slaat nergens op, maar ik ben er toch bang voor.
Pfffff, niks voor mij. Maar ik heb iig de tv aan Thanks, Sjalalaan.
Gast- Gast
+1Reva schreef:En waar dacht jij dat je vriend was, Leah? Of wist je dat hij in de stad was? Opzich hoeft t niet heel veel te betekenen natuurlijk, maar als hij tegen jou zegt dat hij ergens anders is en vervolgens is gespot in de stad (wel dom dan) is het een ander verhaal..
Er kán altijd een logische verklering zijn, maar dat zou ook niet als eerste in mij opkomen...
Gast- Gast
Nee, maar dat is wel een goed idee voor een volgende keer, hihi!Jeanette schreef:
Jajaaaa en verder niks met die slagroom gedaan?
Gast- Gast
Graag gedaan!Reva schreef:Pfffff, niks voor mij. Maar ik heb iig de tv aan Thanks, Sjalalaan.
Jeetje Leah... Ik zou ook helemaal overdonderd zijn. Wist je dat hij naar de stad zou gaan ?
Gast- Gast
Damn Leah, dat is klote om te horen. En zeker nu je ze niet te pakken kunt krijgen, zit je daar met die verschrikkelijke onzekerheid. Ik hoop dat je snel wat mee weet!
Sjaantje en PM: We zullen zien. Ben benieuwd of ie me accepteert op FB!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Leah: Woont hij vlakbij of niet? Anders zou ik vlg mij gewoon even langs gaan...
Gast- Gast
Vast wel!!Jeanette schreef:
Gast- Gast
Ik word helemaal gek. Ik weet niet meer wat ik moet denken of wat ik moet doen. Mijn vriend en vriendin kunnen goed met elkaar opschieten en dat vond ik altijd zo fijn. Maar ik vind hand in hand lopen toch een stapje te ver gaan. Of ligt dat aan mij? En met welke intentie doen ze dat? Mijn hoofd is net een rollercoaster.
Laquisia- Prater
ProudMama schreef:Leah: Woont hij vlakbij of niet? Anders zou ik vlg mij gewoon even langsgaanwaggelen...
Gast- Gast
Nu snap ik er helemaal niets meer van. Hij blijft maar contact zoeken en lult als brugman. Opeens geinteresseerd in mijn leven. Hmmz, mannen. Zo willen ze je niet en dan zijn ze er weer.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Leah: Woont hij vlakbij of niet? Anders zou ik vlg mij gewoon even langs gaan...
Hij woont 10 minuten fietsen bij mij vandaan. Misschien ga ik inderdaad even langs zijn huis.
Laquisia- Prater
Heb je foto van Leah gezien? Da's een prachtige slanke meid, die is echt niet aan het waggelen...Reva schreef:ProudMama schreef:Leah: Woont hij vlakbij of niet? Anders zou ik vlg mij gewoon even langsgaanwaggelen...
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: