Dagcafé
+22
Atelier Madame
May
Laquisia
Jeanette
Jordana
Chocolate Cookie
Snoes
Okidoki
nina
Kqip
Bimbam
Happydobby
ExpressoB
CCC
Qiara
Monte
Tiana
Luthien
Sjaantje
aniet
Zwoesj
Suus
26 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Alsof ik er ooit aan getwijfeld heb...Angel Blue Eyes schreef:Goh, wat was de winst als je vantevoren wist dat Donnaaa het niet zo redden?
Gast- Gast
Reva schreef:Kutwijf, ik dacht dat je verdrietig was. Gloeiende goudvis, ofzoiets.
Das mijn tekst ja!!!!
Ik bén ook verdrietig. Als ik zo'n film zie ga ik nadenken over van alles en dan ben ik ook bang dat ik doodga en dat A dan zonder mij verder moet.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Wat een vertrouwen, ABE!
Heeft niet zoveel met vertrouwen te maken, maar met de wetenschap dat zulke afspraken er zijn om verbroken te worden. Veel te moeilijk.
Gast- Gast
dan mag je je winst delen met mijAngel Blue Eyes schreef:Goh, wat was de winst als je vantevoren wist dat Donnaaa het niet zo redden?
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Danku voor de vrijstellingReva schreef:Gaan jullie eens even allemaal voor mij staan (okee, Sjaan en PM krijgen vrijstelling), ik heb namelijk ALLE vuilniszakken -aangevreten, lekkend etc- vanuit de berging door de hele tuin, de hele hal etc gesleept naar de voorkant
Hebben we het over de vuilniszakken waar we het wéken geleden al over hadden????
Donnaa, slappeling! Maar was het wel lekker dan? Dat maakt het minder erg
Ja...die! Echt vieeeeeeees
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Kutwijf, ik dacht dat je verdrietig was. Gloeiende goudvis, ofzoiets.
Das mijn tekst ja!!!!
Ik bén ook verdrietig. Als ik zo'n film zie ga ik nadenken over van alles en dan ben ik ook bang dat ik doodga en dat A dan zonder mij verder moet.
Ik heb dan wel geen A, maar om die reden kijk ik ook niet. Weken of langer in rouwstemming.
Gast- Gast
Nou, dat geloof ik meteenReva schreef:Ja...die! Echt vieeeeeeees
Maar dapper dat je het gedaan hebt!
Lex:
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Als jij oud, grijs en gerimpeld bent pas hoor...Alex schreef:Reva schreef:Kutwijf, ik dacht dat je verdrietig was. Gloeiende goudvis, ofzoiets.
Das mijn tekst ja!!!!
Gast- Gast
PM; Je hebt gelijk! Heb het gewoon maar gedaan. En wil hij het liever niet, dan accepteert hij hem maar niet.
Whahahaha Donnaa
Whahahaha Donnaa
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Hahahha.. Mijn vriendinnen hebben zich ook doodgelachen..
'We kennen je langer als vandaag' was hun reactie..
Maar ik werd vanochtend wakker in een leeg bed en eventjes later kwam hij binnen met een glas chocoladevla met aardbeitjes en slagroom erop! Zo lief.. En lekker natuurlijk..
'We kennen je langer als vandaag' was hun reactie..
Maar ik werd vanochtend wakker in een leeg bed en eventjes later kwam hij binnen met een glas chocoladevla met aardbeitjes en slagroom erop! Zo lief.. En lekker natuurlijk..
Gast- Gast
Maar wat is de winst? Want het moet wel een beetje zijn, nu ik het al moet delen met PM en Maple.
Gast- Gast
Stoer dat je het hebt gedaan, Jeanette! Keep us posted!
Hoe één telefoontje je leven op zijn kop kan zetten.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Oeh Donnaa, dat klinkt wel goed!
Precies, dan is het zijn probleem en niet het jouwe!!Jeanette schreef:PM; Je hebt gelijk! Heb het gewoon maar gedaan. En wil hij het liever niet, dan accepteert hij hem maar niet.
Whahahaha Donnaa
Gast- Gast
Uhm, bakje aardbeien?Angel Blue Eyes schreef:Maar wat is de winst? Want het moet wel een beetje zijn, nu ik het al moet delen met PM en Maple.
Gast- Gast
Dat vraagt om uitleg (als je die wil geven)_Leah_ schreef:Hoe één telefoontje je leven op zijn kop kan zetten.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Uhm, bakje aardbeien?Angel Blue Eyes schreef:Maar wat is de winst? Want het moet wel een beetje zijn, nu ik het al moet delen met PM en Maple.
Tsss, das alles? Nou ja, beter iets dan niets.
Gast- Gast
Met R?_Donnaa schreef:Uhm, bakje aardbeien?Angel Blue Eyes schreef:Maar wat is de winst? Want het moet wel een beetje zijn, nu ik het al moet delen met PM en Maple.
Gast- Gast
Wanneer is de film afgelopen, Lex? Want ik durf de tv niet aan te zetten (sinds ik thuis ben), omdat ie volgens mij nog op rtl 4 staat
Gast- Gast
Die hou ik liever even voor mezelf..ProudMama schreef:Met R?_Donnaa schreef:Uhm, bakje aardbeien?Angel Blue Eyes schreef:Maar wat is de winst? Want het moet wel een beetje zijn, nu ik het al moet delen met PM en Maple.
Gast- Gast
Ik wordt net gebeld door mijn nicht dat ze mijn vriend met mijn beste vriendin in de stad zag lopen, hand in hand.
Misschien trek ik te snel conclussies maar dit nieuws komt als een grote schok. Ik zie meteen doemscenario's in mijn hoofd afspelen. Ik heb net geprobeerd beide te bellen maar allebei nemen ze niet op.
Misschien trek ik te snel conclussies maar dit nieuws komt als een grote schok. Ik zie meteen doemscenario's in mijn hoofd afspelen. Ik heb net geprobeerd beide te bellen maar allebei nemen ze niet op.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
ProudMama schreef:Met R?_Donnaa schreef:Uhm, bakje aardbeien?Angel Blue Eyes schreef:Maar wat is de winst? Want het moet wel een beetje zijn, nu ik het al moet delen met PM en Maple.
Scherp! R. mag ze voor zichzelf houden. Maar een lekkere man is niet slecht bij een bakje aardbeien.
Gast- Gast
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: