Dagcafé
+22
Atelier Madame
May
Laquisia
Jeanette
Jordana
Chocolate Cookie
Snoes
Okidoki
nina
Kqip
Bimbam
Happydobby
ExpressoB
CCC
Qiara
Monte
Tiana
Luthien
Sjaantje
aniet
Zwoesj
Suus
26 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Nog wel ja, zal over een paar weken wel anders zijn...Maple schreef:Boe!!!
Wat een mooi en rustig kamertje, PM!!
Maar ik hou niet van kantjes en ruches enz., moet het verder nog wel een beetje aankleden en afmaken hoor.
Gast- Gast
+1Maple schreef:wat is er?Alex schreef:Oooh mennn, jankjankjank.
Jeanette, ik zou het niet weten. Ik zou het niet durven in ieder geval maar het zou wel een stoere actie zijn natuurlijk. Je kunt m toevoegen en kijken wat zijn reactie is?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
ach, als het maar de moeie waard was_Donnaa schreef:Goedenavond..
Ik biecht het maar direct op; de 6 weken zijn niet gehaald..
Gast- Gast
Wat voor 6 weken?
Gaan jullie eens even allemaal voor mij staan (okee, Sjaan en PM krijgen vrijstelling), ik heb namelijk ALLE vuilniszakken -aangevreten, lekkend etc- vanuit de berging door de hele tuin, de hele hal etc gesleept naar de voorkant
Gast- Gast
op dag 2 al niet meer?_Donnaa schreef:Jaaaaaaaaaaaaaa, het lukte gewoon niet meer..Alex schreef:Donnaa, slappeling
Gast- Gast
Dag 4, hohoMaple schreef:op dag 2 al niet meer?_Donnaa schreef:Jaaaaaaaaaaaaaa, het lukte gewoon niet meer..Alex schreef:Donnaa, slappeling
Gast- Gast
Sjaantje schreef:
Jeanette, ik zou het niet weten. Ik zou het niet durven in ieder geval maar het zou wel een stoere actie zijn natuurlijk. Je kunt m toevoegen en kijken wat zijn reactie is?
Hmmm, ik durf eigenlijk ook niet. Maar hij is veels te leuk.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
ja zeg, ik lig net... Ik steek wel twee duimen op, zie je ze?Reva schreef:Gaan jullie eens even allemaal voor mij staan (okee, Sjaan en PM krijgen vrijstelling), ik heb namelijk ALLE vuilniszakken -aangevreten, lekkend etc- vanuit de berging door de hele tuin, de hele hal etc gesleept naar de voorkant
Gast- Gast
In dit geval sta ik op en maak ik buiging voor je!Reva schreef:Gaan jullie eens even allemaal voor mij staan (okee, Sjaan en PM krijgen vrijstelling), ik heb namelijk ALLE vuilniszakken -aangevreten, lekkend etc- vanuit de berging door de hele tuin, de hele hal etc gesleept naar de voorkant
Gast- Gast
ProudMama schreef:In dit geval sta ik op en maak ik buiging voor je!Reva schreef:Gaan jullie eens even allemaal voor mij staan (okee, Sjaan en PM krijgen vrijstelling), ik heb namelijk ALLE vuilniszakken -aangevreten, lekkend etc- vanuit de berging door de hele tuin, de hele hal etc gesleept naar de voorkantDoe je nu ff mijn balkon als je al zo lekker op dreef bent?
Ik ben bang voor honden.
Gast- Gast
whahaha_Donnaa schreef:Dag 4, hohoMaple schreef:op dag 2 al niet meer?_Donnaa schreef:Jaaaaaaaaaaaaaa, het lukte gewoon niet meer..Alex schreef:Donnaa, slappeling
Gast- Gast
Haha, Donnaa, moet wel om je lachen Hebben jij en R nu ook officieel iets?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Danku voor de vrijstellingReva schreef:Gaan jullie eens even allemaal voor mij staan (okee, Sjaan en PM krijgen vrijstelling), ik heb namelijk ALLE vuilniszakken -aangevreten, lekkend etc- vanuit de berging door de hele tuin, de hele hal etc gesleept naar de voorkant
Hebben we het over de vuilniszakken waar we het wéken geleden al over hadden????
Donnaa, slappeling! Maar was het wel lekker dan? Dat maakt het minder erg
DOEN!!Jeanette schreef:Olaaa!
Ik heb even jullie advies nodig!!
Vorige week toen ik aan het werk was, kwamen er 2 monteurs langs de gehele dag om allerlei dingen te monteren. Nu was eentje daarvan echt een ontzettend lekker ding. Heel fout, maar heel de dag geflirt en toen ik afgewerkt was en klaar stond om te gaan, vroeg hij mijn nummer. Hij als een gek een papiertje zoeken en uit perplex heb ik mijn nummer raar uitgestameld. Nu baal ik als een stekker, want ik heb zijn nummer niet gevraagd (stom!!!) en hij heeft nog niet iets laten horen. Ik kreeg hem niet gevonden op hyves. Maar nu heb ik hem op facebook gevonden. Alleen heeft hij deze af geschermd. Nu wil ik hem graag toevoegen, maar komt dit opdringerig over omdat hij af geschermd is? Ik weet haast zeker dat hij het is. wat zouden jullie doen?
Mogelijk is hij je nummer kwijt geraakt, briefje in de was terecht gekomen, verkeerd cijfertje opgeschreven en wanhopig op zoek naar jou...
Gast- Gast
Die stop ik wel ff in een schoenendoos in de kast, geen probleem!!Reva schreef:ProudMama schreef:In dit geval sta ik op en maak ik buiging voor je!Reva schreef:Gaan jullie eens even allemaal voor mij staan (okee, Sjaan en PM krijgen vrijstelling), ik heb namelijk ALLE vuilniszakken -aangevreten, lekkend etc- vanuit de berging door de hele tuin, de hele hal etc gesleept naar de voorkantDoe je nu ff mijn balkon als je al zo lekker op dreef bent?
Ik ben bang voor honden.
Gast- Gast
Wat een vertrouwen, ABE!
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: