Dagcafé
+22
Atelier Madame
May
Laquisia
Jeanette
Jordana
Chocolate Cookie
Snoes
Okidoki
nina
Kqip
Bimbam
Happydobby
ExpressoB
CCC
Qiara
Monte
Tiana
Luthien
Sjaantje
aniet
Zwoesj
Suus
26 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Alex schreef:Zwoesj schreef:Goh Alex, zouden ze het er vaker hier over hebben?
Eet smakelijk ABE
Whaha, ja, je zou het haast gaan denken, he?
Het gaat trouwens wel. Ik zit nu te bedenken wat ik ga eten, ik heb echt ergens zin in. Maar waar ik zin in heb heb ik niet in huis, dus ik moet iets anders verzinnen. En morgen haat ik mezelf weer door de weegschaal.
Heb je niet iets van fruit, komkommer met een dipsausje ofzo in huis? Dan valt het nog mee hoeveel je binnen krijgt.
Of een zakje snack a jacks of iets in die geest?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Sjaantje schreef:Lekker ABE! Althans, JIJ vindt m lekker, ik niet
Zwoesj, kijk eens wat ik vond: http://salsaopleiding.nl/?p=423 Het bestaat dus echt sinds kort! Oooh Sjaan krijgt weer zo'n zin om te dansen!!!
Ah gaaf Sjaan! Dan moet je zouk gaan doen, dat lijkt me best mooi in een rolstoel!
Zwoesj- Ratel
HahahahahaMaple schreef:Nouja, en anders kan ik SuperZwoesj nog altijd inschakelenChocolate Cookie schreef:Maple schreef:Ja, jij zegt dat ze bijt...Chocolate Cookie schreef:Maple schreef:Ik ga zo maar naar bed... Begin stiekem toch wel zenuwachtig te worden
Toch niet voor Jordana he :o
Ja ze hapt wat, maar gewoon terug doen hoor!!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Whiehoee!
"De SRN (Stichting Rolstoeldansen Nederland) geeft Annetje bovendien de mogelijkheid om een speciaal rolstoeldansprogramma te ontwikkelen voor de Salsa Community. Hierbij moet je denken aan dansen als Salsa, Merengue, Bachata en Zouk.
In 2011 wordt dit pakket aangeboden aan (Salsa)dansleraren.
(Salsa)dansleraren die de beschikking hebben over een rolstoelvriendelijke locatie kunnen dan een cursus Latin rolstoeldansinstructeur volgen."
Ik heb geen danspartner meer en ook geen dansclub (beetje euhm... ruzie... ) maar als je ooit iets hiermee wilt gaan doen, hou ik me wel aanbevolen! Waar woon je trouwens ergens?? Toch niet in Verweggistan, hoop ik dan
"De SRN (Stichting Rolstoeldansen Nederland) geeft Annetje bovendien de mogelijkheid om een speciaal rolstoeldansprogramma te ontwikkelen voor de Salsa Community. Hierbij moet je denken aan dansen als Salsa, Merengue, Bachata en Zouk.
(Salsa)dansleraren die de beschikking hebben over een rolstoelvriendelijke locatie kunnen dan een cursus Latin rolstoeldansinstructeur volgen."
Ik heb geen danspartner meer en ook geen dansclub (beetje euhm... ruzie... ) maar als je ooit iets hiermee wilt gaan doen, hou ik me wel aanbevolen! Waar woon je trouwens ergens?? Toch niet in Verweggistan, hoop ik dan
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Sjaantje schreef:Whiehoee!
Schande mevrouw, echt een schande dat je dat niet meer weet
Zal het eens navragen bij de dansschool, misschien is er wel meer animo voor
Zwoesj- Ratel
Nee ik weet het echt niet meer. Er staat me iets bij van een klein plaatsje bij een pontje maar ik heb geen idee of jij dat nou was of iemand anders x1000
Ik denk dat je het goeie plaatsje voor je hebt hoor
Zwoesj- Ratel
Oh toch? Al weet ik niet meer hoe dat plaatsje heette, misschien eens even op google maps gaan zoeken. Maar ik weet nog wel ongeveer waar t was geloof ik...
Redelijk Verweggistan, dus
Redelijk Verweggistan, dus
Valt wel mee, de dansschool waar ik dans is dichter bij jou
Zwoesj- Ratel
Waar is iedereen gebleven trouwens, het is ineens zo stil?
Zwoesj- Ratel
Owkee... nou ga ik je even pm'en want ik wil het weeeeeeeeeeeeeten!
Schoonmaken Mijn favo zondagavondding.Zwoesj schreef:Waar is iedereen gebleven trouwens, het is ineens zo stil?
Gast- Gast
Tis maar wat je leuk vindt op de zondagavondSmikkell schreef:Schoonmaken Mijn favo zondagavondding.Zwoesj schreef:Waar is iedereen gebleven trouwens, het is ineens zo stil?
Ik was even was ophangen en heb de frituurpan aangezet heb nu een kaassoufflé en een kroket voor me liggen.
En ik heb net in mijn pink gesneden toen ik een broodje opensneed.
En ik heb net in mijn pink gesneden toen ik een broodje opensneed.
Gast- Gast
Ah lekker Alex!
Ik mag niet meer, heb mezelf vandaag voorgenomen weer even mn best te doen om iets af te gaan vallen
Ik mag niet meer, heb mezelf vandaag voorgenomen weer even mn best te doen om iets af te gaan vallen
Zwoesj- Ratel
IIg niet leuk genoeg om de rest van mijn weekend mee te vullenSjaantje schreef:Tis maar wat je leuk vindt op de zondagavondSmikkell schreef:Schoonmaken Mijn favo zondagavondding.Zwoesj schreef:Waar is iedereen gebleven trouwens, het is ineens zo stil?
Gast- Gast
Even spammen, niet qouten!
Ze zijn net gemaakt met telefoon, dus niet optimale kwaliteit en licht hoor:
Ze zijn net gemaakt met telefoon, dus niet optimale kwaliteit en licht hoor:
Gast- Gast
Ja zo kun je het ook interpreterenSmikkell schreef:IIg niet leuk genoeg om de rest van mijn weekend mee te vullenSjaantje schreef:Tis maar wat je leuk vindt op de zondagavondSmikkell schreef:Schoonmaken Mijn favo zondagavondding.Zwoesj schreef:Waar is iedereen gebleven trouwens, het is ineens zo stil?
PM, wat een mooie bedjes!
Ooh mooi PM!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Mooi PM!!! Ziet er schattig uit!
Zwoesj- Ratel
oh PM bijzonder hoor twee van die bedjes naast elkaar. Nu moeten ze nog gevuld worden(al duurt dat hopelijk nog een aantal weken)
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
PM!!!! Wat staat dat geweldig lief zeg Mooi!
Alex, jaloers
Ongeveer 6.5 kilo eraf hier
Alex, jaloers
Ongeveer 6.5 kilo eraf hier
Gast- Gast
Oh ja, Zwoesj, Snack a Jacks kan ik voortaan wel standaard in huis halen voor dit soort momenten. Mijn man zingt de hele tijd Oh oh oh oh Mirjammm ... (van de reclame). En hij noemt ze Crack a Jacks
Gast- Gast
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: