Dagcafé
+22
Atelier Madame
May
Laquisia
Jeanette
Jordana
Chocolate Cookie
Snoes
Okidoki
nina
Kqip
Bimbam
Happydobby
ExpressoB
CCC
Qiara
Monte
Tiana
Luthien
Sjaantje
aniet
Zwoesj
Suus
26 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Zusje schreef:Ik dacht CTRL+Shift+het vraagteken haha!
Whaha, ik dacht dus al dat je dat dacht mooi voor de buurman dat jullie nu weer gelijk staan
Gast- Gast
Nou ja, ik heb hem erger uitgelachen denk ik maar het is goed zo . Ik ga zo maar eens richting de bios. Eerst de planten water geven want hier heeft het nog altijd niet geregend...
Gast- Gast
oh ik ook als ik maar met m'n hoofd buiten het raam hang dan begin ik al te niezen. En dat gaat dan wel een aantal keer achter elkaar.ProudMama schreef:Ik haaaaat gras en pollen en bomen en bloemen met stuifmeel enz
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Alex schreef:
Suus, jij ook al 30? Dat wist ik niet! Ik dacht dat je jonger was!
Haha, ik heb ook wel graag dat mensen dat denken, dus vergeet het maar gauw weer
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Oepsie, Zusje... Maar fijn dat het nu weer werkt. Heeft ie uitgelegd hoe het zit? Soms raak je in je enthousiasme (ik wel in ieder geval) per ongeluk met je linkerpink (werkt het bij rechts eigenlijk ook?) de control en shift-toets en dan verandert de betekenis van de toetsen met de tekentjes. Zodra je dat merkt, weer even control+shift indrukken (en weer loslaten ) en dan werkt alles weer normaal.
Even geprobeerd en ja hoor, het werkt ook bij de rechter shift en control. Maar mij gebeurt het alleen links
Even geprobeerd en ja hoor, het werkt ook bij de rechter shift en control. Maar mij gebeurt het alleen links
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Zusje schreef:Nou ja, ik heb hem erger uitgelachen denk ik maar het is goed zo . Ik ga zo maar eens richting de bios. Eerst de planten water geven want hier heeft het nog altijd niet geregend...
Ik mis iets. Kan ik de buurman ook nog uitlachen ? En waarom dan?
Gast- Gast
Ik had eigenlijk gedacht om vanavond lekker in bed "komt een vrouw bij de dokter" te gaan kijken maar aangezien mijn slaapkamer grenst aan de tuin van de buurjongens die hun verjaardagsfeestje vieren, heb ik me toch maar voor de tv in de huiskamer geïnstalleerd. Voordeel is wel dat ik nu de laptop erbij kan houden
Morgen weer een dag.. Maar als we die taart als toetje zien kan ik daarvoor wel bij je komen eten, als jij tijd hebt. Maar niet te veel, anders is er geen plek meer voor taart.Zusje schreef:Smikkell schreef:Alles wat ik in huis had en waarvan ik dacht dat ik het kon eten, blijkt niet goed te zijn. Sla niet meer goed. Prei snijd ik doormidden en is helemaal verrot. Boontjes zijn bruin en ranzig.. Heb nu alleen nog een komkommer
Je mag hier komen eten hoor, jammer dat je niet om de hoek woont .
Ik woon inderdaad niet echt om de hoek, maar wel mooi verdeeld tussen een aantal mensen
Gast- Gast
Sukkel!Zusje schreef:Alex schreef:Jeej! Weer een werkend vraagteken! Hoe heeft hij het geregeld?
Het was wel die CTRL+Shift maar ik deed het gewoon niet goed . Hij heeft me uitgelachen... Zo staan we weer quitte
Gast- Gast
Smikkell schreef:June, hoe ging het studeren?
Redelijk, ben nu nu nog bezig met een opdracht. Gelukkig heeft mijn lieve vriendje even geholpen met Excel, dat scheelde me weer een uur. Als ik nog net wat eerder om hulp en advies had gevraagd, had het twee uur kunnen schelen .
Ik dacht dat ik met goed fatsoen op mijn CV kon zetten dat ik bekend was met Excel. Dat kan ik sowieso niet met goed fatsoen doen ben ik achter .
Gast- Gast
Alex schreef:Ik wil iets lekkers, maar er is niks in huis
Hier is AH nog tot tien uur open..
Gast- Gast
Juuuuuuuuuuuuuuune!
Ik zat te twijfelen of ik 'm op zou zetten, maar ik heb nu even niet zo'n zin in zo'n zware film. Heb de film ook thuisliggen dus misschien kijk ik 'm later deze week wel. 't Blijft toch mooi.Sjaantje schreef:Ik had eigenlijk gedacht om vanavond lekker in bed "komt een vrouw bij de dokter" te gaan kijken maar aangezien mijn slaapkamer grenst aan de tuin van de buurjongens die hun verjaardagsfeestje vieren, heb ik me toch maar voor de tv in de huiskamer geïnstalleerd. Voordeel is wel dat ik nu de laptop erbij kan houden
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Juuuuuuuuuuuuuuune!
Haaaai!!
Hoe is het met jou? En met je knieën?
Gast- Gast
Alex schreef:Ik wil iets lekkers, maar er is niks in huis
Ik heb hier hele lekkere chocoladecake staan, met stukjes chocola en chocolade glazuur. Zo niet, dan heb ik ook een gewone cake met stukjes chocola.
Ennnn anders heb ik heel veel chips.
(ik ben nu bij mn ouders thuis, die hebben altijd iets te veel snoep in huis)
Kies maar!
Gast- Gast
Ze zitten er nog in, maar niet voor lang hahaha! Heb er vandaag wel weer last van gehad maar ach dat komt wel weer goed. Of nou ja goed... iets minder pijnlijkJune schreef:Sjaantje schreef:Juuuuuuuuuuuuuuune!
Haaaai!!
Hoe is het met jou? En met je knieën?
Maple, ik heb m toch maar aangezet, zat wel te twijfelen om dezelfde reden als jij maar ik ga tegenwoordig niet meer zo zitten voor een film dus dan zie ik m sowieso niet. Vandaar dat ie toch maar op staat en met een half oog kijk ik zo af en toe. Ik hou er ook helemaal niet van om in mn eentje tv / film te kijken
Ik hoop dat het veel voor je gaat doen, die nieuwe knieën. Mijn tante heeft heel veel aan haar nieuwe knie .
Gast- Gast
Oh, lekker Bitterkoek! Het is maar goed dat ik dat niet voor mijn neus heb staan...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Meestal kijk ik zulke dramafilms het liefst idd met z'n tweetjes. Alleen manlief houdt helemáál niet van zulke films, zeker niet als er iemand ongeneeslijk ziek in is.
Zo wil ik ook nog altijd Sonny Boy zien, maargoed, of hij die wel mee wil kijken, weet ik niet. Toen hij in de bios draaide had hij er niet zoveel oren naar.
Zo wil ik ook nog altijd Sonny Boy zien, maargoed, of hij die wel mee wil kijken, weet ik niet. Toen hij in de bios draaide had hij er niet zoveel oren naar.
Gast- Gast
Ja ik zal er zeker veel aan gaan hebben! Met name mijn linkerknie want daar heb ik nu zó veel last van. Hij beweegt bijna niet meer en rechts beweegt nog iets meer maar ook niet veel meer. Geloof me, dat loopt niet lekker. Ik zie dan ook niet zozeer op tegen de operatie, maar meer tegen de nasleep ervan. Dat ik zo lang uit de running ben en dat ik even héél hulpbehoevend zal zijn. Maar het vooruitzicht dat ik straks (bijna) geen pijn meer zal hebben... záálig!
Dat wordt inderdaad waarschijnlijk even doorbijten, maar fijn dat je weet dat het resultaat er zal mogen zijn!
Gast- Gast
Maple, ik kende Sonny Boy niet dus heb even wat opgezocht maar dat lijkt me ook echt een heel mooie film! Maar ook weer zoiets dat ik niet in mijn eentje zou gaan kijken. Woon je ver weg? Anders kunnen we wel een keer samen kijken?
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: