Dagcafé
+22
Atelier Madame
May
Laquisia
Jeanette
Jordana
Chocolate Cookie
Snoes
Okidoki
nina
Kqip
Bimbam
Happydobby
ExpressoB
CCC
Qiara
Monte
Tiana
Luthien
Sjaantje
aniet
Zwoesj
Suus
26 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Correctie: ik krijg net de vraag of ik chinees kom eten bij de vader van mijn zwager. Zus/zwager/nichtje zijn ook daar. Dus ik ga even omkleden en dan lekker chinezenSjaantje schreef:Ik wou het nét gaan vragen! Ik eet pannenkoeken, en jij?_Liv schreef:En wat eten we vanavond?
Tot straks en smakelijk eten allemaal!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Alles wat ik in huis had en waarvan ik dacht dat ik het kon eten, blijkt niet goed te zijn. Sla niet meer goed. Prei snijd ik doormidden en is helemaal verrot. Boontjes zijn bruin en ranzig.. Heb nu alleen nog een komkommer
Gast- Gast
Hier dus ook al..Smikkell schreef:Alles wat ik in huis had en waarvan ik dacht dat ik het kon eten, blijkt niet goed te zijn. Sla niet meer goed. Prei snijd ik doormidden en is helemaal verrot. Boontjes zijn bruin en ranzig.. Heb nu alleen nog een komkommer
En ik heb al zo'n baaldag!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Wij eten nasi, die vriend nu klaar aan het maken is (met af en toe hulp van mij )
Gast- Gast
Smikkie, je zou het kunnen zien als +1 inderdaad
Sjaan, lekker Chinees! Eetse straks!
Suus, jij ook al 30? Dat wist ik niet! Ik dacht dat je jonger was!
Wij gaan straks frituren denk ik. Ik heb lekkere broodjes gehaald bij de Turk en daar eten we kroket of frikandel bij. Heerlijk!
Sjaan, lekker Chinees! Eetse straks!
Suus, jij ook al 30? Dat wist ik niet! Ik dacht dat je jonger was!
Wij gaan straks frituren denk ik. Ik heb lekkere broodjes gehaald bij de Turk en daar eten we kroket of frikandel bij. Heerlijk!
Gast- Gast
Oeh Alex, weer dat lekkere warme brood?
Wij eten ehm.. AGV, althans.. ik de A(ardappeltjes) met een Maïskolf (G) en een SlaVink Lekker!
Wij eten ehm.. AGV, althans.. ik de A(ardappeltjes) met een Maïskolf (G) en een SlaVink Lekker!
Gast- Gast
Reva schreef:Piemelhoofden.
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Pff gaar! Wou wat dingen hier doen maar vriend niet, nou dan doe ik ook niks puh..
Eten nog wat over is van het bbqen van gister.
Eten nog wat over is van het bbqen van gister.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Nou de buurman heeft het uitgelegd en mijn vraagteken doet het weer, jeeeej!
????????????????????????????????????????
Nu kan ik weer volop vragen stellen haha!
????????????????????????????????????????
Nu kan ik weer volop vragen stellen haha!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Alles wat ik in huis had en waarvan ik dacht dat ik het kon eten, blijkt niet goed te zijn. Sla niet meer goed. Prei snijd ik doormidden en is helemaal verrot. Boontjes zijn bruin en ranzig.. Heb nu alleen nog een komkommer
Je mag hier komen eten hoor, jammer dat je niet om de hoek woont .
Gast- Gast
En wat wordt je eerste vraag en aan wie, Zus?
Ik heb vandaag nog maar 3 crackers met smeerkaas (ontbijt) en 3 yoghurtrijstwafels (16:00) op, da's niezzo veel, he? Heb ook geen trek in avondeten nu... Weekenden zijn echt slecht, ik eet zo waardeloos in de weekenden...
Ik heb vandaag nog maar 3 crackers met smeerkaas (ontbijt) en 3 yoghurtrijstwafels (16:00) op, da's niezzo veel, he? Heb ook geen trek in avondeten nu... Weekenden zijn echt slecht, ik eet zo waardeloos in de weekenden...
Gast- Gast
Haha nee dat is niet echt heel erg goed Maple! Ik weet nog niet wat mijn eerste vraag gaat zijn, ik vind het wel spannend!
Gast- Gast
Alex schreef:Jeej! Weer een werkend vraagteken! Hoe heeft hij het geregeld?
Het was wel die CTRL+Shift maar ik deed het gewoon niet goed . Hij heeft me uitgelachen... Zo staan we weer quitte
Gast- Gast
Zusje schreef:Alex schreef:Jeej! Weer een werkend vraagteken! Hoe heeft hij het geregeld?
Het was wel die CTRL+Shift maar ik deed het gewoon niet goed . Hij heeft me uitgelachen... Zo staan we weer quitte
Oké Zusje, hoe kun je dat in godsnaam verkeerd doen ?
Gast- Gast
De verkeerde ctrl+shift?June schreef:Zusje schreef:Alex schreef:Jeej! Weer een werkend vraagteken! Hoe heeft hij het geregeld?
Oké Zusje, hoe kun je dat in godsnaam verkeerd doen ?
Ik ga plassen en maar een tosti maken ofzo. Maar ik heb gewoon echt nog steeds geen trek hoop niet da'k ziek ga worden, maar meestal is dat wel een voorbode
Gast- Gast
Zusje schreef:Jaaa lach jij me ook maar uit, ik kan het hebben .
Ik lach niet ik lach niet ik lach niet
Gast- Gast
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: