Dagcafé
+22
Atelier Madame
May
Laquisia
Jeanette
Jordana
Chocolate Cookie
Snoes
Okidoki
nina
Kqip
Bimbam
Happydobby
ExpressoB
CCC
Qiara
Monte
Tiana
Luthien
Sjaantje
aniet
Zwoesj
Suus
26 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Denk eerder dat dat gemiddeld is.Theedoosje schreef:Ik kan mij voorstellen ivm je knieen wat je zegt, maar ja ik ben ook boven gemiddelde hier geloof ik? (28)
Gast- Gast
Smikkell schreef:Denk eerder dat dat gemiddeld is.Theedoosje schreef:Ik kan mij voorstellen ivm je knieen wat je zegt, maar ja ik ben ook boven gemiddelde hier geloof ik? (28)
Wel ja? Dacht dat de meeste rond de 25 gemiddeld waren.
Gast- Gast
Ukkie! Ik ben over 1,5 maand 33...Theedoosje schreef:Ik kan mij voorstellen ivm je knieen wat je zegt, maar ja ik ben ook boven gemiddelde hier geloof ik? (28)
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:Ukkie! Ik ben over 1,5 maand 33...Theedoosje schreef:Ik kan mij voorstellen ivm je knieen wat je zegt, maar ja ik ben ook boven gemiddelde hier geloof ik? (28)
Oh ja dan.......haha grapje! Je bent dan wel ouder maar dat maakt je geen oud wijf
Gast- Gast
Wél in combinatie met mijn versleten lijf, mijn rolstoel, rollator en scootmobiel!Theedoosje schreef:Sjaantje schreef:Ukkie! Ik ben over 1,5 maand 33...Theedoosje schreef:Ik kan mij voorstellen ivm je knieen wat je zegt, maar ja ik ben ook boven gemiddelde hier geloof ik? (28)
Oh ja dan.......haha grapje! Je bent dan wel ouder maar dat maakt je geen oud wijf
(geen geintje, ik heb ze allemaal...)
Ghehe... kijk, daar kan ik wel wat meeTheedoosje schreef:Maar van geest ben je een lekker jong ding Sjaan
Sjaantje schreef:Wél in combinatie met mijn versleten lijf, mijn rolstoel, rollator en scootmobiel!Theedoosje schreef:Sjaantje schreef:Ukkie! Ik ben over 1,5 maand 33...Theedoosje schreef:Ik kan mij voorstellen ivm je knieen wat je zegt, maar ja ik ben ook boven gemiddelde hier geloof ik? (28)
(geen geintje, ik heb ze allemaal...)
Ik word ook al 30 dit jaar
Gast- Gast
Och, trek het je niet aan... Wij zijn ook wel uitschieters hoor! Volgens mij zijn de meeste forumsters van jouw leeftijd of nog jonger!_Liv schreef:Ik dacht echt dat jullie jonger waren. Nu voel ik me heel jong met m'n 23 jaar.
En het gaat er toch om of het gezellig is? Hoe jong we ons voelen?
Ik meld me ook weer even vandaag Ben ook al 30...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Maple schreef:Ik word ook al 30 dit jaar
Oeh the big 3-0!
Ben naar Go Back to the Zoo aan het luisteren, krijg al helemaal zin in Pinkpop
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben 21, broekje nog_Liv schreef:Ik dacht echt dat jullie jonger waren. Nu voel ik me heel jong met m'n 23 jaar.
Gast- Gast
Me no like...Sjaantje schreef:Maple schreef:Ik word ook al 30 dit jaar
Oeh the big 3-0!
Gast- Gast
It no hurts...Maple schreef:Me no like...Sjaantje schreef:Maple schreef:Ik word ook al 30 dit jaar
Oeh the big 3-0!
Brennuss schreef:Ik ben 21, broekje nog_Liv schreef:Ik dacht echt dat jullie jonger waren. Nu voel ik me heel jong met m'n 23 jaar.
Oh ik dacht dat jij ook iets ouder was Zo'n 24 of zo.
Gast- Gast
Me knows. But me still no like.Sjaantje schreef:It no hurts...Maple schreef:Me no like...Sjaantje schreef:Maple schreef:Ik word ook al 30 dit jaar
Oeh the big 3-0!
Gast- Gast
Ik wou het nét gaan vragen! Ik eet pannenkoeken, en jij?_Liv schreef:En wat eten we vanavond?
Me almost 40. Me also no likeMaple schreef:Me knows. But me still no like.Sjaantje schreef:It no hurts...Maple schreef:Me no like...Sjaantje schreef:Maple schreef:Ik word ook al 30 dit jaar
Oeh the big 3-0!
Gebakken aardappeltjes, sla en ik weet niet hoe het vlees heet. Ik heb het bij de slager gekocht en er zit iets van carpaccio, sla en roomkaas in. En het is lekker! Ik heb het al eerder gegeten.
Gast- Gast
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: