Dagcafé
+22
Atelier Madame
May
Laquisia
Jeanette
Jordana
Chocolate Cookie
Snoes
Okidoki
nina
Kqip
Bimbam
Happydobby
ExpressoB
CCC
Qiara
Monte
Tiana
Luthien
Sjaantje
aniet
Zwoesj
Suus
26 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Ik kan wel vragen wat jullie voor beeld van mij hebben maar ik heb al zo vaak foto's geplaatst dat dat geen eerlijke vraag zou zijn
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Een gruwelijk lekker wijf!!Sjaantje schreef:Ik kan wel vragen wat jullie voor beeld van mij hebben maar ik heb al zo vaak foto's geplaatst dat dat geen eerlijke vraag zou zijn
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Nou.. schattig?? Bij schattig denk ik meer aan JuneReva schreef:Purple schreef:En dat ik dacht dat jij een schattig blond popje was.Reva schreef:Net als dat Maple dacht dat ik tenger was. Muhahahahhaha
Ben ik ook
Gast- Gast
aniet schreef:Een gruwelijk lekker wijf!!Sjaantje schreef:Ik kan wel vragen wat jullie voor beeld van mij hebben maar ik heb al zo vaak foto's geplaatst dat dat geen eerlijke vraag zou zijn
Jouw antwoord neem ik überserieus want jij kent me IRL
Toen ik nog geen foto van jou had gezien had ik een behoorlijk forse vrouw met lang donker haar in mijn hoofd die standaard in een rolstoel zat.Sjaantje schreef:Jouw antwoord neem ik überserieus want jij kent me IRL
Gast- Gast
Nee, sorry, dat klopt niet echt... 1,60m en ongeveer 57 kg met kort bruin haar die af en toe in een rolstoel zit.Purple schreef:Toen ik nog geen foto van jou had gezien had ik een behoorlijk forse vrouw met lang donker haar in mijn hoofd die standaard in een rolstoel zat.
Wel leuk om te lezen
Ik vind het altijd leuk om een foto van iemand te zien. Of het beeld klopt totaal niet wat je in je hoofd had of het klopt helemaal.
Gast- Gast
pff.. ik heb net twee eieren op en nu ben ik misselijk. Dit forum heeft een slechte invloed op me (al hebben eieren dat al jaren)
Gast- Gast
Waarom kom je dan nog hier, en waarom eet je dan toch nog eieren??Smikkell schreef:pff.. ik heb net twee eieren op en nu ben ik misselijk. Dit forum heeft een slechte invloed op me (al hebben eieren dat al jaren)
Wie schopt mij even naar boven om de volgende was aan te zetten?
Goede vragen. Ik ga daar eens over nadenken.Sjaantje schreef:Waarom kom je dan nog hier, en waarom eet je dan toch nog eieren??Smikkell schreef:pff.. ik heb net twee eieren op en nu ben ik misselijk. Dit forum heeft een slechte invloed op me (al hebben eieren dat al jaren)
Wie schopt mij even naar boven om de volgende was aan te zetten?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou.. schattig?? Bij schattig denk ik meer aan JuneReva schreef:Purple schreef:En dat ik dacht dat jij een schattig blond popje was.Reva schreef:Net als dat Maple dacht dat ik tenger was. Muhahahahhaha
Ben ik ook
Gast- Gast
Zei ik iets verkeerds?Reva schreef:Smikkell schreef:Nou.. schattig?? Bij schattig denk ik meer aan JuneReva schreef:Purple schreef:En dat ik dacht dat jij een schattig blond popje was.Reva schreef:Net als dat Maple dacht dat ik tenger was. Muhahahahhaha
Ben ik ook
Gast- Gast
Zeg dames en heren van de feestcommissie, ik ben me toch een partij moe...
Niet zo vreemd ook, na maar 4,5 uur slaap vannacht
Niet zo vreemd ook, na maar 4,5 uur slaap vannacht
Gast- Gast
Heej meiden ben er weer. Jeetje 1 uur slapen zijn er 3 geworden geloof ik. En jeetje nog brakker dan brak
Maar goed straks op tijd naar bed
Maar goed straks op tijd naar bed
Gast- Gast
Ziezo, de laatste was zit erin, mijn bed is al 1/3 opgemaakt en de witte was ligt weer in de kast. Nu even uitrusten... *lijkt wel een oud wijf*
Smikkell schreef:Nou.. schattig?? Bij schattig denk ik meer aan JuneReva schreef:Purple schreef:En dat ik dacht dat jij een schattig blond popje was.Reva schreef:Net als dat Maple dacht dat ik tenger was. Muhahahahhaha
Ben ik ook
Gast- Gast
Laalaalaaa Woow wat is het druk hier op straat. Vrees voor parkeren vanavond Ik dacht dat het alleen gisteren was, oeps. En heel stoer gezegd 'nee je hoeft me niet op te halen, kom zelf met de auto. Is toch niks in de stad als ik terug ga'. Spijt
Gast- Gast
Is dat het zelfde als '+1' ?Alex schreef:Smikkell schreef:Nou.. schattig?? Bij schattig denk ik meer aan JuneReva schreef:Purple schreef:En dat ik dacht dat jij een schattig blond popje was.Reva schreef:Net als dat Maple dacht dat ik tenger was. Muhahahahhaha
Ben ik ook
Gast- Gast
Ow maar zo voel ik me wel, met mijn versleten knieën!Theedoosje schreef:Sjaan goed bezig jij. En nee je bent geen oud wijf
Alex schreef:Smikkell schreef:Nou.. schattig?? Bij schattig denk ik meer aan JuneReva schreef:Purple schreef:En dat ik dacht dat jij een schattig blond popje was.Reva schreef:Net als dat Maple dacht dat ik tenger was. Muhahahahhaha
Ben ik ook
Pak ze!
Gast- Gast
En trouwens, vergeleken met het gros van dit forum ben ik heus wel een oud wijf
Ik kan mij voorstellen ivm je knieen wat je zegt, maar ja ik ben ook boven gemiddelde hier geloof ik? (28)
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: