Dagcafé
+22
Atelier Madame
May
Laquisia
Jeanette
Jordana
Chocolate Cookie
Snoes
Okidoki
nina
Kqip
Bimbam
Happydobby
ExpressoB
CCC
Qiara
Monte
Tiana
Luthien
Sjaantje
aniet
Zwoesj
Suus
26 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Whaaaaaaaah frustratie!! Ik ben weer aangekomen En het moet er gewoon affff!!!
Zoow dat ben ik ff kwijt
Zoow dat ben ik ff kwijt
Gast- Gast
Dat mag. Stofzuiger en dweil staan in de kast.Theedoosje schreef:Sjaan> Ik zou je zo graag willen helpen.
Oh dat bedoelde je niet???
voor jou vanwege je frustratie, trouwens
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:Dat mag. Stofzuiger en dweil staan in de kast.Theedoosje schreef:Sjaan> Ik zou je zo graag willen helpen.
Oh dat bedoelde je niet???
voor jou vanwege je frustratie, trouwens
Als ik dchterbij woonde kwam ik zo
Dank je
Gast- Gast
Regen, volgens weer.nl waar ik Drachten heb ingevuld. Geen mooi weer dusPurple schreef:Toevallig iemand die weet hoe het weer in Drachten is?
Drachten? Net zo als in dat mooie plaatsje van je waar je woont.
Hebben jullie weleens nachtmerries? Nu ik vier dagen vrij ben geweest heb ik bijna elke nacht een nachtmerrie. Ik word achtervolgd. Zelfde droom als ik wel vaker heb gehad, waarbij ik in mijn droom zei:"Owja! Daar gaan we weer!" en vannacht een nieuwe droom; Het huis vloog in de fik en ik kon geen kant op. Niet leuk!
Hebben jullie weleens nachtmerries? Nu ik vier dagen vrij ben geweest heb ik bijna elke nacht een nachtmerrie. Ik word achtervolgd. Zelfde droom als ik wel vaker heb gehad, waarbij ik in mijn droom zei:"Owja! Daar gaan we weer!" en vannacht een nieuwe droom; Het huis vloog in de fik en ik kon geen kant op. Niet leuk!
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Als ik dchterbij woonde kwam ik zo
Dank je
Je bent gek! Het is weekend!!!
ABE, nee gelukkig niet maar ik heb vannacht wel heel raar gedroomd over mijn familie waar ik al een tijdje geen contact meer mee heb
Sjaantje schreef:
ABE, nee gelukkig niet maar ik heb vannacht wel heel raar gedroomd over mijn familie waar ik al een tijdje geen contact meer mee heb
Dat lijkt me ook geen leuke droom, nee.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Theedoosje schreef:Als ik dchterbij woonde kwam ik zo
Dank je
weekend, ja dus?
Gast- Gast
Denk toch niet streng genoeg geweest en wel wat ongezonde dingen gehad, maar niet extreem of zo. Maar goed het komt hopelijk weer goed aankomende week. Ik geef niet op
Gast- Gast
Dat moet je ook zeer zeker niet doen. Je bent al heel erg ver. Opgeven zou zinloos zijn. Succes komende week!
Gast- Gast
Tijd om vanalles te doen behalve poetsen bij een ander, dus!!!Theedoosje schreef:Sjaantje schreef:Theedoosje schreef:Als ik dchterbij woonde kwam ik zo
Dank je
weekend, ja dus?
Pff mijn buurjongens vieren vandaag hun verjaardag (tweeling, ze worden 16 ofzo) en ze hebben muziek aan in de tuin. Of nou ja, muziek... Dit is toch geen muziek te noemen??? Ik kan het niet eens omschrijven want ik ken het niet, hardcore, trance of zoiets?? In ieder geval absoluut niet mijn smaak hahaha!
Tussen die twee zit wel een HEEL groot verschil.Sjaantje schreef: Ik kan het niet eens omschrijven want ik ken het niet, hardcore, trance of zoiets?? In ieder geval absoluut niet mijn smaak hahaha!
Gast- Gast
Hahaha ja dat zal best wel maar dat weet ik dus niet omdat ik niet naar deze muzieksoorten luister.Purple schreef:Tussen die twee zit wel een HEEL groot verschil.Sjaantje schreef: Ik kan het niet eens omschrijven want ik ken het niet, hardcore, trance of zoiets?? In ieder geval absoluut niet mijn smaak hahaha!
Goeiemorgen, luilak!
ABE> dank je wel voor je support
Sjaan> nou ja maakt mij niet uit als ik er een ander mee kan helpen
Sjaan> nou ja maakt mij niet uit als ik er een ander mee kan helpen
Gast- Gast
Nou, dat vind ik wel lief van je, TD!
Hmm de muziek in de buurtuin is gewisseld naar carnavalsmuziek hahaha! Da's beter aan te horen
Hmm de muziek in de buurtuin is gewisseld naar carnavalsmuziek hahaha! Da's beter aan te horen
Goed dat je dat ook van jezelf denktTheedoosje schreef:Oow gezellig Sjaan en ja ben soms best lief whaha
Ik ga eens even luisteren hoe het met de was is... dan kan ik het in de droger gaan pleuren en dan zal zuslief zo wel op de stoep staan
Oh ok, dan mag het... Maar dat wist ik uiteraard nietReva schreef:Luilak?? Ik lag er pas om half zeven in heur...
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: