Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+22
Atelier Madame
May
Laquisia
Jeanette
Jordana
Chocolate Cookie
Snoes
Okidoki
nina
Kqip
Bimbam
Happydobby
ExpressoB
CCC
Qiara
Monte
Tiana
Luthien
Sjaantje
aniet
Zwoesj
Suus
26 plaatsers

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 23:19

Angel Blue Eyes schreef:
SunnyScience schreef:@ABE geen tuintje/bak waar je aardbeien in kan verbouwen smile hoef je ze volgende jaren niet te kopen smile

Als ik geen duiven zou hebben, dan zou ik ze verbouwen op het balkon. Maar die klerebeesten willen maar niet van balkon switchen. Sad

Arrggh

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 23:21

Wat is er mis met ei... Lust je dat niet Maple...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 23:22

Ah ik het heb topic van CBL gelezen, mooi vermaak. Nu ff eten maken!

Gast
Gast

SunnyScience schreef:
Angel Blue Eyes schreef:
SunnyScience schreef:@ABE geen tuintje/bak waar je aardbeien in kan verbouwen smile hoef je ze volgende jaren niet te kopen smile

Als ik geen duiven zou hebben, dan zou ik ze verbouwen op het balkon. Maar die klerebeesten willen maar niet van balkon switchen. Sad

Arrggh

Buurman heeft twee eieren en ik één ei weggegooid. We saboteren hun leven. Waarom willen ze dan alsnog bij ons blijven? Er zijn vast lievere buren die hun eitjes wel laten liggen. Er staat zelfs één woning leeg, daar kunnen ze ongestoord broeden. Maar nee, gewoon op ons balkon. En dan ook nog de hele dag zitten roeken onder een stoel. Ben vanochtend al tien keer, minstens, opgestaan om ze te verjagen.

Frustratie alom :P

Gast
Gast

Ik heb ook wel trek..

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 23:23

Zusje schreef:Wat is er mis met ei... Lust je dat niet Maple...
Reva houdt ook zo van ei..

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 23:25

Angel Blue Eyes schreef:
SunnyScience schreef:
Angel Blue Eyes schreef:

Arrggh

Buurman heeft twee eieren en ik één ei weggegooid. We saboteren hun leven. Waarom willen ze dan alsnog bij ons blijven? Er zijn vast lievere buren die hun eitjes wel laten liggen. Er staat zelfs één woning leeg, daar kunnen ze ongestoord broeden. Maar nee, gewoon op ons balkon. En dan ook nog de hele dag zitten roeken onder een stoel. Ben vanochtend al tien keer, minstens, opgestaan om ze te verjagen.

Frustratie alom :P

Laat er een dood schieten en je bent er van af. Beetje cru misschien maar duiven op je balkon is niet fun.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 23:26

Zoow ben ff op FB bezig en jullie kletsen te veel :P

Maar ABE> nou ja aardbeien zijn ook duur...ik wil eigenlijk ook in pot of bak of zo op dakterras, maar daar wordt het kei heet. Werkt dat dan?
EN jeetje 100 euro? Waar aan dan? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 23:27

Smikkel, lijkt me trouwens gezellig om weer eens taartbaksels te maken! Zullen we na mijn vakantie weer eens afspreken...

Ik raak gefrustreerd omdat ik geen vraagtekens kan gebruiken. Mijn vraagteken is een = en zo kloppen al mijn tekens niet... Heb al geprobeerd de taal van mijn toetsenbord te veranderen maar dat helpt niet. Mss de buurman nog maar eens lief aankijken... Of heeft iemand hier een tip=

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 23:28

Duiven zijn echt wel ongedierte... Ik zou ze ook niet willen. Smerig, het zijn net ratten met vleugels.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 23:28

ctrl+shift al geprobeerd?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 23:29

Zusje schreef:Smikkel, lijkt me trouwens gezellig om weer eens taartbaksels te maken! Zullen we na mijn vakantie weer eens afspreken...

Ik raak gefrustreerd omdat ik geen vraagtekens kan gebruiken. Mijn vraagteken is een = en zo kloppen al mijn tekens niet... Heb al geprobeerd de taal van mijn toetsenbord te veranderen maar dat helpt niet. Mss de buurman nog maar eens lief aankijken... Of heeft iemand hier een tip=
CTRL ALT.. (Oeps)
Taart bakken lijkt me een goed plan! Laat maar weten wanneer je kan!

Laatst aangepast door Smikkell op za 4 jun 2011 - 23:35; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 23:29

Theedoosje schreef:Zoow ben ff op FB bezig en jullie kletsen te veel :P

Maar ABE> nou ja aardbeien zijn ook duur...ik wil eigenlijk ook in pot of bak of zo op dakterras, maar daar wordt het kei heet. Werkt dat dan?
EN jeetje 100 euro? Waar aan dan? Very Happy

Dat weet ik dus niet. Sad Ik heb van de 100 euro nog 20 euro over. Ik geloof dat ik mezelf iets te buiten ben gegaan in de supermarkt. Plus dat ik rook en dat maakt het er niet goedkoper op.

Gast
Gast

Bericht  aniet za 4 jun 2011 - 23:29

Volgens mij shift controle alt tegelijk indrukken,Zusje! angel
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 23:30

Zusje schreef:Duiven zijn echt wel ongedierte... Ik zou ze ook niet willen. Smerig, het zijn net ratten met vleugels.

Precies. Maar afschieten mag niet, want de krengen zijn ook nog beschermd. Rattengif toedienen, wat ik zelf wel een goede vond, mag dus ook niet. Nee, eens per zoveel tijd worden ze gevangen en elders uitgezet. Maar de beesten komen continu terug.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 23:31

Als ik CTRL+Shift indruk wordt mijn beeldscherm kleiner (het lettertype zeg maar).
En met ALT erbij lukt het ook niet. Zou ook wel apart zijn dat je zoveel toetsen tegelijk in moet drukken om een vraagteken te krijgen==

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 23:32

Angel Blue Eyes schreef:
Zusje schreef:Duiven zijn echt wel ongedierte... Ik zou ze ook niet willen. Smerig, het zijn net ratten met vleugels.

Precies. Maar afschieten mag niet, want de krengen zijn ook nog beschermd. Rattengif toedienen, wat ik zelf wel een goede vond, mag dus ook niet. Nee, eens per zoveel tijd worden ze gevangen en elders uitgezet. Maar de beesten komen continu terug.

Je denkt toch niet dat er iemand 24/7 jouw balkon staat te controleren of je die beesten niets aan doet? Als je er zoveel last van hebt dan zou ik het wel weten. :P

Gast
Gast

Bericht  aniet za 4 jun 2011 - 23:33

Bij mij gaat het dan weer goed,vreemd!
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 23:33

Megara schreef:
Angel Blue Eyes schreef:

Je denkt toch niet dat er iemand 24/7 jouw balkon staat te controleren of je die beesten niets aan doet? Als je er zoveel last van hebt dan zou ik het wel weten. :P

Weet ik wel. Maar ehzm, dan dien ik ze rattengif toe en dan proberen ze te vliegen en flikkeren ze van het balkon. Tja, dat zou wel een beetje jammer zijn. :P Want dan weten ze dat er van boven iemand voor moordenaartje speelt.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje za 4 jun 2011 - 23:34

SunnyScience schreef:
Sjaantje schreef:
SunnyScience schreef:Beschuit is hier ook wel genoeg hoor, maar aardbeien nog meer in overschot! Mijn moeder is ze nu plukken, of moet ik ze even langsbrengen Wink Ik ga zo half Nederland doorreizen...
Je bent altijd welkom! cheers

Ik ga even mijn nieuwe strijkijzer naar bovenbrengen en de was uit de machine halen... Daarna ontbijten met tosti´s mjammie...

En waar is dat Wink kan ik het nog een keer overwegen..

Edit: Je hebt mijn interesse wel en lijkt me een erg gezellige meid! (en alles qua beperkingen kan MIJ niet schelen, in tegenstelling tot al die paiq-mannen Wink)

Nou gezellig! Ik woon in C.u.ij.k, da´s vlakbij Nijmegen. En idd, die paiqmannen laat je maar mooi thuis! Hahaha Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 23:34

Zusje schreef:Als ik CTRL+Shift indruk wordt mijn beeldscherm kleiner (het lettertype zeg maar).
En met ALT erbij lukt het ook niet. Zou ook wel apart zijn dat je zoveel toetsen tegelijk in moet drukken om een vraagteken te krijgen==
Raar. Bij mij zijn vraagtekens ook steeds =. Als ik dat CTRL ALT druk, komt er een?

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje za 4 jun 2011 - 23:34

Zusje schreef:Als ik CTRL+Shift indruk wordt mijn beeldscherm kleiner (het lettertype zeg maar).
Wat heb je voor pc / besturingssysteem dan?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 23:36

Onderin taakbalk staat een blokje met waarschijnlijk NL erin. Daar moet je EN van maken en als het goed is heb je dan weer de juiste ?., op de juiste plaats.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 23:37

Angel Blue Eyes schreef:Onderin taakbalk staat een blokje met waarschijnlijk NL erin. Daar moet je EN van maken en als het goed is heb je dan weer de juiste ?., op de juiste plaats.
Dat wertk bij mij niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 23:37

Smikkell schreef:
Angel Blue Eyes schreef:Onderin taakbalk staat een blokje met waarschijnlijk NL erin. Daar moet je EN van maken en als het goed is heb je dan weer de juiste ?., op de juiste plaats.
Dat wertk bij mij niet.

Dat kan. Bij mij wel. Dus ik dacht draag het even aan. smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen