Dagcafé
+22
Atelier Madame
May
Laquisia
Jeanette
Jordana
Chocolate Cookie
Snoes
Okidoki
nina
Kqip
Bimbam
Happydobby
ExpressoB
CCC
Qiara
Monte
Tiana
Luthien
Sjaantje
aniet
Zwoesj
Suus
26 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Toen werkte ikLize schreef:Maple schreef:Ik heb trouwens geen zin in vandaag, er wachten allemaal huishoudenlijke K-klusjes op me
Dat heb ik donderdag en vrijdag gelukkig allemaal al gedaan! Echt blij om.
Maar ik moet oooook weer het bed verschonen, en als ik érgens een hekel aan heb... En 't is nou niet zo dat ik kan zeggen dat ik vandaag even ga genieten van het mooie weer, dus ik vrees dat ik er toch echt niet onderuit kom vandaag.
Gast- Gast
Oh, da's idd het vervelendste van feestjes!!Storm schreef:En wat denk je van hier, de hele tafel staat vol met troep, bierflesjes,glazen, overal liggen bierdoppen en lege flessen...Maple schreef:Ik heb trouwens geen zin in vandaag, er wachten allemaal huishoudenlijke K-klusjes op me
*ZUCHT*
Gast- Gast
Ik denk dat ik nog een paar uur m'n bed in kruip......het was 6 uuur vanmorgen toen ik in bed lag. Toen een vriend van me naast mij op de bank zat vond ie het leuk om in mijn wangen te knijpen toen ik een flinke slok water in mijn mond had. Toen was het oorlog
Gast- Gast
Storm schreef:En wat denk je van hier, de hele tafel staat vol met troep, bierflesjes,glazen, overal liggen bierdoppen en lege flessen...Maple schreef:Ik heb trouwens geen zin in vandaag, er wachten allemaal huishoudenlijke K-klusjes op me
*ZUCHT*
Wij ruimen dat altijd snachts op voordat we naar bed gaan. Vaak geen zin meer in, maar is als je smorgens wakker wordt wel super fijn!
Gast- Gast
Haha erg he Maple. Ik dacht dat ik visite zou krijgen dus heb de wekker om 8 uur gezet. Zou ze hier tussen 10 en 11 zijn en nu gaat het niet door. Nou ja, heb ik in ieder geval al de afwas gedaan, gestofzuigd, wc schoongemaakt en de rotzooi een beetje opgeruimd. Ik denk dat ik de wasmachine maar aan ga zetten.
Gast- Gast
Storm schreef:Haha ja dat wel heel erg vond ik. Volgens mij vond iedereen 't wel leuk misschien moet ik vaker feestjes gaan houden haha.
Het was een heel gezellig feestje!! Was niet voor niets pas om kwart voor 5 thuis!
Maarja...om dan vervolgens om half 8 alweer klaarwakker te zijn is niet leuk!!
Okidoki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 241
Punten : 257
Registratiedatum : 25-11-10
Zusje schreef:Haha arme Maple...
Aangezien jouw plannen voor vandaag toch gewijzigd zijn... voel je je misschien héél toevallig niet geroepen om me te helpen?
Gast- Gast
Maple schreef:Zusje schreef:Haha arme Maple...
Aangezien jouw plannen voor vandaag toch gewijzigd zijn... voel je je misschien héél toevallig niet geroepen om me te helpen?
Haha als ik uberhaupt puf had ging ik Bliss wel helpen...
Gast- Gast
Oh bah, huishoudelijke klusjes. Ik ben mijn bed weer ingekropen. Man neemt kind toch mee naar de dierentuin, ze heeft haar regenjasje en -laarsjes aan, te schattig
Morgen jarig, Storm! Leuk! Ik zal het onthouden
Morgen jarig, Storm! Leuk! Ik zal het onthouden
Gast- Gast
Hahaha die smiley is echt te grappig . Het was laat vannacht (enjoying the single life ) en vroeg vanmorgen... Ik kom mijn bank niet eens af voor ontbijt en mijn maag knorrrrt.
Alex, dat klinkt erg schattig maar waarom ga je niet mee...
Gast- Gast
Goedemorgen!
Dronkie, heb je veel last van een kater?
Mij lijkt het goed mee te vallen haha.
Dronkie, heb je veel last van een kater?
Mij lijkt het goed mee te vallen haha.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen !!!!
@Storm wat super dat het zo gezellig was ! Alleen het opruimen dat is minder haha.
@Maple ik ga zo even pm terug sturen ik lag gisteren al te slapen !
@Storm wat super dat het zo gezellig was ! Alleen het opruimen dat is minder haha.
@Maple ik ga zo even pm terug sturen ik lag gisteren al te slapen !
Gast- Gast
Haha, is goed, ik reageerde ook wel laat
Ik ga zo even wat rommelen in huis, kan zijn dat ik 'm dan later vandaga lees.
Ik ga zo even wat rommelen in huis, kan zijn dat ik 'm dan later vandaga lees.
Gast- Gast
Zusje schreef:
Ik voel me nog steeds niet optimaal, had van de week al keelpijn en hoest me nu rot. Mijn stem doet het niet meer en ik moet nog wat slaap inhalen van de afgelopen week. Daarbij vindt mijn man het heerlijk om een papadag te hebben (heeft hij niet zo vaak).
Gast- Gast
Ha ik heb mijn broeksknoop weer gemaakt! Gister viel hij er spontaan af toen ik naar de wc ging.
Even een hamer & vijl erlangs en hij zit weer goed vast! Ik vond het al zo zonde, want die broek was nog best nieuw!
Even een hamer & vijl erlangs en hij zit weer goed vast! Ik vond het al zo zonde, want die broek was nog best nieuw!
Gast- Gast
Wat super lief Alex ! Kun jij even lekker relaxen vandaag !
@SS: Dat is idd zonde van de broek !
Ik denk dat ik een luierdag vandaag ga inlasten. Ben ook net pas wakker en dat is uitzonderlijk de laatste tijd. Heerlijk !
@SS: Dat is idd zonde van de broek !
Ik denk dat ik een luierdag vandaag ga inlasten. Ben ook net pas wakker en dat is uitzonderlijk de laatste tijd. Heerlijk !
Gast- Gast
Volgens mij besef ik me nu pas wie CBL is, ik lees eens een topic helemaal door!
Gast- Gast
SunnyScience schreef:Volgens mij besef ik me nu pas wie CBL is, ik lees eens een topic helemaal door!
Gast- Gast
Ik had wel iets gehoord over lucky en dolfijnen (via Marin), maar het werkeloosheidstopic is erg vermakelijk op de zondagmorgen!
Gast- Gast
Ik kan nog nét zeggen: Goeiemorgen!!!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: