Dagcafé
+22
Atelier Madame
May
Laquisia
Jeanette
Jordana
Chocolate Cookie
Snoes
Okidoki
nina
Kqip
Bimbam
Happydobby
ExpressoB
CCC
Qiara
Monte
Tiana
Luthien
Sjaantje
aniet
Zwoesj
Suus
26 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Goedemorgen,
Ik heb echt maar paar uurtjes geslapen Maar het was ook enorm gezellig bij Storm
Zo meteen komt er een vriendin langs. Waarom had ik ook weer om 10 uur afgesproken
Komt wel goed. Ben beetje brak, maar slaap anders vanmiddag misschien nog ff bij
Alex hier heeft het al geregend, nu is het weer droog. Ik zal duimen voor je dat het droog blijft.
Ik heb echt maar paar uurtjes geslapen Maar het was ook enorm gezellig bij Storm
Zo meteen komt er een vriendin langs. Waarom had ik ook weer om 10 uur afgesproken
Komt wel goed. Ben beetje brak, maar slaap anders vanmiddag misschien nog ff bij
Alex hier heeft het al geregend, nu is het weer droog. Ik zal duimen voor je dat het droog blijft.
Gast- Gast
Mooi dat het zo gezellig was bij Storm, TD! Alleen vroeg opstaan is dan wel jammer, haha. Om 10 uur afspreken is inderdaad vroeg, maar het wordt vast gezellig!
Gast- Gast
Alex schreef:Mooi dat het zo gezellig was bij Storm, TD! Alleen vroeg opstaan is dan wel jammer, haha. Om 10 uur afspreken is inderdaad vroeg, maar het wordt vast gezellig!
haha ja komt goed.Voel me nu weer fris en fruitig Ben benieuwd later op de dag whaha
Gast- Gast
hoii!! Batterij van m'n telefoon is bijna leeg, reden te meer om maar eens op te staan... Van het weer word ik niet vrolijk geloof ik.Alex schreef:Hoi Maple!
Gast- Gast
mogguhh, wat een rot weer. Het onweert en de straten staan blank van de regen :S..eens kijken wat we gaan doen vandaag!
Fijne dag allemaal in ieder geval.
Fijne dag allemaal in ieder geval.
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Haha ja dat wel heel erg vond ik. Volgens mij vond iedereen 't wel leuk misschien moet ik vaker feestjes gaan houden haha.
Gast- Gast
Maple schreef:hoii!! Batterij van m'n telefoon is bijna leeg, reden te meer om maar eens op te staan... Van het weer word ik niet vrolijk geloof ik.Alex schreef:Hoi Maple!
Ik word ook niet vrolijk van het weer de dierentuin gaat 'm vandaag niet worden in ieder geval.
Gast- Gast
Goedemorgen, hier ook weer een frisgedouchte forummer! Weer wat fitter dan gisterochtend!
Wat een regen hier zeg!
Wat een regen hier zeg!
Gast- Gast
Storm schreef:Haha ja dat wel heel erg vond ik. Volgens mij vond iedereen 't wel leuk misschien moet ik vaker feestjes gaan houden haha.
Super dat iedereen het leuk vond! Feestjes zijn leuk! Ter gelegenheid waarvan was dit feestje?
Gast- Gast
Alex, ik zou vandaag niet naar de dierentuin gaan. In Gouda regent het al en hier ziet het er ook niet gezellig uit. Mijn afspraak ik zojuist afgezegd maar ik heb amper geslapen dus mss duik ik er wel weer even in. Of ga ik vanmiddag even in de bios hangen ofzo.
Gast- Gast
OOooh Mijn vriend is net weggegaan.. op vakantie...
En vind het onwijs leuk voor 'm maar mis 'm nu al.. het is nu al stil in huis..
Hij is tot volgende week zondag weg!
En vind het onwijs leuk voor 'm maar mis 'm nu al.. het is nu al stil in huis..
Hij is tot volgende week zondag weg!
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Hier regent het ook al idd. Jammer Alex, dat je dagje dierentuin in het water valt...
Onze katten zaten net achter elkaar aan, en als poeslief dan keihard wegrent, lijkt het net of ze compleet met gierende remmen en al uit de bocht vliegt, echt geen gehoor
Onze katten zaten net achter elkaar aan, en als poeslief dan keihard wegrent, lijkt het net of ze compleet met gierende remmen en al uit de bocht vliegt, echt geen gehoor
Gast- Gast
Ik heb trouwens geen zin in vandaag, er wachten allemaal huishoudenlijke K-klusjes op me
Gast- Gast
Maple schreef:Ik heb trouwens geen zin in vandaag, er wachten allemaal huishoudenlijke K-klusjes op me
Dat heb ik donderdag en vrijdag gelukkig allemaal al gedaan! Echt blij om.
Gast- Gast
En wat denk je van hier, de hele tafel staat vol met troep, bierflesjes,glazen, overal liggen bierdoppen en lege flessen...Maple schreef:Ik heb trouwens geen zin in vandaag, er wachten allemaal huishoudenlijke K-klusjes op me
*ZUCHT*
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: