Dagcafé
+22
Atelier Madame
May
Laquisia
Jeanette
Jordana
Chocolate Cookie
Snoes
Okidoki
nina
Kqip
Bimbam
Happydobby
ExpressoB
CCC
Qiara
Monte
Tiana
Luthien
Sjaantje
aniet
Zwoesj
Suus
26 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Niemand meer aanwezig hier? Pfff... heb serieus de behoefte even te communiceren met mensen...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
chococupcake schreef:Niemand meer aanwezig hier? Pfff... heb serieus de behoefte even te communiceren met mensen...
Nou vertel.
Gast- Gast
CCC- Ratel
Ergens is het wel aardig dat ze het huis zo snel leeghebben. Kan me anderzijds oma en jullie ook voorstellen, dat het wel erg snel gaat allemaal. Vooral als je je bedenkt dat we in het begin van Juni leven en ze pas per 1 juli gaat verhuizen. Toch jammer dat zoiets dan weer zo hoog wordt opgepakt door moeders, want dat kan ook anders en zeer zeker zonder verwijten. Beetje jammer is dus de eindconclusie.
Gast- Gast
ik stuur je net een PMStuiterbal schreef:Ik ga lekker naar bed ! welterusten allemaal !!!
Gast- Gast
CCC- Ratel
CCC- Ratel
Eigenlijk snap ik niet zo goed waarom mensen zich zo slecht kunnen inleven in anderen. Dat het allemaal in hun tijd en in hun leven moet plaats vinden. En dat er geen oog meer is voor andermans successen. Want zo is het eigenlijk wel.
Laatst aangepast door Angel Blue Eyes op za 4 jun 2011 - 13:11; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
CCC- Ratel
Volgens mij is daar een uitdrukking voor waar ik nu niet opkom. Iets dat mensen graag willen helpen wanneer het slecht gaat, maar dat ze het laten afweten op het moment dat het goed gaat. Maar dan minder banaal.
Gast- Gast
Net thuis van uitgaan, ik wou naar huis..
Ga zo lekker naar bed
Goede nacht voor de nachtwakers
Ga zo lekker naar bed
Goede nacht voor de nachtwakers
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Slaap lekker Expresso
ABE: ja idd... zoiets staat me ook bij, al kan ik het nu ook even niet meer zo voor me halen hoe die uitdrukking was
ABE: ja idd... zoiets staat me ook bij, al kan ik het nu ook even niet meer zo voor me halen hoe die uitdrukking was
CCC- Ratel
Hihi!
Geen plannen verder vnv? Ik ben net terug van een etentje in de stad...
Geen plannen verder vnv? Ik ben net terug van een etentje in de stad...
CCC- Ratel
Nee, vanavond geen plannen. Geen zin in plannen. Niet depressief, maar bitter weinig zin in mensen. Ik zit met een kwestie in mijn hoofd waar ik al honderd keer over heb gesproken en dat wil er maar gewoon niet uit. Dus ik zit hier na te denken, te forummen en te kijken naar oude afleveringen Rozegeur en Wodkalime.
Gast- Gast
Oooeww Rozengeur en wodka lime is zooo leuk!
CCC- Ratel
Jaaa, best grappig nu ik het volg. Vroeger nooit gekeken, maar bij gebrek aan beter haha. Het is best leuk.
Gast- Gast
Ik heb de hele dvd box hier ook liggen... Nu krijg ik weer spontaan zin om het te zien!
Vriendje is ondertussen thuis, en hoeft de mails nu even niet te lezen... Komt van de week wel... Wel fijnd at hij het zo van zich af kan zetten...
Vriendje is ondertussen thuis, en hoeft de mails nu even niet te lezen... Komt van de week wel... Wel fijnd at hij het zo van zich af kan zetten...
CCC- Ratel
Laat de nacht niet verpesten voor iets wat ook doordeweeks kan. Ik vind het weekend wel belangrijk om te relaxen en zeer zeker niet voor raar of slecht nieuws.
Gast- Gast
Nee is ook zo... Je hebt gelijk.... Soms wel even fijn als je kan relativeren met mensen... En aangezien iedereen al praktisch sliep was het forum wel zo handig!
Zo maar eens proberen te slapen...
Zo maar eens proberen te slapen...
CCC- Ratel
Goedemorgen, ik ga werken vandaag.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Happydobby schreef:Goedemorgen, ik ga werken vandaag.
Ik ook, heb er alleen weinig zin in...
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: