Dagcafé
+22
Atelier Madame
May
Laquisia
Jeanette
Jordana
Chocolate Cookie
Snoes
Okidoki
nina
Kqip
Bimbam
Happydobby
ExpressoB
CCC
Qiara
Monte
Tiana
Luthien
Sjaantje
aniet
Zwoesj
Suus
26 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Qiara schreef:Smikkell schreef:Q, ik wacht je mail af
Hij komt maandag, morgen ga ik naar mijn oma
Doe de groetjes aan June!
Ik moest het zelf lezen om de groeten te krijgen. Smikkell heeft alleen maar aandacht voor haar telefoon....
Gast- Gast
Maar ze zijn aangekomen
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Gast- Gast
Smikkell schreef:Die mensen hier in de trein moeten zich schamen..
Dat geloof ik! Rond dit tijdstip
Qiara- Ratel
Stuiterbal schreef:Alles oke hier ?????
Met mij wel, met jou?
Al heb ik instortingsgevaar hier, ga zo maar m'n bed opzoeken.
Gast- Gast
Ja met mij ook wel gedeeltelijk hahah. Leuke dag gehad tot ik mijn brievenbus opende....
Maar zo ook lekker slapen en hopen op een nieuwe leuke dag morgen
Maar zo ook lekker slapen en hopen op een nieuwe leuke dag morgen
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Owjeej, en hoe zie je het gebeuren zelf, Persephone?
Ik geloof daar niet zo in
Gast- Gast
Persephone schreef:Angel Blue Eyes schreef:Owjeej, en hoe zie je het gebeuren zelf, Persephone?
En als je hem dat gewoon zegt? Gelooft ie het dan? Of is ie een beetje volhardend?
Gast- Gast
Mijn idee. Maar wel mopperen op je medereizigersAlex schreef:Lekker gezellig als jullie samen in de trein zitten zonder aandacht voor elkaar
Stuiter, ahhhhh lag er nou alwéér geen prins op het witte paard met een roos tussen z'n tanden in de brievenbus?
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Persephone schreef:Angel Blue Eyes schreef:Owjeej, en hoe zie je het gebeuren zelf, Persephone?
En als je hem dat gewoon zegt? Gelooft ie het dan? Of is ie een beetje volhardend?
Volhardend niet. Verfrissend ongecompliceerd, zo zou ik het eerder willen noemen.
Gast- Gast
Nee maple maar wel een brief van de advocaat waar ik minder vrolijker van werd.
Of nou ja ik moest weg, las hem in de auto, werd er zo duizelig van dat ik hem naast me heb gelegd en ben weg gereden om vervolgens om de bocht bijna frontaal tegen een golf aan te knallen.... ik kon mijn stuur nog net om gooien....
Of nou ja ik moest weg, las hem in de auto, werd er zo duizelig van dat ik hem naast me heb gelegd en ben weg gereden om vervolgens om de bocht bijna frontaal tegen een golf aan te knallen.... ik kon mijn stuur nog net om gooien....
Gast- Gast
Persephone schreef:Angel Blue Eyes schreef:Persephone schreef:Angel Blue Eyes schreef:Owjeej, en hoe zie je het gebeuren zelf, Persephone?
Volhardend niet. Verfrissend ongecompliceerd, zo zou ik het eerder willen noemen.
Hmmz... Dat kan heel erg fijn zijn. Maar ook heel erg frustrerend. Althans, dat zou ik hebben.
Gast- Gast
Oh, sorry, dan was mijn grapje erg flauw. Wat stond erin, wil je het kwijt? pm?Stuiterbal schreef:Nee maple maar wel een brief van de advocaat waar ik minder vrolijker van werd.
Gast- Gast
Maple schreef:Oh, sorry, dan was mijn grapje erg flauw. Wat stond erin, wil je het kwijt? pm?Stuiterbal schreef:Nee maple maar wel een brief van de advocaat waar ik minder vrolijker van werd.
Is niet erg joh kun jij toch niet weten hahaha. Ik vond het wel een leuk grapje ik zal je een pm sturen en proberen uit te leggen
Gast- Gast
Alex schreef:Lekker gezellig als jullie samen in de trein zitten zonder aandacht voor elkaar
Haha, gelukkig had ik haar vóór de treinreis al uitgebreid gesproken. Smik is inmiddels uitgestapt en de dronken mevrouw schijnt van de roltrap gevallenn te zijn. Kwam het toch nog allemaal goed
Gast- Gast
Ach, Stuiterbal, wat heftig !
Qiara- Ratel
Ja hoor, er zat een vieze naaktslak in de gang en no way dat ik zo'n ding oppak. Dus ik zei het tegen mijn man en hij bedenkt een manier om die krengen buiten te houden. Ruim ik net onze tas op van het weekend (de tas stond in de gang), zit die vieze kutnaaktslak op de nieuwe nette broek van mijn man. Klotebeest naar buiten geslingerd, broek geprobeerd schoon te maken, laat ik het aan mijn man zien, wordt hij boos op MIJ, omdat ik die slak gelijk uit de gang had moeten halen. Dikke vinger, stik er lekker in. Normaal als ik een slak zie en gil dat hij hem weg moet halen moet ik me niet aanstellen en gaat ie vanzelf weg.
Stuiterbal, wat lag er in de brievenbus?
Stuiterbal, wat lag er in de brievenbus?
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: