Dagcafé
+22
Atelier Madame
May
Laquisia
Jeanette
Jordana
Chocolate Cookie
Snoes
Okidoki
nina
Kqip
Bimbam
Happydobby
ExpressoB
CCC
Qiara
Monte
Tiana
Luthien
Sjaantje
aniet
Zwoesj
Suus
26 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Hahahaha dat filmpje!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben op Paiq aan het kletsen met iemand die zegt dat hij fel tegen vreemdgaan is, maar wel tot twee keer toe zeg maar 'de andere partij' is geweest. Dus de persoon met wie de vreemdganger dat heeft gedaan. Dat is toch eigenlijk ook net zo slecht? Of vinden jullie van niet? Of vinden julie het alleen de verantwoordelijkheid van de partner?
Gast- Gast
Geweldig filmpje! Krijg gelijk zin om het weer te spelen. Morgen de verhuisdozen maar eens door waar hij is gebleven. Spelen jullie 2 of 3?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
@Reva. Als hij er van af wist, dat hij die partij was vind ik het inderdaad net zo slecht. Dan stem je er toch in mee dan vreemdgaan ok is? Als hij er geen idee van had, tsjah dan kun je er weinig van zeggen denk ik, want dan ben gewoon niet op de hoogte..
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Geweldig filmpje! Krijg gelijk zin om het weer te spelen. Morgen de verhuisdozen maar eens door waar hij is gebleven. Spelen jullie 2 of 3?
Ik speel 3 Jij?
Gast- Gast
Ik vind het net zo slecht, ook als je de andere partij bent.
Aah Alex, ik eigenlijk ook, maar dan ben ik er sneller op uitgekeken heb ik gemerkt . Dan hebben ze alles wat ze willen hebben en nu moet ik steeds beetje bij beetje het huis opknappen en als ze dan straks veel geld hebben, dan heb ik dat "helemaal zelf" bereikt .
Aah Alex, ik eigenlijk ook, maar dan ben ik er sneller op uitgekeken heb ik gemerkt . Dan hebben ze alles wat ze willen hebben en nu moet ik steeds beetje bij beetje het huis opknappen en als ze dan straks veel geld hebben, dan heb ik dat "helemaal zelf" bereikt .
Tiana- Ratel
Brennuss schreef:@Reva. Als hij er van af wist, dat hij die partij was vind ik het inderdaad net zo slecht. Dan stem je er toch in mee dan vreemdgaan ok is? Als hij er geen idee van had, tsjah dan kun je er weinig van zeggen denk ik, want dan ben gewoon niet op de hoogte..
Eens.
Gast- Gast
Ik heb 2, maar wil nog steeds 3 hebben hebben hebben. Half jaar geleden voor het laatst gekeken, maar vond hem toen nog steeds te duur
Zwoesj- Ratel
Ik heb sims 2 gekocht, maar sims 3 heb ik gedownload . Alleen met sommige dingen mis ik sims 2 (mijn zusje heeft sims 2 ingepikt en kwijt gemaakt!)
Tiana- Ratel
Zwoesj schreef:Ik heb 2, maar wil nog steeds 3 hebben hebben hebben. Half jaar geleden voor het laatst gekeken, maar vond hem toen nog steeds te duur
Prijs is nog steeds hetzelfde.. Balen is dat! Als je nog leuke aanvulling zoekt voor sims2, ik heb nog wel wat liggen die ik wil verkopen!
Gast- Gast
Stylegirl schreef:
Ooh ja dat is ook leuk als je het zelf bereikt hebt! Alleen heb ik het geduld er niet voor.
De man van mijn sim ging trouwens dood op de bruiloft van 1 van de kinderen nu heb ik het al een tijdje niet gespeeld, want het staat op de pc van mijn man en die is kapot.
Gast- Gast
Brennuss schreef:Zwoesj schreef:Ik heb 2, maar wil nog steeds 3 hebben hebben hebben. Half jaar geleden voor het laatst gekeken, maar vond hem toen nog steeds te duur
Prijs is nog steeds hetzelfde.. Balen is dat! Als je nog leuke aanvulling zoekt voor sims2, ik heb nog wel wat liggen die ik wil verkopen!
Speel jij het zelf niet meer?
Eerst eens kijken of ik in de zooi der verhuisdozen de basisversie kan vinden, anders hebben de uitbreidingen geen zin
Welke heb je?
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Brennuss schreef:Zwoesj schreef:Ik heb 2, maar wil nog steeds 3 hebben hebben hebben. Half jaar geleden voor het laatst gekeken, maar vond hem toen nog steeds te duur
Speel jij het zelf niet meer?
Eerst eens kijken of ik in de zooi der verhuisdozen de basisversie kan vinden, anders hebben de uitbreidingen geen zin
Welke heb je?
Ik speel alleen 3 nog Ik heb Nachtleven en Glamour accessoires.
Gast- Gast
Zal het even onthouden, denk dat ik van de week eens ga zoeken. Je hoort nog van me!
Zwoesj- Ratel
Voor wie sims 3 heeft: klopt het dat wanneer je kinderen op zichzelf gaan wonen, je ze dan niet meer kunt vinden? En dat iedere keer wanneer je een nieuw gezin aanmaakt, je in een "nieuwe" stad komt, dus zonder de mensen die je er al in had geplaatst? En dat het klopt dat ik maar 1 stad/dorp heb? O en nu ik toch op dreef ben: welke uitbreidingen zijn aan te raden?
Tiana- Ratel
Ik ga eerst maar wachten tot de pc van mijn man het weer doet voor ik aan uitbreidingen ga beginnen.
Gast- Gast
Stylegirl schreef:Voor wie sims 3 heeft: klopt het dat wanneer je kinderen op zichzelf gaan wonen, je ze dan niet meer kunt vinden? En dat iedere keer wanneer je een nieuw gezin aanmaakt, je in een "nieuwe" stad komt, dus zonder de mensen die je er al in had geplaatst? En dat het klopt dat ik maar 1 stad/dorp heb? O en nu ik toch op dreef ben: welke uitbreidingen zijn aan te raden?
Volgens mij klopt het niet dat je je familie niet meer kunt vinden. Ik kwam mijn uit huis geplaatste kinderen nog gewoon tegen in ieder geval.
Gast- Gast
Stylegirl schreef:Voor wie sims 3 heeft: klopt het dat wanneer je kinderen op zichzelf gaan wonen, je ze dan niet meer kunt vinden? Dat ligt er aan hoe ze uit huis gaan. Als je ze laat 'verhuizen' dan kun je kiezen of je ze direct in een huis plaatst (deze kun je uitkiezen in dat zelfde menu). Zorg wel dat er voldoende huizen zijn. Doe je dat niet, dan kun je ze vinden in de familiepot (of zo iets)
En dat iedere keer wanneer je een nieuw gezin aanmaakt, je in een "nieuwe" stad komt, dus zonder de mensen die je er al in had geplaatst? Nee, dit klopt niet. Je zou ze gewoon moeten plaatsen in je eigen stad.. Klik je steeds op nieuw spel?
En dat het klopt dat ik maar 1 stad/dorp heb? Ja dat klopt. Bij de uitbreiding Ambities krijg je er een stad bij.
O en nu ik toch op dreef ben: welke uitbreidingen zijn aan te raden? Ik heb zelf maar 1 uitbreiding en die zou ik niet opnieuw kopen.. Ik speel meer het gezinsleven zeg maar, en met deze uitbreidingen ga je mee naar het werk.. Ik vind dat zelf niet zo leuk. Ik denk dat Wereldavonturen erg leuk is, en Generations ook (net nieuw!)
Gast- Gast
Alex schreef:Stylegirl schreef:Voor wie sims 3 heeft: klopt het dat wanneer je kinderen op zichzelf gaan wonen, je ze dan niet meer kunt vinden? En dat iedere keer wanneer je een nieuw gezin aanmaakt, je in een "nieuwe" stad komt, dus zonder de mensen die je er al in had geplaatst? En dat het klopt dat ik maar 1 stad/dorp heb? O en nu ik toch op dreef ben: welke uitbreidingen zijn aan te raden?
Volgens mij klopt het niet dat je je familie niet meer kunt vinden. Ik kwam mijn uit huis geplaatste kinderen nog gewoon tegen in ieder geval.
Gast- Gast
Ja ik klik steeds op nieuw spel , maar ik snap niet hoe ik anders een nieuw gezin aan kan maken? Ik had mijn kind meteen in een huis geplaatst en ik kan er wel op bezoek gaan, maar dus niet met haar spelen .
Tiana- Ratel
Reva schreef:Alex schreef:
Wat nou?
Gast- Gast
Stylegirl schreef:Ja ik klik steeds op nieuw spel , maar ik snap niet hoe ik anders een nieuw gezin aan kan maken? Ik had mijn kind meteen in een huis geplaatst en ik kan er wel op bezoek gaan, maar dus niet met haar spelen .
Uhm, als je met een familie speelt, kun je bij dat menu waar ook 'opslaan' en zo in staat, ook kiezen voor 'stad bewerken'. Je krijgt dan de vraag of je het huidige spel wilt opslaan of gewoon door laten gaan. Ik kies dan meestal voor opslaan. Als het goed is kom je dan in de stad terecht en kun je 'nieuwe familie maken'.
Gast- Gast
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: