Goedemorgen!
+5
Kqip
Error
RioolSpook
GeKKiE
VanillaRose
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen!
Goedemorgen allemaal,
Wat gaan jullie vandaag doen? Ik ben zo vroeg op omdat ik zo richting werk ga, officieel tot 16.00 uur, maar kijk wel even hoe druk het word. Daarna even boodschapjes doen en dan richting huis, even snel opruimen en douchen omkleden want ga vanavond uit eten en daarna nog even op stap. Fijne dag iedereen het word lekker weer!
Wat gaan jullie vandaag doen? Ik ben zo vroeg op omdat ik zo richting werk ga, officieel tot 16.00 uur, maar kijk wel even hoe druk het word. Daarna even boodschapjes doen en dan richting huis, even snel opruimen en douchen omkleden want ga vanavond uit eten en daarna nog even op stap. Fijne dag iedereen het word lekker weer!
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goedemorgen!
Goeiemorgen!
Ik ben al vroeg wakker.
Ik vier vanmiddag mijn verjaardag, maar 1 vriendin smste gister of ze al 's ochtends kan komen met haar man en kinderen.
Dus moet nu heel vroeg boodschappen doen.
Das wel klein beetje balen!
Fijne, zonnige dag allemaal!
Ik ben al vroeg wakker.
Ik vier vanmiddag mijn verjaardag, maar 1 vriendin smste gister of ze al 's ochtends kan komen met haar man en kinderen.
Dus moet nu heel vroeg boodschappen doen.
Das wel klein beetje balen!
Fijne, zonnige dag allemaal!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Mogguh, Ik ga vandaag ook werken, moet laminaat gaan leggen en heb er totaal gééén zin in. Omdat dit weer een nacht was zonder slaap ga ik vanavond waarschijnlijk lekker niks doen. Behalve dan laat klaar zijn met werken. Werkse iedereen die moet werken en fijne dag!
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Goedemorgen!
Ook ik moet zo even aan het werk. Heb vanmiddag een feestje. Ben benieuwd hoe moeilijk m'n baas nu weer gaat doen, maar ik trek om half 12 m'n kleren uit en ga weg.
Ook ik moet zo even aan het werk. Heb vanmiddag een feestje. Ben benieuwd hoe moeilijk m'n baas nu weer gaat doen, maar ik trek om half 12 m'n kleren uit en ga weg.
Gast- Gast
Goedemorgen!!
Gekkie: Gefeliciteerd!
Yoyo: Hahaha, dat is lekker!
Hier komen straks 8 vriendinnen met hun kindjes.
Erg gezellig dus
Zo de badjes vol laten lopen en de hapjes e.d. klaar maken.
Fijne dag all!
Gekkie: Gefeliciteerd!
Yoyo: Hahaha, dat is lekker!
Erg gezellig dus
Fijne dag all!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ga zo even winkelen en koffie drinken met een vriendin en even bijkletsen.
Vanmiddag zwemmen of ergens in de zon liggen en vanavond met vriendinnen op het terras zitten!
Heeerlijk dagje, heb er al helemaal zin in! :d
Fijne zaterdag allemaal! en de werkende mensen succes vandaag
Ik ga zo even winkelen en koffie drinken met een vriendin en even bijkletsen.
Vanmiddag zwemmen of ergens in de zon liggen en vanavond met vriendinnen op het terras zitten!
Heeerlijk dagje, heb er al helemaal zin in! :d
Fijne zaterdag allemaal! en de werkende mensen succes vandaag
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Goedemorgen!
Waarom ik vroeg wakker ben, geen idee. Maar heb zin in vandaag.
Straks even naar mijn ouders om een tentje op te zetten om te kijken of hij nog compleet is en zo, en dan vanavond naar Storm. Ik heb er zo'n zin in!
Waarom ik vroeg wakker ben, geen idee. Maar heb zin in vandaag.
Straks even naar mijn ouders om een tentje op te zetten om te kijken of hij nog compleet is en zo, en dan vanavond naar Storm. Ik heb er zo'n zin in!
Gast- Gast
Vandaag mag ik lekker werken in de bakkende zon . Word ik iig een beetje bruin. Na vandaag lekker vrij tot 2e Pinksterdag
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Goedemorgen,
Ik ben net wakker. Zometeen ontbijten en daarna heb ik nog geen idee wat we gaan doen. Iig lekker van de zon genieten!
Fijne dag allemaal.
Ik ben net wakker. Zometeen ontbijten en daarna heb ik nog geen idee wat we gaan doen. Iig lekker van de zon genieten!
Fijne dag allemaal.
Snack a Jack- Prater
- Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Goedemorgen!
Ik ga vandaag winkelen met een vriendin, maar ik denk dat we ook regelmatig op het terras te zien zullen zijn, want daar is het echt weer voor.
Fijne dag allemaal!
Ik ga vandaag winkelen met een vriendin, maar ik denk dat we ook regelmatig op het terras te zien zullen zijn, want daar is het echt weer voor.
Fijne dag allemaal!
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Goedemorgen!
Ik ga eerst even fitnessen daarna even de stad in met mijn vriend. Vanavond eten we bij zijn ouders
Ik ga eerst even fitnessen daarna even de stad in met mijn vriend. Vanavond eten we bij zijn ouders
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goede morgen,
Ik ga vandaag verder met opruimen en klussen hier. Ik ben de troep helemaal zat! Ik moet wat huiswerk maken en daarna heb ik met June afgesproken en vanavond ga ik naar Merai!
En ik zie (en voel) dat het lekker weer is, dus ik wil ook even naar buiten. Misschien wat lezen in het park!
Fijne dag allemaal!
Ik ga vandaag verder met opruimen en klussen hier. Ik ben de troep helemaal zat! Ik moet wat huiswerk maken en daarna heb ik met June afgesproken en vanavond ga ik naar Merai!
En ik zie (en voel) dat het lekker weer is, dus ik wil ook even naar buiten. Misschien wat lezen in het park!
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Klinkt leukHazeltje schreef:
Erg gezellig dus
!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Klinkt leukHazeltje schreef:
Erg gezellig dus
!
mee eens! Veel plezier!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Mijn schoonouders komen straks Lise thuis brengen en daarna gaan we een kinderstoel voor Amé uitzoeken.
Ik ga vandaag ook nog op verjaardag, maar of dat vanavond of vanmiddag nog is, dat weet ik nog niet. Even bekijken hoe het loopt.
Fijne dag all!
Mijn schoonouders komen straks Lise thuis brengen en daarna gaan we een kinderstoel voor Amé uitzoeken.
Ik ga vandaag ook nog op verjaardag, maar of dat vanavond of vanmiddag nog is, dat weet ik nog niet. Even bekijken hoe het loopt.
Fijne dag all!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik lig nog in bed wakker te worden. Vanmiddag heb ik een date en ik word al wat zenuwachtig. Bleegh, wat is dat toch altijd spannend. Vanavond heb ik een feestje van een vriendin.
Fijne dag all!
Ik lig nog in bed wakker te worden. Vanmiddag heb ik een date en ik word al wat zenuwachtig. Bleegh, wat is dat toch altijd spannend. Vanavond heb ik een feestje van een vriendin.
Fijne dag all!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Lady4 schreef:Goedemorgen,
Fijne dag all!
Oeh leuk! Veel plezier!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ben net een half uurtje uit bed. Heb de vaatwasser aangezet, de parasol opgezet, en de kuikentjes eten en drinken gegeven.
Nu zit ik in mijn pyama op de bank X factor te kijken met een kop thee, heb het gisteren opgenomen.
Vandaag beetje huishouden doen en boodschapjes, en genieten van het mooie weer! Verder doe ik niet veel, ik heb donderdag al een hele leuke maar drukke dag gehad en morgen heb ik een familiedag.
Iedereen een fijn weekend gewenst!
Ik ben net een half uurtje uit bed. Heb de vaatwasser aangezet, de parasol opgezet, en de kuikentjes eten en drinken gegeven.
Nu zit ik in mijn pyama op de bank X factor te kijken met een kop thee, heb het gisteren opgenomen.
Vandaag beetje huishouden doen en boodschapjes, en genieten van het mooie weer! Verder doe ik niet veel, ik heb donderdag al een hele leuke maar drukke dag gehad en morgen heb ik een familiedag.
Iedereen een fijn weekend gewenst!
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: