Dagcafé
+25
Happydobby
Fearie
Parisienne
Farah
Tullow
Jeanette
Shy
lyke
Laquisia
Zwoesj
VeryCherry
Kamperseboekenwurm
Burn
Lejow
Sjaantje
May
Moezie
Cheesegirl
girli
Merai
Try
Suus
ExpressoB
Jordana
Chocolate Cookie
29 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Mag ik dan Opperkneus zijn??
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Kneuzen-met-een-Missie-Club
Oftewel, de KMC
Oftewel, de KMC
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Potverdikkie, ik ben te scheutig geweest met de kruiden in mijn eten... fik in de mond!
Hier nog een kneus. Ik zou gaan bbqen bij een vriendin, maar ik mocht niet komen van haar ouders omdat ze denken dat ik besmettelijk ben...
Gast- Gast
Wat heb je dan, Sunny?
sinds woens/donderdag diarree, geen idee of het een griepje is of iets verkeerds gegeten. Ik heb nu wel een beetje buikpijn, maar dat heb ik ook wel vaker.
nekpijn en dus hoofdpijn.. (verhaal ala Marin)
nekpijn en dus hoofdpijn.. (verhaal ala Marin)
Gast- Gast
Maple schreef:
Kneus!
Zwoesj- Ratel
Ik zou haast zeggen dat het dan niet komt van iets verkeerds gegeten, dan had het volgens mij al wel over moeten zijn? Maar een darminfectie / griepje zou goed kunnen. En diarree kan wel besmettelijk zijn, maar als je extra hygiënisch bent, is er wel mee te leven
Maar ik kan me voorstellen dat je je nu niet optimaal voelt, zeker met nek- en hoofdpijn erbij. Hoop dat je je gauw beter voelt!
Maple, vind je dat niet een beetje heel erg overdreven allemaal?
Maar ik kan me voorstellen dat je je nu niet optimaal voelt, zeker met nek- en hoofdpijn erbij. Hoop dat je je gauw beter voelt!
Haha, misschien wel een beetje... SorrySjaantje schreef:
Sunny, beterschap!
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Ik zou haast zeggen dat het dan niet komt van iets verkeerds gegeten, dan had het volgens mij al wel over moeten zijn? Maar een darminfectie / griepje zou goed kunnen. En diarree kan wel besmettelijk zijn, maar als je extra hygiënisch bent, is er wel mee te leven
Na veel rusten is nek- en hoofdpijn wel weg. En tjsa ik ben niet totaal onhygienisch zolang ik er geen last van heb, lijkt me het niet zo'n groot probleem. Ik voel me trouwens niet ziek, kan verder gewoon alles! (Ok op de hoofd en nekpijn na dus, maar die had ik van de week ook al lichtjes (te weinig slaap))
Gast- Gast
Maak jullie geen zorgen, ik kom er wel overheen! Ik zwelg niet in het zelfmedelijden
Gast- Gast
Ik bedoel toch ook niet dat je niet hygiënisch zou zijn Maar ik bedoel handen wassen met unicura o.i.d. in plaats van gewone zeep en na ieder toiletbezoek even wat bleek erdoorheen.
We zullen ons geen zorgen om je maken, zo te lezen gaat het ook alweer beter met je, gelukkig! Die diarree kan trouwens ook liggen aan de omslag van het weer, dat je buik daardoor van slag is. Zeg niet dat het bij jou zo is, maar het zou een mogelijkheid kunnen zijn!
We zullen ons geen zorgen om je maken, zo te lezen gaat het ook alweer beter met je, gelukkig! Die diarree kan trouwens ook liggen aan de omslag van het weer, dat je buik daardoor van slag is. Zeg niet dat het bij jou zo is, maar het zou een mogelijkheid kunnen zijn!
Ik heb eigenlijk altijd wel last van mijn buik, regelmatig aan de diarree. Zal wel overgevoeligheid zijn voor bepaalde dingen, maar diarree als donderdag had ik niet eerder gehad!
Gast- Gast
Ik heb even heel kneuzerig al het rondzwervende muntgeld verzameld en dat uit de pot (waar ik alles uit broekzakken, vesten, tassen etc dump) bij elkaar gegooid en geteld:
287 euro
287 euro
Gast- Gast
Reva schreef:Ik heb even heel kneuzerig al het rondzwervende muntgeld verzameld en dat uit de pot (waar ik alles uit broekzakken, vesten, tassen etc dump) bij elkaar gegooid en geteld:
287 euro
En wáár gaan we vanavond uit eten en stappen dan, met de kneuzenclub???
Altijd leuk Reva! Al een goed doel voor het geld bedacht?
Zwoesj- Ratel
Reva schreef:Zwoesj schreef:Altijd leuk Reva! Al een goed doel voor het geld bedacht?
Mezelf
Ik ga even lekker buiten in de tuin liggen, afwassen komt vanavond wel
Sjaantje schreef:Reva schreef:Zwoesj schreef:Altijd leuk Reva! Al een goed doel voor het geld bedacht?
Mezelf
Ik ga even lekker buiten in de tuin liggen, afwassen komt vanavond wel
Ja hoor laat ons maar weer in de steek...
Zwoesj- Ratel
Hoi meiden!
Ik ben zo verkouden als een ouwe piespot. Niet normaal. Ik ben al aan het stomen geweest maar niets wil helpen.
Als ik voor elke tissue een euro kreeg had ik nu vast ook 287 euro
Ik ben zo verkouden als een ouwe piespot. Niet normaal. Ik ben al aan het stomen geweest maar niets wil helpen.
Als ik voor elke tissue een euro kreeg had ik nu vast ook 287 euro
Gast- Gast
@Sjaan, ik las: Afwassen komt vanzelf wel!
Ik wilde al vragen heb je zelfreinigende spullen?
Geniet in de tuin!
Ik wilde al vragen heb je zelfreinigende spullen?
Geniet in de tuin!
Gast- Gast
Hoi lady's of the house!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: