Dagcafé
+25
Happydobby
Fearie
Parisienne
Farah
Tullow
Jeanette
Shy
lyke
Laquisia
Zwoesj
VeryCherry
Kamperseboekenwurm
Burn
Lejow
Sjaantje
May
Moezie
Cheesegirl
girli
Merai
Try
Suus
ExpressoB
Jordana
Chocolate Cookie
29 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé
Maple schreef:Heb het even aangepastTheedoosje schreef:Ik ben er nog eventjes en daarna ga ik naar feestje van Storm.
whaha Ja daar ben ik dus straks
Gast- Gast
Ik niet in ieder geval, ik ben bij mijn beste vriend. Ga jij niks doen vanavond... Mss kun je met je man lekker een terrasje pakken of er in ieder geval even uit...
Gast- Gast
hoooi
ik heb net de foto's opgehaald van de fotoshoot met mijn vriendje, en ben op sommige best wel trots hihi
ik heb net de foto's opgehaald van de fotoshoot met mijn vriendje, en ben op sommige best wel trots hihi
Gast- Gast
Terrasje klinkt wel fijn, maar ik denk dat ik manlief niet zo ver krijg. Ik denk dat hij vanavond liever thuisblijft...
Ach, ik moet toch nog een brief naar Canada sturen (al maaaanden )
Ach, ik moet toch nog een brief naar Canada sturen (al maaaanden )
Gast- Gast
Jeej! Als het niet te lang duurt zie ik ze nog Ga daarna douchen en mij verder optutten (dat woord heb ik nog nooit gebruikt )voor het feestje
Gast- Gast
Goeieavond meiden!
Maple, ik ben er vanavond wel hoor Ik hou je wel bezig
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben Letters to Juliette (aaaah, wat een lieve film is dat toch) aan het kijken en ondertussen mn lievelingseten (pasta) aan het eten Wat een verwennerij na al die tijd geen pasta
Gast- Gast
Heeeeeej Theedoosje!
Maple ben je blij dat er vanavond in ieder geval iemand aanwezig is? Hahaha ik vond je oproepje zo wanhopig... Is iedereen vanavond de deur uit?
Ooooh Letters to Juliet... wauw wat een mooie film was dat!
Maple ben je blij dat er vanavond in ieder geval iemand aanwezig is? Hahaha ik vond je oproepje zo wanhopig... Is iedereen vanavond de deur uit?
Ooooh Letters to Juliet... wauw wat een mooie film was dat!
* Komt ook even om het hoekje gluren*
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Haha, heel blij. Was al bang dat ik de enige kneus was die op zo'n zwoele zaterdagavond thuis bleef... Misschien dat ik zo nog wel even op het balkon ga zitten. Zon is er nu af dus als het goed is, is het daar nu heerlijkSjaantje schreef:
Gast- Gast
Nou, dankjewel voor het compliment...Maple schreef:Haha, heel blij. Was al bang dat ik de enige kneus was die op zo'n zwoele zaterdagavond thuis bleef... Misschien dat ik zo nog wel even op het balkon ga zitten. Zon is er nu af dus als het goed is, is het daar nu heerlijkSjaantje schreef:
Ik heb juist bewust de plannen van gisteren en vandaag afgezegd omdat ik tijd voor mezelf wilde
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Nou, dankjewel voor het compliment...Maple schreef:Haha, heel blij. Was al bang dat ik de enige kneus was die op zo'n zwoele zaterdagavond thuis bleef... Misschien dat ik zo nog wel even op het balkon ga zitten. Zon is er nu af dus als het goed is, is het daar nu heerlijkSjaantje schreef:
Doet mee met de kneuzenclub..
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Graag gedaan Kneusje van meSjaantje schreef:Nou, dankjewel voor het compliment...Maple schreef:Haha, heel blij. Was al bang dat ik de enige kneus was die op zo'n zwoele zaterdagavond thuis bleef... Misschien dat ik zo nog wel even op het balkon ga zitten. Zon is er nu af dus als het goed is, is het daar nu heerlijkSjaantje schreef:
Gast- Gast
Alle kneuzen verzameleeeeeeeeeeeeeeen!!!
Wou ik net zeggen, gezien de commentaren!Reva schreef:Het dagcafé is toch sowieso een kneuzenfabriek?
Doei TD!
Maar de Kneuzenclub klinkt wat ambitieuzer dan Kneuzenfabriek. Een soort kneuzen met een missie-idee.
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: