Dagcafé
+25
Happydobby
Fearie
Parisienne
Farah
Tullow
Jeanette
Shy
lyke
Laquisia
Zwoesj
VeryCherry
Kamperseboekenwurm
Burn
Lejow
Sjaantje
May
Moezie
Cheesegirl
girli
Merai
Try
Suus
ExpressoB
Jordana
Chocolate Cookie
29 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Hoe gaat het met de zwangerschap PM? Lijkt me echt heel bijzonder, je hebt 2 kleine wondertjes in jouw buik zitten !
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Helaas loopt het allemaal niet zoals het moet, maar ze zitten in elk geval nog binnen, en dat is al 3,5 week langer als ze gedacht hebben!!Stylegirl schreef:Hoe gaat het met de zwangerschap PM? Lijkt me echt heel bijzonder, je hebt 2 kleine wondertjes in jouw buik zitten !
Gast- Gast
PM: vervelend dat het niet gaat zoals het moet, maar fijn dat ze er nog in zitten! Hopelijk blijven ze er beide nog even gezond in zitten totdat je mag bevallen!
SS: Wat een lief konijntje .
SS: Wat een lief konijntje .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Ja, en nu hopen dat ze het nog even volhouden, iedere dag dat ze zitten is weer een dag winst!!SunnyScience schreef:PM ik neem aan dat je blij bent dat ze nog steeds binnen zitten!
Nog een paar dagen, dan zitten we in de 30 ipv 20, klinkt ook al een stuk beter!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ja, en nu hopen dat ze het nog even volhouden, iedere dag dat ze zitten is weer een dag winst!!SunnyScience schreef:PM ik neem aan dat je blij bent dat ze nog steeds binnen zitten!
Nog een paar dagen, dan zitten we in de 30 ipv 20, klinkt ook al een stuk beter!
Ik duim voor je!
Gast- Gast
Het is hier binnen heerlijk koel, al kan ik me voorstellen dat het met zo`n buik anders voelt..
Gast- Gast
Normaal zat ik met 30 graden nog lekker in het zonnetje, nu begin ik boven de 22 graden al te puffen en vooral op te zwellen...
Gast- Gast
Ja verschrikkelijk lijkt me dat.. Gelukkig heb je de ventilator dan nog, haha.. :-)
Gast- Gast
Ik had me voorgenomen als ik mijn salaris zou krijgen (gisteren) dat ik tot het volgende salaris helemaal geen onnodige/onzinnige dingen zou kopen. Maar toch ben ik de hele tijd op Etsy.nl aan het kijken (en ben ik nog in dubio of ik die mooie tas zal kopen a 105 euro, afgesprijsd van 270 geloof ik). Whaha
Gast- Gast
En van die zakjes waterijs zoals vroeger weet je wel. Heerlijk..._Donnaa schreef:Ja verschrikkelijk lijkt me dat.. Gelukkig heb je de ventilator dan nog, haha.. :-)
Gast- Gast
ProudMama schreef:Normaal zat ik met 30 graden nog lekker in het zonnetje, nu begin ik boven de 22 graden al te puffen en vooral op te zwellen...
Ik ook hoor, ik zit gewoon binnen terwijl ik normaal in mijn hangmatje in de tuin zou liggen/hangen. Kreeg gisteren van een medezwangere zelfs te horen dat ik vocht vast hield, zelf nog niets van gemerkt
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Pff regel de regel.
Zusje is jasje met mobiel erin vergeten bij sportclub aan ongeveer andere kant van het land. Gelukkig is hij gevonden, maar even weer op en neer rijden zit er vandaag niet meer in! Nu iemand van andere club gebeld die daar morgen moet spelen, diegene wilde het wel meenemen! Hopen dat het goedkomt!
Zusje is jasje met mobiel erin vergeten bij sportclub aan ongeveer andere kant van het land. Gelukkig is hij gevonden, maar even weer op en neer rijden zit er vandaag niet meer in! Nu iemand van andere club gebeld die daar morgen moet spelen, diegene wilde het wel meenemen! Hopen dat het goedkomt!
Gast- Gast
Ik heb van die kussentjes op mijn voeten, en moest na een nacht met mijn voeten omhoog liggen ook wel heel veel plassen!Fearie schreef:ProudMama schreef:Normaal zat ik met 30 graden nog lekker in het zonnetje, nu begin ik boven de 22 graden al te puffen en vooral op te zwellen...
Ik ook hoor, ik zit gewoon binnen terwijl ik normaal in mijn hangmatje in de tuin zou liggen/hangen. Kreeg gisteren van een medezwangere zelfs te horen dat ik vocht vast hield, zelf nog niets van gemerkt
Als ik weg moet, moet ik met dit weer echt al op tijd mijn ballerina's (helemaal uitgelopen en buiten model, maar passen nog) vroeg aantrekken, anders kom ik er niet meer in!
Gast- Gast
Jaaa, die donkerrode zijn altijd zo lekker!ProudMama schreef:En van die zakjes waterijs zoals vroeger weet je wel. Heerlijk..._Donnaa schreef:Ja verschrikkelijk lijkt me dat.. Gelukkig heb je de ventilator dan nog, haha.. :-)
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik heb van die kussentjes op mijn voeten, en moest na een nacht met mijn voeten omhoog liggen ook wel heel veel plassen!Fearie schreef:ProudMama schreef:Normaal zat ik met 30 graden nog lekker in het zonnetje, nu begin ik boven de 22 graden al te puffen en vooral op te zwellen...
Als ik weg moet, moet ik met dit weer echt al op tijd mijn ballerina's (helemaal uitgelopen en buiten model, maar passen nog) vroeg aantrekken, anders kom ik er niet meer in!
Ooh das wel lastig, ik loop op slippers omdat ik geen zomerschoenen hebben buiten mijn allstars en die vind ik te warm en teveel gedoe om aan te trekken.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
De foto's van mijn schoonvader vind ik niet leuk, dus daar heb ik niks aan. Mijn zusje heeft ook nog foto's gemaakt, dus ik hoop dat daar wat tussen zit. Even geduld dus nog. En anders moeten jullie 2 weken wachten voor de foto's van de fotograaf
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: