Dagcafé
+25
Happydobby
Fearie
Parisienne
Farah
Tullow
Jeanette
Shy
lyke
Laquisia
Zwoesj
VeryCherry
Kamperseboekenwurm
Burn
Lejow
Sjaantje
May
Moezie
Cheesegirl
girli
Merai
Try
Suus
ExpressoB
Jordana
Chocolate Cookie
29 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
ProudMama schreef:Is je buik nog wel heel? Of heb je striae?
Gelukkig is ie nog heel, nog geen zicht op striae. Wel op mijn borsten, aan de onderkant is een heel zebrapad ontstaan. Bij jou?
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb alleen bij litteken van mijn blinde darm een gesprongen adertje, maar verder nog niks kunnen vinden tot nu toe...Fearie schreef:ProudMama schreef:Is je buik nog wel heel? Of heb je striae?
Gelukkig is ie nog heel, nog geen zicht op striae. Wel op mijn borsten, aan de onderkant is een heel zebrapad ontstaan. Bij jou?
Al zie je bij mij wel alle aders onder mijn huid...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik heb alleen bij litteken van mijn blinde darm een gesprongen adertje, maar verder nog niks kunnen vinden tot nu toe...Fearie schreef:ProudMama schreef:Is je buik nog wel heel? Of heb je striae?
Bij mij ook, maar geen striae.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Happydobby schreef:ProudMama schreef:Ik heb alleen bij litteken van mijn blinde darm een gesprongen adertje, maar verder nog niks kunnen vinden tot nu toe...Fearie schreef:ProudMama schreef:Is je buik nog wel heel? Of heb je striae?
Bij mij ook, maar geen striae.
Same here, een aantal zwangere vriendinnen van me hadden er ook geen last van. Tot de laatste weken, ze zaten er helemaal onder. Dus ik wacht het wel heel rustig af en juich niet te vroeg
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
PM> woow daar kan genoeg op Ook wel weer handig alles bij de hand te hebben :d
Zo mijn was hangt, andere zit in d emachine, nu weer ff forummen
Zo mijn was hangt, andere zit in d emachine, nu weer ff forummen
Gast- Gast
Ik had tot de uitgerekende datum niks. Ergens in de 5 dagen overtijd zijn er wat scheurtjes rond mijn navel gekomen, daar zie je nu niks van eigenlijk (gelukkig).
Laatst aangepast door Alex op za 4 jun 2011 - 1:45; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Mijn zusje had ook niks op d'r buik, helemaal trots. Totdat ze d'r rug zag... daar zat alles!
Gast- Gast
Ik vind het nu zo leuk dat je verschil ga voelen tussen handjes en voetjes, billen en hoofdje.
Af en toe kan ik gewoon een hieltje bijna vastpakken bij de ene, echt zo lief...
En tegelijk zo'n raar idee dat dat allemaal in je buik past!
Af en toe kan ik gewoon een hieltje bijna vastpakken bij de ene, echt zo lief...
En tegelijk zo'n raar idee dat dat allemaal in je buik past!
Gast- Gast
PM> het lijkt mij oo keen magisch gevoel om ze te voelen. En idd ook 'raar' dat dat zo in je buik past.
Gast- Gast
Het is ook heel apart om het te voelen en je buik helemaal te zien bewegen als ze druk zijn.
Af en toe heb je echt het idee dat ze dwars door je huid naar buiten willen haha!!
Af en toe heb je echt het idee dat ze dwars door je huid naar buiten willen haha!!
Gast- Gast
Maar ook een gek idee dat ze elkaar voelen Dat hebben andere baby's helemaal niet..
Gast- Gast
Ja, er zit maar een heel dun vliesje tussen en ze reageren echt op elkaar.Reva schreef:Maar ook een gek idee dat ze elkaar voelen Dat hebben andere baby's helemaal niet..
Ze raken vaak ook van slag als ze na de geboorte elkaar 'kwijt' zijn.
Gast- Gast
Bij jou ook al? Hier precies hetzelfde...Maple schreef:Haha, wat een leuke foto's!
Iemand heeft de verwarming aan laten staan, buiten..
Gast- Gast
Hoi! Ik heb me voorgenomen om wat actiever te gaan worden op het forum en daar ga ik nu mee beginnen .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Heb net een nieuwe bikini gekocht, dus die ga ik nu even uitproberen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Stylegirl schreef:Hoi! Ik heb me voorgenomen om wat actiever te gaan worden op het forum en daar ga ik nu mee beginnen .
Leuk, gezellig
PM, ik blijf het echt zo bijzonder vinden.. Een vind ik eigenlijk al zo gek, maar twee is helemaal een wow-idee. Het klinkt stom, maar ik vind het zoiets geks dat ze gewoon écht in je zitten, whaha Dat als mensen bevallen en je ziet dat kindje, gewoon helemaal compleet en af, die gewoon écht in iemand zat. Dus als ze een week later waren bevallen dat hij/zij op dat moment nog in iemands buik hadden gezet. Echt zó bizar eigenijk
Gast- Gast
ProudMama schreef:Bij jou ook al? Hier precies hetzelfde...Maple schreef:Haha, wat een leuke foto's!
Iemand heeft de verwarming aan laten staan, buiten..
't Is niet te harden... Maar dat windje is wel lekker.
Gast- Gast
Ik wilde eigenlijk heel lang gaan fietsen, maar denk dat het te warm is Wil ook niet tegen de grond gaan opzich.
Gast- Gast
Hier staat de ventilator aan, maar ik zit in de warmste kamer van het huis . Ik zou zo graag willen winkelen, zwemmen of een lange wandeling maken. Maar helaas ben ik 3 weken geleden geopereerd aan mijn knie voor een nieuwe kruisband en zit ik nu thuis met krukken . Nog maar 3 weken krukken als het goed is!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Dat is het ook. Als het op die echo's ziet... Ligt er 1 lekker te duimen op z'n gemakkie, en dat zit gewoon in je buikReva schreef:Stylegirl schreef:Hoi! Ik heb me voorgenomen om wat actiever te gaan worden op het forum en daar ga ik nu mee beginnen .
Leuk, gezellig
PM, ik blijf het echt zo bijzonder vinden.. Een vind ik eigenlijk al zo gek, maar twee is helemaal een wow-idee. Het klinkt stom, maar ik vind het zoiets geks dat ze gewoon écht in je zitten, whaha Dat als mensen bevallen en je ziet dat kindje, gewoon helemaal compleet en af, die gewoon écht in iemand zat. Dus als ze een week later waren bevallen dat hij/zij op dat moment nog in iemands buik hadden gezet. Echt zó bizar eigenijk
Gast- Gast
Ik ben weer wakker! Eventjes lekker geslapen, aan de ene kant in mijn stijve nek nu weg! Vannacht de andere kant wegslapen
Gast- Gast
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: