Dagcafé
+25
Happydobby
Fearie
Parisienne
Farah
Tullow
Jeanette
Shy
lyke
Laquisia
Zwoesj
VeryCherry
Kamperseboekenwurm
Burn
Lejow
Sjaantje
May
Moezie
Cheesegirl
girli
Merai
Try
Suus
ExpressoB
Jordana
Chocolate Cookie
29 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
@Reva: 2 zelfs, 1 voor op bed en 1 voor op de bank
@Theedoosje: z'n gangetje hoor, afwachten maar weer hoe alles gaat lopen...
@Smikkell: Aangezien mijn ene baby er een zwembad van het maken is daarbinnen is het echt een kunst geworden om mij af te troeven!!
@Theedoosje: z'n gangetje hoor, afwachten maar weer hoe alles gaat lopen...
@Smikkell: Aangezien mijn ene baby er een zwembad van het maken is daarbinnen is het echt een kunst geworden om mij af te troeven!!
Gast- Gast
Alex schreef:Smikkell schreef:Wie, wat, waar?Alex schreef:Reev, ze vinden het niet grappig.
Zie mijn post op de vorige pagina, over A en de dominee.
Gast- Gast
Twee kinderen, twee borsten, twee voedingskussensProudMama schreef:@Reva: 2 zelfs, 1 voor op bed en 1 voor op de bank
Voor een niet zwangere kom ik een heel eindProudMama schreef:@Smikkell: Aangezien mijn ene baby er een zwembad van het maken is daarbinnen is het echt een kunst geworden om mij af te troeven!!
Gast- Gast
Maar ook niemand die zegt het wel grappig te vinden
Edit: nu wel
Edit: nu wel
Laatst aangepast door Alex op za 4 jun 2011 - 0:59; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik kan een drinkglas, afstandsbediening, telefoon en randomreader kwijt op mijn buik...
Gast- Gast
Ik ookTheedoosje schreef:Alex > haha ik vind het anders wel erg grappig
Is het forum bij jullie ook zo langzaam??
Gast- Gast
Ik heb momenteel het hele forum op mijn buikProudMama schreef:Ik kan een drinkglas, afstandsbediening, telefoon en randomreader kwijt op mijn buik...
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Woow PM ik alleen een afstandbediening en heb ook wel een buik
alleen een afstandsbediening? Dan is ie wel heel groot (de afstandsbediening dan)!
Forum is niet sloom hier!
Gast- Gast
Nee sloom niet echt valt wel mee.
Ik ga nu echt even aan de slag hier. Anders komt het er niet van. tot straks!
Ik ga nu echt even aan de slag hier. Anders komt het er niet van. tot straks!
Gast- Gast
SunnyScience schreef:Theedoosje schreef:Woow PM ik alleen een afstandbediening en heb ook wel een buik
alleen een afstandsbediening? Dan is ie wel heel groot (de afstandsbediening dan)!
Ik bedoel dan als ik zo zit he Nee als ik lig wel meer
Gast- Gast
SunnyScience schreef:Theedoosje schreef:Woow PM ik alleen een afstandbediening en heb ook wel een buik
Gast- Gast
Smikkell schreef:Alex schreef:Maar ook niemand die zegt het wel grappig te vinden
Jaja, ik heb 'm al ge-edit
Gast- Gast
Haha, nou ik vond het geniaal van A.
Ik heb een mega bak volle kwark (net slagroom ) met een banaan, twee kiwi's en druiven
Ik heb een mega bak volle kwark (net slagroom ) met een banaan, twee kiwi's en druiven
Gast- Gast
Of uitbuiken?Smikkell schreef:Naast Reva?SunnyScience schreef:ik ga ff op bed liggen
Gast- Gast
En dat zonder je bed uit te komen?Reva schreef:Haha, nou ik vond het geniaal van A.
Gast- Gast
Smikkell schreef:En dat zonder je bed uit te komen?Reva schreef:Haha, nou ik vond het geniaal van A.
Gast- Gast
Ah, wat naar voor je. Maar nu lig je er toch wel weer in? Onderweg nog even wezen plassen?Reva schreef:Smikkell schreef:En dat zonder je bed uit te komen?Reva schreef:Haha, nou ik vond het geniaal van A.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Naast Reva?SunnyScience schreef:ik ga ff op bed liggen
Jaaa das gezellig
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ah, wat naar voor je. Maar nu lig je er toch wel weer in? Onderweg nog even wezen plassen?Reva schreef:Smikkell schreef:En dat zonder je bed uit te komen?Reva schreef:Haha, nou ik vond het geniaal van A.
Nee, mn hoofd draaide nogal, dus ik ben er toch maar uit gebleven
Gast- Gast
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: