Dagcafé
+25
Happydobby
Fearie
Parisienne
Farah
Tullow
Jeanette
Shy
lyke
Laquisia
Zwoesj
VeryCherry
Kamperseboekenwurm
Burn
Lejow
Sjaantje
May
Moezie
Cheesegirl
girli
Merai
Try
Suus
ExpressoB
Jordana
Chocolate Cookie
29 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Van Reva in bed en van Alex op een trouwfeest..SunnyScience schreef:Foto van wat?
Gast- Gast
Alex schreef:Smik, K had een blauw/grijs pak aan en een rode stropdas, dus het kon best. Zelfs mij viel het niet op dat we niet echt matchten
Reev,
Idioot. Ik bedoel de priester.
Gast- Gast
aaaah!Smikkell schreef:Van Reva in bed en van Alex op een trouwfeest..SunnyScience schreef:Foto van wat?
Gast- Gast
En van jouw buik vol met aardbeien.SunnyScience schreef:aaaah!Smikkell schreef:Van Reva in bed en van Alex op een trouwfeest..SunnyScience schreef:Foto van wat?
Gast- Gast
Smikkell schreef:En van jouw buik vol met aardbeien.SunnyScience schreef:aaaah!Smikkell schreef:Van Reva in bed en van Alex op een trouwfeest..SunnyScience schreef:Foto van wat?
Nou mijn buik is opgezet gelukkig geen buikpijn, maar ik ben niet in orde.
Mijn nek moet ik ook niet bewegen, want dan krijg ik gelijk een steek in mijn hoofd!
Gast- Gast
FOTO!SunnyScience schreef:Smikkell schreef:En van jouw buik vol met aardbeien.SunnyScience schreef:aaaah!Smikkell schreef:Van Reva in bed en van Alex op een trouwfeest..SunnyScience schreef:Foto van wat?
Nou mijn buik is opgezet gelukkig geen buikpijn, maar ik ben niet in orde.
Mijn nek moet ik ook niet bewegen, want dan krijg ik gelijk een steek in mijn hoofd!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Springtouw? In bed liggen? Wijn en veganuggets?
Ja, ik denk dat ik een boek ga uitgeven.
Gast- Gast
Dominee
Oh ja, tijdens het zegenen in de kerk ging A net als de dominee met haar armen omhoog staan ik ging echt stuk (en de rest van de mensen die het zag ook)
Oh ja, tijdens het zegenen in de kerk ging A net als de dominee met haar armen omhoog staan ik ging echt stuk (en de rest van de mensen die het zag ook)
Gast- Gast
ProudMama schreef:Mijn buik heeft ook geen zin vandaag, weet niet hoe ik zitten/ liggen moet
Heb je een voedingskussen? Dat ligt zo ontspannen. Lig ik nu ook half op.
Gast- Gast
Daar kunnen nog wel wat aardbeitjes bij SS...
Edit: wel 'stoer' dat je 't doet. Ik plaats maar geen foto's van mijn buik; wil PM niet aftroeven
Edit: wel 'stoer' dat je 't doet. Ik plaats maar geen foto's van mijn buik; wil PM niet aftroeven
Laatst aangepast door Smikkell op za 4 jun 2011 - 0:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
dan ga ik denk ik over mijn nek, laten we dat maar niet doen!Smikkell schreef:Daar kunnen nog wel wat aardbeitjes bij SS...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wie, wat, waar?Alex schreef:Reev, ze vinden het niet grappig.
Zie mijn post op de vorige pagina, over A en de dominee.
Gast- Gast
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: