Dagcafé
+25
Happydobby
Fearie
Parisienne
Farah
Tullow
Jeanette
Shy
lyke
Laquisia
Zwoesj
VeryCherry
Kamperseboekenwurm
Burn
Lejow
Sjaantje
May
Moezie
Cheesegirl
girli
Merai
Try
Suus
ExpressoB
Jordana
Chocolate Cookie
29 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Smikkell schreef:Dat wat niet mag, daar ga je alleen maar meer naar verlangen.Angel Blue Eyes schreef:_Donnaa schreef:Met helemaal niemand, haha.. We hebben toen gewoon besloten om vanaf dat moment 6 weken te wachten..Angel Blue Eyes schreef:_Donnaa schreef:Nope, we hebben geen seks gehad;)
Met wie ben jij dan drie dagen geleden van bil gegaan, als je drie dagen geleden ook gezoend hebt met R.
Ow sorry. Ben een beetje vervelend volgens mij.
Dus nog een langere periode dan enkel die zes weken. Weet wat jullie jezelf aandoen de aankomende periode. Succes!
Precies en maakt alles dus nog veel moeilijker. Daarom ook mijn Succes!
Gast- Gast
Zo dronk iik de afgelopen 6 weken geen alcohol
En ik denk dat ik nu met mezelf ga afspreken dat ik de komende 6weken jaren niet meer mag verven en geen kastjes meer mee naar huis mag slepen
En ik denk dat ik nu met mezelf ga afspreken dat ik de komende 6
Gast- Gast
Dat zijn échte verse!! Die wil ik ook!!!SunnyScience schreef:Lunchtijd en kijk eens hier:
Gast- Gast
Ik ben het kastje voor de vorige aan het schilderen.
Hij wordt deze kleur (maar ben nu nog met de grondverf bezig).
Ik ben geloof ik alleen niet zo goed in netjes verven. Als hij heel lelijk wordt, dan gooi ik hem weg
Daarna moeten alle deuren en kozijnen nog gedaan worden, maar die kan ik niet weggooien als ze lelijk worden
Hij wordt deze kleur (maar ben nu nog met de grondverf bezig).
Ik ben geloof ik alleen niet zo goed in netjes verven. Als hij heel lelijk wordt, dan gooi ik hem weg
Daarna moeten alle deuren en kozijnen nog gedaan worden, maar die kan ik niet weggooien als ze lelijk worden
Gast- Gast
Andere kast staat inmiddels ook, nu alleen geen plek meer voor de oven/magnetron... Hmz...
*
(Niets quoten)
*
(Niets quoten)
Laatst aangepast door Smikkell op za 4 jun 2011 - 1:53; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik ook, ik ookSunnyScience schreef:Heb er net wat schoongemaakt!
Kom maar halen Maple, zijn er genoeg!
Gast- Gast
Ik was eerder!!Smikkell schreef:Ik ook, ik ookSunnyScience schreef:Heb er net wat schoongemaakt!
Kom maar halen Maple, zijn er genoeg!
Ik ga maar eens aankleden... 't is hier binnen nu zo warm dat ik geen energie meer heb en ik vermoed dat het buiten niet veel koeler is. Hoewel... ik hoor aan de bomen dat er wel een windje staat, gelukkig.
Gast- Gast
Smikkel: ik vind het een hele mooie kleur wat je de kast hebt gegeven !
Ik ga nu ook even lekker de stad in en een loempia eten. 2 verjaardagskaarten halen. En 1 meteen opsturen anders komt hij maandag niet bij de jarige job aan
Bey bey !!!
Ik ga nu ook even lekker de stad in en een loempia eten. 2 verjaardagskaarten halen. En 1 meteen opsturen anders komt hij maandag niet bij de jarige job aan
Bey bey !!!
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:SS, dat groene lust ik niet
Fooootoooooo.
Ik wil mn bed niet uit
Gast- Gast
Dan blijf je liggen?!Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:SS, dat groene lust ik niet
Fooootoooooo.
Ik wil mn bed niet uit
Gast- Gast
Voor iedereen die het vroeg: we hebben een topdag gehad! A heeft zich geweldig gedragen, iedereen was weg van haar (logisch ). Zelfs tijdens de anderhalf uur (!!!) durende kerkdienst heeft ze geen kik gegeven. Ik ben echt supertrots op haar. Ik heb helaas nog geen foto's, maar we zijn onderweg naar mijn schoonouders en mijn schoonvader heeft wat foto's gemaakt. Eens kijken of die gelukt zijn!
Gast- Gast
[quote="Smikkell"]
Honger.
Dorst.
Plassen.
Dan blijf je liggen?![/quoteReva schreef:Alex schreef:Reva schreef:SS, dat groene lust ik niet
Fooootoooooo.
Ik wil mn bed niet uit
Honger.
Dorst.
Plassen.
Gast- Gast
Alex schreef:Voor iedereen die het vroeg: we hebben een topdag gehad! A heeft zich geweldig gedragen, iedereen was weg van haar (logisch ). Zelfs tijdens de anderhalf uur (!!!) durende kerkdienst heeft ze geen kik gegeven. Ik ben echt supertrots op haar. Ik heb helaas nog geen foto's, maar we zijn onderweg naar mijn schoonouders en mijn schoonvader heeft wat foto's gemaakt. Eens kijken of die gelukt zijn!
Je vergeet
Gast- Gast
Wat fijn Alex. Is het nog iemand opgevallen dat jullie kleding niet bij elkaar pastte?
Wat is A. toch een modelkind
Reva, dat maakt het allemaal wat lastiger!!
Wat is A. toch een modelkind
Reva, dat maakt het allemaal wat lastiger!!
Gast- Gast
Ik zou mijn prioriteit leggen bij lekker blijven liggen. Pff, ik zou ook nog wel even mijn bed in willen..Alex schreef:Dan moet je toch prioriteiten stellen
Maar ik heb zo met June afgesproken en moet de verfongelukjes hier nog opruimen en vanavand naar Merai En daarna kan ik mijn bedje weer in
Gast- Gast
Smik, K had een blauw/grijs pak aan en een rode stropdas, dus het kon best. Zelfs mij viel het niet op dat we niet echt matchten
Reev,
Reev,
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: