Dagcafé
+25
Happydobby
Fearie
Parisienne
Farah
Tullow
Jeanette
Shy
lyke
Laquisia
Zwoesj
VeryCherry
Kamperseboekenwurm
Burn
Lejow
Sjaantje
May
Moezie
Cheesegirl
girli
Merai
Try
Suus
ExpressoB
Jordana
Chocolate Cookie
29 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Jij hebt standaard na 2x zoenen een relatie met iemand?Reva schreef:
Donnaa, wat is het verschil? Alleen de naam denk ik? Lekker puberaal
Gast- Gast
Awww, mijn langste zonder seks was bijna een jaar, haha..Stuiterbal schreef:En ik ????? ik zit al 4 maanden zonder sex !!!!!!
En morgen ga ik "er komt een vrouw bij de dokter kijken...."
En dat vind ik meer een sex film dat wat anders....
Wij gaan vanavond ook een film kijken waarin een behoorlijke seksscene zit..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja, hoe moet ik het zeggen.. We hebben pas woensdag voor het eerst gezoend.. We kennen elkaar pas.. Ik ga dat dan geen relatie noemen.. :-)Angel Blue Eyes schreef:
Wat houdt dat precies in, dat 'gaan met elkaar'. Noem me een oude trut, maar ik zie het verschil tussen relatie en 'gaan met elkaar' niet echt.
Dat is wel waar, maar is zo'n 'gaan met elkaar' dan ook zonder verplichtingen? Of zoiets als vanaf hier kijken wat er verder nog iets, maar tot dusver geen verplichtingen?
Gast- Gast
@ Burn: Is het verder wel leuk?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Angel Blue Eyes schreef:_Donnaa schreef:Ja, hoe moet ik het zeggen.. We hebben pas woensdag voor het eerst gezoend.. We kennen elkaar pas.. Ik ga dat dan geen relatie noemen.. :-)Angel Blue Eyes schreef:
Wat houdt dat precies in, dat 'gaan met elkaar'. Noem me een oude trut, maar ik zie het verschil tussen relatie en 'gaan met elkaar' niet echt.
Dat is wel waar, maar is zo'n 'gaan met elkaar' dan ook zonder verplichtingen? Of zoiets als vanaf hier kijken wat er verder nog iets, maar tot dusver geen verplichtingen?
en gewoon een bietje sexen met elkaar...
Gast- Gast
Hahaha, wat voor soort verplichtingen bedoel je? Voordat we straks een verwarring hebben haha..Angel Blue Eyes schreef:_Donnaa schreef:Ja, hoe moet ik het zeggen.. We hebben pas woensdag voor het eerst gezoend.. We kennen elkaar pas.. Ik ga dat dan geen relatie noemen.. :-)Angel Blue Eyes schreef:
Gast- Gast
Het is bij ons buiten warmer dan binnen..Maple schreef:Ahhhh, arme jullie
Is het buiten net zo warm als dat het nu hier binnen is?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Hahaha, wat voor soort verplichtingen bedoel je? Voordat we straks een verwarring hebben haha..Angel Blue Eyes schreef:_Donnaa schreef:Ja, hoe moet ik het zeggen.. We hebben pas woensdag voor het eerst gezoend.. We kennen elkaar pas.. Ik ga dat dan geen relatie noemen.. :-)Angel Blue Eyes schreef:
'Gaan met elkaar en ook gaan met een ander als dat goed voelt'. Dat soort dingen zeg maar. :p
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Het is bij ons buiten warmer dan binnen..Maple schreef:Ahhhh, arme jullie
Hier ook, al begint het binnen ook aardig warm te worden. Zon op de ruiten en gordijnen dicht, ventilator aan.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Maple schreef:Ahhhh, arme jullie
Hoe warm is het bij jou binnen dan?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Jij hebt standaard na 2x zoenen een relatie met iemand?Reva schreef:
Mwah, het is meer dat als ik in de fase zou zitten waarin ik al seks zou willen, ik me niet meer druk zou maken om de noemer van 'wat we hebben'. Verliefd worden gaat bij mij gepaard met iemand leren kennen, niet met 1x żoenen. 'ik ga met hem' klinkt voor mij als een puber met een hihi erachter.
Gast- Gast
Oh zucht, dat wordt ff naar de winkels wandelen terwijl het zweet over m'n rug loopt. Dan weet ik dat alvast, ga ik daarna wel douchen, en niet van tevoren_Donnaa schreef:Het is bij ons buiten warmer dan binnen..Maple schreef:Ahhhh, arme jullie
Gast- Gast
Chocolate Cookie schreef:@ Burn: Is het verder wel leuk?
Jawel hoor! Maar stond gister ook al bij het bad toezicht te houden!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Oh nee, dat is niet aan de orde haha..Angel Blue Eyes schreef:
'Gaan met elkaar en ook gaan met een ander als dat goed voelt'. Dat soort dingen zeg maar. :p
We hebben het nu gewoon leuk en we zien wel wat er van komt.. Misschien is het volgende week wel helemaal niet leuk meer..
Gast- Gast
Seks gaat voor mij niet persee gepaard met verliefd worden en iemand leren kennen haha.. En ik gebruik het woord relatie nooit..Reva schreef:_Donnaa schreef:Jij hebt standaard na 2x zoenen een relatie met iemand?Reva schreef:
Mwah, het is meer dat als ik in de fase zou zitten waarin ik al seks zou willen, ik me niet meer druk zou maken om de noemer van 'wat we hebben'. Verliefd worden gaat bij mij gepaard met iemand leren kennen, niet met 1x żoenen. 'ik ga met hem' klinkt voor mij als een puber met een hihi erachter.
Ze gaan met elkaar of ze hebben echt iets.. Woorden als relatie, verkering etc gebruik ik niet..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Oh nee, dat is niet aan de orde haha..Angel Blue Eyes schreef:
We hebben het nu gewoon leuk en we zien wel wat er van komt.. Misschien is het volgende week wel helemaal niet leuk meer..
Ah owkeej. Jullie zijn datende met seks. Ow excuus, jullie hebben seks gehad en gaan dat nu zes weken niet meer doen.
Gast- Gast
Nope, we hebben geen seks gehad;)Angel Blue Eyes schreef:_Donnaa schreef:Oh nee, dat is niet aan de orde haha..Angel Blue Eyes schreef:
Ah owkeej. Jullie zijn datende met seks. Ow excuus, jullie hebben seks gehad en gaan dat nu zes weken niet meer doen.
Maar datende, zo zou je het idd kunnen noemen..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Nope, we hebben geen seks gehad;)
Met wie ben jij dan drie dagen geleden van bil gegaan, als je drie dagen geleden ook gezoend hebt met R.
Ow sorry. Ben een beetje vervelend volgens mij.
Gast- Gast
Met helemaal niemand, haha.. We hebben toen gewoon besloten om vanaf dat moment 6 weken te wachten..Angel Blue Eyes schreef:_Donnaa schreef:Nope, we hebben geen seks gehad;)
Met wie ben jij dan drie dagen geleden van bil gegaan, als je drie dagen geleden ook gezoend hebt met R.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Met helemaal niemand, haha.. We hebben toen gewoon besloten om vanaf dat moment 6 weken te wachten..Angel Blue Eyes schreef:_Donnaa schreef:Nope, we hebben geen seks gehad;)
Dus nog een langere periode dan enkel die zes weken. Weet wat jullie jezelf aandoen de aankomende periode. Succes!
Gast- Gast
Ja, in totaal 8 ofzo, dus het valt opzich mee..
Maar het was gisteren al moeilijk, maar ik wil eigenlijk wel volhouden..
Maar het was gisteren al moeilijk, maar ik wil eigenlijk wel volhouden..
Gast- Gast
Dat wat niet mag, daar ga je alleen maar meer naar verlangen.Angel Blue Eyes schreef:_Donnaa schreef:Met helemaal niemand, haha.. We hebben toen gewoon besloten om vanaf dat moment 6 weken te wachten..Angel Blue Eyes schreef:_Donnaa schreef:Nope, we hebben geen seks gehad;)
Dus nog een langere periode dan enkel die zes weken. Weet wat jullie jezelf aandoen de aankomende periode. Succes!
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: