Dagcafé
+25
Happydobby
Fearie
Parisienne
Farah
Tullow
Jeanette
Shy
lyke
Laquisia
Zwoesj
VeryCherry
Kamperseboekenwurm
Burn
Lejow
Sjaantje
May
Moezie
Cheesegirl
girli
Merai
Try
Suus
ExpressoB
Jordana
Chocolate Cookie
29 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
_Donnaa schreef:Oh man, ik had mezelf gesteld om 6 weken geen seks te gaan hebben.. Maar wat is dat moeilijk!
Waarom vraag je jezelf zulke moeilijke dingen?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Maple schreef:Tsja, en als je ooit aan de man wilt, zul je dat wel moeten. 't Is niet zo dat er op een avond ineens een man naast je in bed ligt die besloten heeft de rest van z'n leven daar de nachten door te brengenAngel Blue Eyes schreef:Dat is de reden waarom ik eigenlijk nooit date. Vind het allemaal te zenuwslopend.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Vertel mij wat, als je iedere nacht naast een man ligt..._Donnaa schreef:Oh man, ik had mezelf gesteld om 6 weken geen seks te gaan hebben.. Maar wat is dat moeilijk!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Oh man, ik had mezelf gesteld om 6 weken geen seks te gaan hebben.. Maar wat is dat moeilijk!
Hoelang moet je nog dan?
Gast- Gast
Nee, grappig is het niet.Smikkell schreef:ProudMama schreef:Vertel mij wat, als je iedere nacht naast een man ligt..._Donnaa schreef:Oh man, ik had mezelf gesteld om 6 weken geen seks te gaan hebben.. Maar wat is dat moeilijk!
Zit nu aan de 6 weken geloof ik, en het eind is nog niet in zicht...
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:_Donnaa schreef:Oh man, ik had mezelf gesteld om 6 weken geen seks te gaan hebben.. Maar wat is dat moeilijk!
Hoelang moet je nog dan?
6 weken?
Gast- Gast
Alex schreef:Angel Blue Eyes schreef:_Donnaa schreef:Oh man, ik had mezelf gesteld om 6 weken geen seks te gaan hebben.. Maar wat is dat moeilijk!
Hoelang moet je nog dan?
6 weken?
Hahaha! Dan wordt het een harde, lange en eenzame strijd! Maar voor de rest valt zes weken geen seks hebben reuze mee.... Echt hoor... Echt!
Gast- Gast
Ik test mezelf graag uit..Suus schreef:_Donnaa schreef:Oh man, ik had mezelf gesteld om 6 weken geen seks te gaan hebben.. Maar wat is dat moeilijk!
@PM, zwaar balen.. Lukt het niet, of kan het niet.. Of mag het soms niet?
Ik moet nog 5 weken en 4 dagen..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:
Ik moet nog 5 weken en 4 dagen.. [/i]
Even serieus, waarom mag je dan de komende zes weken geen seks? Kennelijk was er drie dagen geleden nog een geluksvogel.
Gast- Gast
Dat is nou juist het probleem.. 6 weken geen seks als er geen man in beeld is, is helemaal geen probleem, eitje, gebeurd wel vaker..Angel Blue Eyes schreef:Alex schreef:Angel Blue Eyes schreef:_Donnaa schreef:Oh man, ik had mezelf gesteld om 6 weken geen seks te gaan hebben.. Maar wat is dat moeilijk!
Hoelang moet je nog dan?
6 weken?
Hahaha! Dan wordt het een harde, lange en eenzame strijd! Maar voor de rest valt zes weken geen seks hebben reuze mee.... Echt hoor... Echt!
Cupido shot me!
Gast- Gast
Nee, ik had het voor de gein tegen R. gezegd, met hem ga ik nu..Angel Blue Eyes schreef:_Donnaa schreef:
Even serieus, waarom mag je dan de komende zes weken geen seks? Kennelijk was er drie dagen geleden nog een geluksvogel.
Hij was het er wel mee eens.. En dus gaan we 6 weken wachten..
Ik eet ook een maand geen mac trouwens..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Nee, ik had het voor de gein tegen R. gezegd, met hem ga ik nu..Angel Blue Eyes schreef:_Donnaa schreef:
Hij was het er wel mee eens.. En dus gaan we 6 weken wachten..
Ik eet ook een maand geen mac trouwens..
Ow, zo'n gein. Haha. Nou succes! Over een week moet je waarschijnlijk de zes weken weer opnieuw in?
Maar het is al een relatie? Dat heb je snel gefixt.
Gast- Gast
Het mag niet (al weken niet meer), de kans dat daardoor de bevalling op gang wordt gebracht is te groot._Donnaa schreef:Ik test mezelf graag uit..Suus schreef:_Donnaa schreef:Oh man, ik had mezelf gesteld om 6 weken geen seks te gaan hebben.. Maar wat is dat moeilijk!
@PM, zwaar balen.. Lukt het niet, of kan het niet.. Of mag het soms niet?
Ik moet nog 5 weken en 4 dagen..
Dus het mag pas weer na de bevalling, en kan me zo voorstellen dat er dan de eerste weken ook niet van komt
Leuk, je trouwdag vieren met een kusje en welterusten...
Gast- Gast
Whoehoe! Zo nog 4u verplicht in de zon zijn..
Moet nog 4u toezicht houden bij het zwembad!
Succes Donna!
Succes Donna!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Geen idee, ik slaap er vannacht ook nog eens!Angel Blue Eyes schreef:
Ow, zo'n gein. Haha. Nou succes! Over een week moet je waarschijnlijk de zes weken weer opnieuw in?
Nee het is nog geen relatie.. We gaan gewoon met elkaar..
Gast- Gast
Burn schreef:Whoehoe! Zo nog 4u verplicht in de zon zijn..
Succes Donna!
Oepf, dat is lang en zwaar en warm. Ik heb net ff in de zon m'n honden gewassen, was bijna niet uit te houden.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Zooo PM, dat is wel moeilijk zeg.. Ik hoop dat het er na de bevalling snel van komt!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Geen idee, ik slaap er vannacht ook nog eens!Angel Blue Eyes schreef:
Wat houdt dat precies in, dat 'gaan met elkaar'. Noem me een oude trut, maar ik zie het verschil tussen relatie en 'gaan met elkaar' niet echt.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:_Donnaa schreef:Geen idee, ik slaap er vannacht ook nog eens!Angel Blue Eyes schreef:
Wat houdt dat precies in, dat 'gaan met elkaar'. Noem me een oude trut, maar ik zie het verschil tussen relatie en 'gaan met elkaar' niet echt.
No strings attached?
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
En heb er net ook al 2 uur gezeten!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ooooh mn bed ligt zo lekker. Goedemorgen.
PM, wat balen van je computer... Welke link had je geopend?
Donnaa, wat is het verschil? Alleen de naam denk ik? Lekker puberaal
PM, wat balen van je computer... Welke link had je geopend?
Donnaa, wat is het verschil? Alleen de naam denk ik? Lekker puberaal
Gast- Gast
En ik ????? ik zit al 4 maanden zonder sex !!!!!!
En morgen ga ik "er komt een vrouw bij de dokter kijken...."
En dat vind ik meer een sex film dat wat anders....
En morgen ga ik "er komt een vrouw bij de dokter kijken...."
En dat vind ik meer een sex film dat wat anders....
Gast- Gast
Ja, hoe moet ik het zeggen.. We hebben pas woensdag voor het eerst gezoend.. We kennen elkaar pas.. Ik ga dat dan geen relatie noemen.. :-)Angel Blue Eyes schreef:
Gast- Gast
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: