Dagcafé
+25
Happydobby
Fearie
Parisienne
Farah
Tullow
Jeanette
Shy
lyke
Laquisia
Zwoesj
VeryCherry
Kamperseboekenwurm
Burn
Lejow
Sjaantje
May
Moezie
Cheesegirl
girli
Merai
Try
Suus
ExpressoB
Jordana
Chocolate Cookie
29 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Ik heb een topic in wonen geopend... "pimp mijn hal"
Hebben jullie misschien leuke ideeën ????
Hebben jullie misschien leuke ideeën ????
Gast- Gast
Maple schreef:Ik loop nu al een paar weken af en aan te mopperen over mijn man, maar eigenlijk is hij ook best wel lief. Zie nu net ineens dat hij waarschijnlijk gistermiddag mijn was gewassen en opgehangen heeft
Ahhhh! Dat is inderdaad wel heel erg lief!!!
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:May schreef:Stuiterbal schreef:jullie lezen helemaal over mijn goedemorgen heen en ik schreef het nog wel zo lief...
Ik was nog niet terug aan het lezen, ging eerst jullie even gedag zeggen! Maar goedemorgen Stuiterbal!
Goedemorgen May !!!!
Ga je nu ook reageren op mijn berichtje?
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik nodig ze eigenlijk min of meer indirect uit, hun ouders komen namelijk wel altijd op onze verjaardag, maar neefjes gaan dan liever niet mee. 't Zijn verder schatjes hoor, dat welFarah schreef:Maple, moeilijk he....nodig jij ze wel altijd uit?
Ik zou denk ik niet gaan, maar wel een kaartje sturen.
Gast- Gast
May schreef:Goedemorgen allemaal!
Ik ben nog even aan het wakker worden en aan het twijfelen wat ik aan ga doen. Ik heb vanmiddag vrijgezellenfeest en we gaan buiten lasergamen, maar we krijgen wel een camouflagepak aan. Dus dan kan ik toch best wel een korte broek aan doen?
En verder doet mijn buik nog steeds niet lief dat dat is niet zo handig op zo'n dag als vandaag
Zeker kan een korte broek alhoewel ik niet weet hoe zo'n pak aanvoelt.... dus of het lekker zit weet ik niet !
zoo mijn plicht voldaan
Gast- Gast
Farah schreef:
Goedemorgen May Wat leuk dat je gaat lasergamen. Ik zou ook lekker mn korte broek aan doen, je krijgt toch zo een pak aan.
Ja hè, het is hier nu al 25 graden! Maar neem toch wel reserve kleding mee voor 's avonds, want zal me wel kapot zweten dus dan is het wel fris om 's avonds wat schoons aan te hebben.
May- Ratel
Proudmama, wat vervelend zeg
Gelukkig zijn je weeen wel afgenomen!! Jeetje zeg
Is dit je eerste zwangerschap?
Niks doen lijkt mij heerlijk voor een weekje, maar dan houd het ook echt op. Pff...nou gezellig dat je wel veel meekletst hier!
Gelukkig zijn je weeen wel afgenomen!! Jeetje zeg
Is dit je eerste zwangerschap?
Niks doen lijkt mij heerlijk voor een weekje, maar dan houd het ook echt op. Pff...nou gezellig dat je wel veel meekletst hier!
Farah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 49
Punten : 55
Registratiedatum : 03-06-11
Farah schreef:@ ABE: ik vind jouw plaatje wel schattig!
@Sunscience: wat gezellig ik woon in S....waar kom jij zelf vandaan?
Ah daar zat ik op de middelbare school Mijn moeder woont woonplaatsen naar rechts tov S. beginnend met de R.
Over het algemeen worden plaatsnamen afgekort, omdat niet iedereen wil dat iedereen weet waar ze wonen.
Met edit kan je je bericht aanpassen het het eventueel veranderen/weghalen.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Goedemorgen Farah en welkom hier
Thanks, ik ga zo in je wonentopic kijken. Gaat snel hier hahaha, houd het haast niet bij
Farah- Fluisteraar
Stuiterbal schreef:May schreef:Goedemorgen allemaal!
Ik ben nog even aan het wakker worden en aan het twijfelen wat ik aan ga doen. Ik heb vanmiddag vrijgezellenfeest en we gaan buiten lasergamen, maar we krijgen wel een camouflagepak aan. Dus dan kan ik toch best wel een korte broek aan doen?
En verder doet mijn buik nog steeds niet lief dat dat is niet zo handig op zo'n dag als vandaag
Zeker kan een korte broek alhoewel ik niet weet hoe zo'n pak aanvoelt.... dus of het lekker zit weet ik niet !
zoo mijn plicht voldaan
Hahaha dank je! Nou ja als het niet lekker zit is pech, maar tis nu al 25 graden, dus het zal vanmiddag nog wel iets warmer zijn gok ik zo!
May- Ratel
Maple, hoe oud zijn je neefjes?
Farah- Fluisteraar
Ik heb mijn bijdrage geleverd in het topic van Stuiterbal.
Zat me net te bedenken dat ik niets te doen heb vandaag. Dat ik helemaal geen vrienden heb. Dat niemand iets met mij wil ondernemen. Dat was mijn zieligmodus. Want toen ik mijn gedachten omdraaide bleek ik die vrienden wel te hebben en dat IK degene ben die niets met hen wil ondernemen. En dat ik me niet hoef te vervelen, want mijn huis is een troepie, dus schoonmaken kan ook geen kwaad.
Zat me net te bedenken dat ik niets te doen heb vandaag. Dat ik helemaal geen vrienden heb. Dat niemand iets met mij wil ondernemen. Dat was mijn zieligmodus. Want toen ik mijn gedachten omdraaide bleek ik die vrienden wel te hebben en dat IK degene ben die niets met hen wil ondernemen. En dat ik me niet hoef te vervelen, want mijn huis is een troepie, dus schoonmaken kan ook geen kwaad.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Ik heb mijn bijdrage geleverd in het topic van Stuiterbal.
Ow wat een positiviteit! Goed dat je zo denkt! Succes met schoonmaken
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Beterschap SS !!!
Ja May het is idd nu al warm dus het zal vast warmer worden !
Ja, wat doe ik er tegen?
Gast- Gast
SunnyScience schreef:Farah schreef:@ ABE: ik vind jouw plaatje wel schattig!
@Sunscience: wat gezellig ik woon in S....waar kom jij zelf vandaan?
Ah daar zat ik op de middelbare school Mijn moeder woont woonplaatsen naar rechts tov S. beginnend met de R.
Over het algemeen worden plaatsnamen afgekort, omdat niet iedereen wil dat iedereen weet waar ze wonen.
Met edit kan je je bericht aanpassen het het eventueel veranderen/weghalen.
Thanks voor de tip! Ik heb het net gewijzigd.
haha op welke school zat je dan? Ik op de Ring.
Farah- Fluisteraar
Morning
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
SunnyScience schreef:Stuiterbal schreef:Beterschap SS !!!
Ja May het is idd nu al warm dus het zal vast warmer worden !
Ja, wat doe ik er tegen?
Jezelf lekker in de watten leggen, op de bank kruipen (helaas van het mooie weer idd) Filmpjes kijken de hele dag en verder niks doen !
Gast- Gast
Maple schreef:Ze worden 15 en 17 geloof ik.Farah schreef:Maple, hoe oud zijn je neefjes?
Dan zou ik ook niet gaan (of is dat heel kinderachtig)
Farah- Fluisteraar
SunnyScience schreef:Angel Blue Eyes schreef:Ik heb mijn bijdrage geleverd in het topic van Stuiterbal.
Ow wat een positiviteit! Goed dat je zo denkt! Succes met schoonmaken
En jij denkt dat dat schoonmaken vandaag echt gaat gebeuren? Dat is al uitgesteld naar morgen.
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: