Dagcafé
+25
Happydobby
Fearie
Parisienne
Farah
Tullow
Jeanette
Shy
lyke
Laquisia
Zwoesj
VeryCherry
Kamperseboekenwurm
Burn
Lejow
Sjaantje
May
Moezie
Cheesegirl
girli
Merai
Try
Suus
ExpressoB
Jordana
Chocolate Cookie
29 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Goedemorgen!
Oei, Maple, hopelijk heb je er niet de hele dag zo'n last van...
Oei, Maple, hopelijk heb je er niet de hele dag zo'n last van...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Ik ben nog maar net begonnen, maar ik verveel me nu al. Gelukkig hoef ik maar tot 14.00 uur.
Vervelend Maple, dat je zo'n last van je buik hebt! Heb je niets in huis voor ongesteldheidspijn?
Ik ben nog maar net begonnen, maar ik verveel me nu al. Gelukkig hoef ik maar tot 14.00 uur.
Vervelend Maple, dat je zo'n last van je buik hebt! Heb je niets in huis voor ongesteldheidspijn?
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ik trek mijn sportkleren aan en ga sporten, fijne dag allemaal!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
En toen stonden de boodschappen voor de deur en lag ik nog in bed... oeps
Buikpijn is trouwens al minder! Ik eet ff wat en dan neem ik een dubbele dosis panadol, dan moet het vandaag goedkomen
Buikpijn is trouwens al minder! Ik eet ff wat en dan neem ik een dubbele dosis panadol, dan moet het vandaag goedkomen
Gast- Gast
Haha, ja, mijn man is de laatste tijd vaak niet te genieten en dan is het samen boodschappen doen (hij heeft een auto, ik niet, ook geen rijbewijs) een drama, en ontaart het vaak alleen maar in ruzie. Dus dan laat ik het maar gewoon bezorgen
Gast- Gast
Goedemorgen
Haha ruzie bij het boodschappen doen, komt mij heel bekend voor hier doen wij het ook altijd apart.
Sterkte met je buikpijn Maple!
Ik heb mij net aangemeld, leuk topic! Hier zijn ze bezig met de tuin, het schiet al aardig op! Helaas is het morgen niet meer zulk lekker weer :flower:
Haha ruzie bij het boodschappen doen, komt mij heel bekend voor hier doen wij het ook altijd apart.
Sterkte met je buikpijn Maple!
Ik heb mij net aangemeld, leuk topic! Hier zijn ze bezig met de tuin, het schiet al aardig op! Helaas is het morgen niet meer zulk lekker weer :flower:
Farah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 49
Punten : 55
Registratiedatum : 03-06-11
Ruzie bij het boodschappen doen is inderdaad zo herkenbaar. Ik doe altijd alleen boodschappen, ideaal!
Welkom Farah!
Welkom Farah!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Goedemorgen!
Ik zou willen dat er een bezorgdienst was voor boodschappen, want dan liet ik het gewoon bezorgen. Pesthekel aan boodschappen doen. En vooral als het bijzonder druk is in de winkel. Zoals gisteren. Ik was zo op zoek naar de uitgang, die werd geblokkeert door een man met kar, dat ik mijn boodschappen op de band liet liggen.
Ik zou willen dat er een bezorgdienst was voor boodschappen, want dan liet ik het gewoon bezorgen. Pesthekel aan boodschappen doen. En vooral als het bijzonder druk is in de winkel. Zoals gisteren. Ik was zo op zoek naar de uitgang, die werd geblokkeert door een man met kar, dat ik mijn boodschappen op de band liet liggen.
Gast- Gast
Tullow schreef:Ruzie bij het boodschappen doen is inderdaad zo herkenbaar. Ik doe altijd alleen boodschappen, ideaal!
Welkom Farah!
Thanks
Ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben ahaha
Farah- Fluisteraar
Oh ABE bij ons bezorgen ze ook thuis als je wil (de AH en nee niet via de webshop )
Gast- Gast
Appie heeft een bezorgdienst ABE
Farah- Fluisteraar
Angel Blue Eyes schreef:Goedemorgen!
Albert? Da's helemala makkelijk, vanuit je luie stoel boodschappen doen.
Ik doe het altijd via de C1000 hier, die heeft een bezorgservice. Doe gewoon boodschappen in de winkel en het wordt later op de dag (of als ik 's avonds boodschappen doe, de volgende dag) bezorgd.
Gast- Gast
Het stond er ook verkeerd. In mijn woonplaats is er geen bezorgdienst. Mijn Appie om de hoek weigert tot dusver te bezorgen. Volgens mij heb ik op de site gelezen dat er nog te weinig animo is om deze dienst in te stellen.
Gast- Gast
De Albert heeft dan ook niet zo heel veel met je Appie om de hoek te maken, die komt eigenlijk bijna niet in dat proces kijken
Kijk eens op Albert.nl.
Kijk eens op Albert.nl.
Gast- Gast
Leuk, dat Albert.nl. Zelfs een Etos en een Gall en Gall bezorgen. Maar ik denk niet dat zij in mijn postcodegebied gaan bezorgen. Eens kieken.
Gast- Gast
En dit was de melding...
Helaas, Albert bezorgt (nog) niet bij u in de straat
Mogelijk zal dit in de toekomst wel gaan gebeuren. Ontvangt u graag bericht als Albert ook bij u in de straat bezorgt? Klik dan op 'houd mij op de hoogte' en vul hier uw gegevens in.
Helaas, Albert bezorgt (nog) niet bij u in de straat
Mogelijk zal dit in de toekomst wel gaan gebeuren. Ontvangt u graag bericht als Albert ook bij u in de straat bezorgt? Klik dan op 'houd mij op de hoogte' en vul hier uw gegevens in.
Gast- Gast
Mogge Lady's!
Wat heb ik allemaal gemist gister???
Had er zo de pest in, open hier even een link, kreeg virusbeveilings- waarschuwing. Dus ik blokkeer toegang en open de virusscanner om mijn computer te scannen.
Op dat moment valt de accu uit, en bij opstarten was alles weg. Harde schijf is compleet gewist en beschadigd, geen besturingsprogramma's meer, geen documenten, geen foto's...
Kan er ook nog wel bij als je fulltime thuis zit zeg...
Maar goed, gelukkig zijn mini notebooks niet meer zo heel duur, en stond een nieuwe al even op mijn lijstje, de andere werd toch iets minder, kon bijna niet meer zonder accu.
Alleen kwam het op dit moment toch wel heeeeeel slecht uit met alle kosten voor de tweeling, kamertje, andere auto
Wat heb ik allemaal gemist gister???
Had er zo de pest in, open hier even een link, kreeg virusbeveilings- waarschuwing. Dus ik blokkeer toegang en open de virusscanner om mijn computer te scannen.
Op dat moment valt de accu uit, en bij opstarten was alles weg. Harde schijf is compleet gewist en beschadigd, geen besturingsprogramma's meer, geen documenten, geen foto's...
Kan er ook nog wel bij als je fulltime thuis zit zeg...
Maar goed, gelukkig zijn mini notebooks niet meer zo heel duur, en stond een nieuwe al even op mijn lijstje, de andere werd toch iets minder, kon bijna niet meer zonder accu.
Alleen kwam het op dit moment toch wel heeeeeel slecht uit met alle kosten voor de tweeling, kamertje, andere auto
Gast- Gast
Anders zelf mailen dat je graag een bezorgdienst wil hebben En deze elke dag versturen of elke week....of andere mensen ook laten mailen zodat ze denken dat er veel vraag naar is
Gast- Gast
Wat jammer ABE!
Farah- Fluisteraar
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: