Dagcafé
+25
Happydobby
Fearie
Parisienne
Farah
Tullow
Jeanette
Shy
lyke
Laquisia
Zwoesj
VeryCherry
Kamperseboekenwurm
Burn
Lejow
Sjaantje
May
Moezie
Cheesegirl
girli
Merai
Try
Suus
ExpressoB
Jordana
Chocolate Cookie
29 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Maple schreef:Daar ben ik net vanaf, dank jelyke86 schreef:Maple schreef:Bleghhhh, die man met die hamer mag nu wel eventjes ophouden met mij beuken
Ruilen?? ik heb nog een portie keelpijn in de aanbieding!
Hm jammer heb ook nog een koortslip maar die is hopenlijk morgen eindelijk over!
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
_Leah_ schreef:Haha heel lief van je Abe, dat je me alsnog verteld dat je er smakelijk om hebt gelachen.
Ik vind het ook heel erg dom en het is ook heel erg balen. Maargoed. Eigen schuld dikke bult.
De enige gedachte die daarnaast bij me opkwam was de gedachte waarin de DJ je even wilde kwellen en je het vervolgens alsnog niet was geworden.
Een vriend van mijn broertje heeft tien dagen in de sneeuw gezeten door zo'n belding.
Gast- Gast
Goedenavond allemaal!
Ik ben net weer thuis, naar de bios geweest, The Hangover 2, heb me slap gelachen
Ik ben net weer thuis, naar de bios geweest, The Hangover 2, heb me slap gelachen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Angel Blue Eyes schreef:_Leah_ schreef:Haha heel lief van je Abe, dat je me alsnog verteld dat je er smakelijk om hebt gelachen.
Ik vind het ook heel erg dom en het is ook heel erg balen. Maargoed. Eigen schuld dikke bult.
De enige gedachte die daarnaast bij me opkwam was de gedachte waarin de DJ je even wilde kwellen en je het vervolgens alsnog niet was geworden.
Die gedachte troost me. Je hebt mijn avond weer een beetje goed gemaakt.[/quote]
Laatst aangepast door _Leah_ op vr 3 jun 2011 - 10:23; in totaal 1 keer bewerkt
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Suus schreef:Goedenavond allemaal!
Daar ben ik gister heen geweest! idd superleuke film
lyke- Prater
lyke86 schreef:Suus schreef:Goedenavond allemaal!
Daar ben ik gister heen geweest! idd superleuke film
Heb deel 1 niet eens gezien en verwachtte er niet zoveel van, dus werd positief verrast! Binnenkort deel 1 maar eens kijken
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ahw Lyke86, wat vervelend. Keelpijn ben ik erg bekend mee. Maar ik heb gelukkig nog nooit een koortsblaar/lip gehad. *klopt af*. Lijkt me erg pijnlijk.
Laquisia- Prater
Ik moet binnenkort nog even naar de film. Ik kan anderhalf keer gaan. Want ik heb 12,50 aan bonnen. Wie bedenkt zoiets?
Daarnaast heb ik nog een kerstpakket van 45 euro bij een juwelier te besteden. Jullie een idee wat ik ermee kan doen?
Daarnaast heb ik nog een kerstpakket van 45 euro bij een juwelier te besteden. Jullie een idee wat ik ermee kan doen?
Gast- Gast
_Leah_ schreef:Ahw Lyke86, wat vervelend. Keelpijn ben ik erg bekend mee. Maar ik heb gelukkig nog nooit een koortsblaar/lip gehad. *klopt af*. Lijkt me erg pijnlijk.
Ja ik heb ze jammer genoeg regelmatig.. en vooral wanneer ik stress heb..
En heb binnenkort tentamens en afgelopen week moest het project af en moest een essay inleveren en 3 dagen werken..
Dus lang leve de stress!
En die keelpijn komt doordat ik in de wind heb gestaan de hele dag.. pf
Heb alleen geen middeltjes o.i.d om de keelpijn minder te maken
lyke- Prater
Angel Blue Eyes schreef:Ik moet binnenkort nog even naar de film. Ik kan anderhalf keer gaan. Want ik heb 12,50 aan bonnen. Wie bedenkt zoiets?
Kan je dan niet met 2 personen gaan en dan 12,50 korting op 2 kaartjes?
lyke- Prater
lyke86 schreef:Angel Blue Eyes schreef:Ik moet binnenkort nog even naar de film. Ik kan anderhalf keer gaan. Want ik heb 12,50 aan bonnen. Wie bedenkt zoiets?
Kaartjes kosten toch standaard 7.50 euro? Woon al twee jaar tegenover een bioscoop, maar dat boeit me echt neit.
Belangrijker vind ik wat ik voor leuks ik kan halen voor de 45 euro van mijn kerstpakket
Gast- Gast
Waaaaaaaahhhhh ik heb trek n alles wat los en vast zit... wat ga ik snaaien??
Ik heb niks in huis, dus wees gerust creatief
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:lyke86 schreef:Angel Blue Eyes schreef:Ik moet binnenkort nog even naar de film. Ik kan anderhalf keer gaan. Want ik heb 12,50 aan bonnen. Wie bedenkt zoiets?
Kaartjes kosten toch standaard 7.50 euro? Woon al twee jaar tegenover een bioscoop, maar dat boeit me echt neit.
Belangrijker vind ik wat ik voor leuks ik kan halen voor de 45 euro van mijn kerstpakket
Bij pathe bioscopen kost een kaartje rond de 9 euro.. pf
Heb je 45 euro tegoedbonnen gekregen?
lyke- Prater
Fijn dat de vakantie in het vooruitzicht staat Lyke. Even minder tot geen stress. Dus hopenlijk voor jou geen koortslippen meer.
ABE,Misschien een ring?
& de prijzen voor bioscoopkaartjes zijn om hoog geschroefd.
ABE,Misschien een ring?
& de prijzen voor bioscoopkaartjes zijn om hoog geschroefd.
Laatst aangepast door _Leah_ op vr 3 jun 2011 - 10:38; in totaal 2 keer bewerkt
Laquisia- Prater
Maple schreef:Waaaaaaaahhhhh ik heb trek n alles wat los en vast zit... wat ga ik snaaien??
Als je niks in huis hebt word het lastig Ik heb ook echt zin om vanalles te eten.. maar ga zo maar naar bed geloof ik
lyke- Prater
Maple schreef:Waaaaaaaahhhhh ik heb trek n alles wat los en vast zit... wat ga ik snaaien??
Blijf van die pot chocoladepasta af! Daar wordt je alleen maar heel erg misselijk van.
Laquisia- Prater
Een ring kan inderdaad. Ik moet nog even kijken. Ik weet het gewoon echt niet. Wil het ook gewoon een cadeau van mijn wergever laten en dus zelf geen extra geld uitgeven.
Worden jullie ook allemaal zo vreemd van "Komt een vrouw bij de dokter" op RTL4?
Worden jullie ook allemaal zo vreemd van "Komt een vrouw bij de dokter" op RTL4?
Gast- Gast
Scheelt, ook dat hebben we niet in huis. Wel pindakaas en hagelslag_Leah_ schreef:Maple schreef:Waaaaaaaahhhhh ik heb trek n alles wat los en vast zit... wat ga ik snaaien??
Blijf van die pot chocoladepasta af! Daar wordt je alleen maar heel erg misselijk van.
Gast- Gast
Ik heb laatst een setje gekocht van Ti Sento, en dat is wel wat duurder dan 45,- maar ik zou daarom iets van Ti Sento kiezen. Vindt het hele mooie sieraden.Angel Blue Eyes schreef:Ik moet binnenkort nog even naar de film. Ik kan anderhalf keer gaan. Want ik heb 12,50 aan bonnen. Wie bedenkt zoiets?
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Toen ik in de bioscoop zat had ik de neiging om mijn flesje cola heel hard naar die kop van Stijn te gooien, moet zondag werken tot 20.00 dus kan hem gelukkig toch niet zienAngel Blue Eyes schreef:Een ring kan inderdaad. Ik moet nog even kijken. Ik weet het gewoon echt niet. Wil het ook gewoon een cadeau van mijn wergever laten en dus zelf geen extra geld uitgeven.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Shygirl85 schreef:Ik heb laatst een setje gekocht van Ti Sento, en dat is wel wat duurder dan 45,- maar ik zou daarom iets van Ti Sento kiezen. Vindt het hele mooie sieraden.Angel Blue Eyes schreef:Ik moet binnenkort nog even naar de film. Ik kan anderhalf keer gaan. Want ik heb 12,50 aan bonnen. Wie bedenkt zoiets?
Die vind ik ook erg mooi. Als ze daar ook een armband/horloge van hebben, dan ga ik daar echt wel voor. Maar voor nu wil ik het nog een cadeautje van werkgever aan mij laten.
Gast- Gast
Goooooooooooooooeienavond vanuit Sjaan's tuin!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaaaaaannnn!!!!Sjaantje schreef:Goooooooooooooooeienavond vanuit Sjaan's tuin!
Kijk je uit voor de muggen?
Gast- Gast
Maple schreef:Scheelt, ook dat hebben we niet in huis. Wel pindakaas en hagelslag_Leah_ schreef:Maple schreef:Waaaaaaaahhhhh ik heb trek n alles wat los en vast zit... wat ga ik snaaien??
Ook daar voor geldt een waarschuwing voor misselijkheid.
Laquisia- Prater
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: