Dagcafé
+25
Happydobby
Fearie
Parisienne
Farah
Tullow
Jeanette
Shy
lyke
Laquisia
Zwoesj
VeryCherry
Kamperseboekenwurm
Burn
Lejow
Sjaantje
May
Moezie
Cheesegirl
girli
Merai
Try
Suus
ExpressoB
Jordana
Chocolate Cookie
29 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Zwoesj schreef:ABE, jij bent altijd welkom, weet je toch!
Ik voelde me alweer alleen.
Maar Maple en Jordana, have fun maandag! Ik wil foto's en verslag zien!
Gast- Gast
Wow ik ben in shock, word gewoon een ontzettend jonge stoere chick genoemd
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Maple schreef:Wat jij bedoel?Angel Blue Eyes schreef:Iedereen mag mee, maar ik niet?
Lezen is niet mijn sterkste kant. Ik heb me daarna gecorrigeerd.
Gast- Gast
Verslag komt er vast wel, maar foto's zal ik nog even over nadenken. Camera gaat in elk geval wel meeAngel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:ABE, jij bent altijd welkom, weet je toch!
Gast- Gast
Maple schreef:Verslag komt er vast wel, maar foto's zal ik nog even over nadenken. Camera gaat in elk geval wel meeAngel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:ABE, jij bent altijd welkom, weet je toch!
Dan maar tijdens een "vergadering" hoor. Weet hoe jullie er beiden uitzien, dus kan geen kwaad om jullie lol even met ons te delen.
Gast- Gast
Avond, dames
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Haha, we'll see. Als ik leuk op de foto's sta, misschien dat ik het dan nog aandurf om wat hier te plaatsen, maar eigenlijk blijf ik voor alle mogelijk bekende meelezers liever anoniem
Gast- Gast
Maple schreef:Haha, we'll see. Als ik leuk op de foto's sta, misschien dat ik het dan nog aandurf om wat hier te plaatsen, maar eigenlijk blijf ik voor alle mogelijk bekende meelezers liever anoniem
We hadden het toevallig beiden over MSN. Kijk ik daarna wel of ik het wil delen met de forummers.
Gast- Gast
Wat wil je weten?
Laquisia- Prater
Hallo allemaall!
K wil zo naar bed.. maar heb afgelopen nacht super slecht geslapen omdat ik zo'n keelpijn heb en helaas is die keelpijn nog niet over.. Dus kijk er tegenop om weer naar bed te gaan.. pf
K wil zo naar bed.. maar heb afgelopen nacht super slecht geslapen omdat ik zo'n keelpijn heb en helaas is die keelpijn nog niet over.. Dus kijk er tegenop om weer naar bed te gaan.. pf
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Maple schreef:Bleghhhh, die man met die hamer mag nu wel eventjes ophouden met mij beuken
*hamert de man met de hamer knockout*
Laquisia- Prater
Maple schreef:Bleghhhh, die man met die hamer mag nu wel eventjes ophouden met mij beuken
Terugbeuken!
Gast- Gast
Ruilen?? ik heb nog een portie keelpijn in de aanbieding!
lyke- Prater
Angel Blue Eyes schreef:_Leah_ schreef:Wat wil je weten?
Alles wat je te vertellen hebt!
Ik voel me zo dom en stom na mijn briljante actie vanavond. Ik zat heerlijk in het zonnetje Qmusic te luisteren. Hoorde Avril Lavinge en greep meteen naar de telefoon. Die concertkaartjes wil ik hebben! Heel naief denkend dat ik toch niet zal winnen horen ik naar de pieptoon... Opeens, uit het niets hoor ik daar een bekende stem 'Qmusic'. Wat is mijn reactie? Ophangen! OOOOH zo stom Leah!
En heb jij nog iets wat je wilt delen?
Ps. Om mijzelf te troosten heb ik de verslaving ontwikkeld, alleen voor vanavond. tot de scherpe kantjes van mijn verdriet eraf zijn.
Laquisia- Prater
Daar ben ik net vanaf, dank jelyke86 schreef:Maple schreef:Bleghhhh, die man met die hamer mag nu wel eventjes ophouden met mij beuken
Ruilen?? ik heb nog een portie keelpijn in de aanbieding!
Gast- Gast
_Leah_ schreef:Angel Blue Eyes schreef:_Leah_ schreef:Wat wil je weten?
Ik voel me zo dom en stom na mijn briljante actie vanavond. Ik zat heerlijk in het zonnetje Qmusic te luisteren. Hoorde Avril Lavinge en greep meteen naar de telefoon. Die concertkaartjes wil ik hebben! Heel naief denkend dat ik toch niet zal winnen horen ik naar de pieptoon... Opeens, uit het niets hoor ik daar een bekende stem 'Qmusic'. Wat is mijn reactie? Ophangen! OOOOH zo stom Leah!
Ps. Om mijzelf te troosten heb ik de verslaving ontwikkeld, alleen voor vanavond. tot de scherpe kantjes van mijn verdriet eraf zijn.
Wooow dat is echt suuuper balen!
lyke- Prater
_Leah_ schreef:Angel Blue Eyes schreef:_Leah_ schreef:Wat wil je weten?
Had ik gelezen. Maar om nu te zeggen dat het dom is en dat ik heb gelachen, was ook weer niet wat ik je aan wilde doen.
Gast- Gast
Haha heel lief van je Abe, dat je me alsnog verteld dat je er smakelijk om hebt gelachen.
Ik vind het ook heel erg dom en het is ook heel erg balen. Maargoed. Eigen schuld dikke bult.
Ik vind het ook heel erg dom en het is ook heel erg balen. Maargoed. Eigen schuld dikke bult.
Laquisia- Prater
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: