Dagcafé
+25
Happydobby
Fearie
Parisienne
Farah
Tullow
Jeanette
Shy
lyke
Laquisia
Zwoesj
VeryCherry
Kamperseboekenwurm
Burn
Lejow
Sjaantje
May
Moezie
Cheesegirl
girli
Merai
Try
Suus
ExpressoB
Jordana
Chocolate Cookie
29 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Geen idee, hij is sowieso 3 kwartier onderweg voor een enkele reis.. Ligt eraan hoe groot het probleem is wat hij fixen moet..Lily schreef:Os dat is balen, issie dan wel weer op tijd terug of is dat een ?
Gast- Gast
hmm balen, hoop voor je dattie nog op tijd terug is. Zou balen zijn als jullie avondje in het water valt.
Ik ben er ook zo weg van, weekend
Ik ben er ook zo weg van, weekend
Gast- Gast
Aaaaaah... Wijn, water, olijven gevuld met knoflook en paprika, stokbrood met kruidenboter en een lekkere stoel. Terrassen voor de deur is geen straf
Gast- Gast
Ik heb zojuist mijn gehemelte verbrand aan mijn pizza... auw...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ahh, dat klinkt idd als pizza.Lejow schreef:Ik heb zojuist mijn gehemelte verbrand aan mijn pizza... auw...
Gast- Gast
Ja, en ik heb nog trek en hij is op
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik heb in TX pizza gegeten haha. Voor het eerst echt dan, echt twee hele stukken. Wat een viezigheid zeg! Maar je moet wat als je honger hebt... En ik heb het overleefd haha.
Ik heb ook honger maar heb een tukkie gedaan en lig nu nog in bed, geen zin om op te staan... Hmpfff...
Ik heb ook honger maar heb een tukkie gedaan en lig nu nog in bed, geen zin om op te staan... Hmpfff...
Gast- Gast
Zusje schreef:Ik heb in TX pizza gegeten haha. Voor het eerst echt dan, echt twee hele stukken. Wat een viezigheid zeg! Maar je moet wat als je honger hebt... En ik heb het overleefd haha.
Viezigheid?
RESPECT voor de pizza!
Ja pffff, pizzadag vandaaaaaaaaaaag
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik vind pizza echt iets smerigs maar blijkbaar is het apart als je geen pizza lust...
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Iemand die toevallig nog weet hoe je lasagnesaus van Honig maakt? Er staat niet eens een fatsoenlijke beschrijving op hoe ik het moet doen. Ik had 500 ml melk, maar opeens staat er ook dat er water bij moet. Dat kan ik me niet goed herinneren. Grrrr! Nu heb ik weinig lasagne.
Je zal de lasagna nu wel ophebben, maar ik heb lasagna in de oven staan voor het avondeten. Ik heb er 300 ml melk ingedaan en 400 ml water (500 ml water als je er geen groenten bij doet).
Kamperseboekenwurm- Prater
- Aantal berichten : 533
Punten : 779
Zusje schreef:Ik vind pizza echt iets smerigs maar blijkbaar is het apart als je geen pizza lust...
Nee hoor, nie apart, maar ik kan der echt van genieten haha, dus vind het 'jammer' dat je het niet lust
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Zusje schreef:Ik vind pizza echt iets smerigs maar blijkbaar is het apart als je geen pizza lust...
Nee hoor, nie apart, maar ik kan der echt van genieten haha, dus vind het 'jammer' dat je het niet lust
Ik vind het niet jammer want het lijkt me toch niet gezond. Dat scheelt weer een verleiding . Maar goed, ik was de hele dag op pad geweest en we hingen bij het zwembad en ineens had iemand pizza´s laten bezorgen daar aan het zwembad haha. Tja, als dat het avondeten dan is ga ik ook niet zeuren dus ik nam maar gewoon. Maar lekker, nee. Ik ben wel blij dat ik het redelijk wegkreeg. Kan ik weer iets op mijn lijstje bijschrijven wat nog te doen is als het echt nodig is haha!
Gast- Gast
Nee, je moet het ook niet elke dag eten natuurlijk
Maar dan in jouw geval respect dat je het gegeten hebt haha
Maar dan in jouw geval respect dat je het gegeten hebt haha
Lejow- Lady Post-a-lot
Haha thanx, ik was ook best trots hahaha! If they only knew! Gaan jullie vanavond nog iets doen, ik ga lekker de kroeg in. Heb ik wel weer verdiend na deze rare week. Raar gewoon omdat ik begonnen ben met werken, nog heel moe ben en gelijk al een vrije dag... Vanmiddag mocht ik ook naar huis. Wel lekker maar wel ook raar om weer aan het werk te zijn enzo. Echt een nieuw hoofdstuk, altijd even wennen .
Gast- Gast
Goed man, SS!!! Ik wil ook graag skaten, alleen liggen ze volgens mij nog bij mijn vader hehehe, maar eens kijken!
Nou inderdaad, als ik me iets voor me haal wat ik echt heel vies vind en ik zou dat moeten eten zou ik echt bedanken geloof ik.....
Nou inderdaad, als ik me iets voor me haal wat ik echt heel vies vind en ik zou dat moeten eten zou ik echt bedanken geloof ik.....
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Goed man, SS!!! Ik wil ook graag skaten, alleen liggen ze volgens mij nog bij mijn vader hehehe, maar eens kijken!
Gewoon doen ik was met mijn zusje... en zij maar zeuren dat ik te hard ging (ik ging al vrij zacht..)!
Gast- Gast
Dat heb ik normaal ook wel hoor, dat ik echt kokhalsneigingen krijg. Maar bij hem is het anders op de een of andere manier. Ik wil niet lastig zijn dus eet ik het gewoon. Tis een soort knop die ik toch blijk om te zetten. Ik heb ook pasta gegeten, vegetarische hamburger en iets bij de Vietnamees. Dat zou ik hier thuis nooit doen whaha!
Gast- Gast
SunnyScience schreef:Lejow schreef:Goed man, SS!!! Ik wil ook graag skaten, alleen liggen ze volgens mij nog bij mijn vader hehehe, maar eens kijken!
Gewoon doen ik was met mijn zusje... en zij maar zeuren dat ik te hard ging (ik ging al vrij zacht..)!
Iedereen heeft zijn eigen tempo natuurlijk maar sportief van je!
Gast- Gast
Wat een positiviteit hier! Ik had gehoopt dat pilletjes vanmorgen geholpen hadden, maar had net nog steeds diarree
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: