Dagcafé
+25
Happydobby
Fearie
Parisienne
Farah
Tullow
Jeanette
Shy
lyke
Laquisia
Zwoesj
VeryCherry
Kamperseboekenwurm
Burn
Lejow
Sjaantje
May
Moezie
Cheesegirl
girli
Merai
Try
Suus
ExpressoB
Jordana
Chocolate Cookie
29 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Jeetje wat een dag weer. Mijn tante is weer hier met de kids. Maar nu dus ook haar 2 andere broers... Ongepland ook nog. Het voelt als of ik in een soap speel zeg.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ow wat leuk donna!
Kermis, klink gezellig!
Ik heb nog steeds wat last van mijn buik, geen diarree meer gehad (dankzij pilletjes denk ik), maar het zit niet zo lekker.
Zo even een rondje skaten om een beetje in beweging te blijven!
Kermis, klink gezellig!
Ik heb nog steeds wat last van mijn buik, geen diarree meer gehad (dankzij pilletjes denk ik), maar het zit niet zo lekker.
Zo even een rondje skaten om een beetje in beweging te blijven!
Gast- Gast
Nou, ik wil heeeeeeeeeeeeeeeeel graag lekker buiten zitten, drankjes drinken en de vuurkorf aan doen en gelukkig is hij het daar mee eens..
Zijn vrienden komen ook gewoon en mijn vriendin gaat ook mee..
Eerst zouden we samen film kijken, maar dat is zonde van het mooie weer, toch?!
Zijn vrienden komen ook gewoon en mijn vriendin gaat ook mee..
Eerst zouden we samen film kijken, maar dat is zonde van het mooie weer, toch?!
Gast- Gast
Chocolate Cookie- Ratel
inderdaad, met dit weer lekker `s avonds buiten zitten, drankje erbij.
Ga dadelijk bij de action denk ik een klein zwembadje halen dat ik morgen toch lekker met m`n voetjes in wat water kan zitten
Ga dadelijk bij de action denk ik een klein zwembadje halen dat ik morgen toch lekker met m`n voetjes in wat water kan zitten
Gast- Gast
Leuk Lily, kermis..
Ik ga vanavond ook nog naar de Action.. Heb er vanmiddag 3 rokjes gekocht, maar ze hebben ook leuke shirtjes..
Ik ga vanavond ook nog naar de Action.. Heb er vanmiddag 3 rokjes gekocht, maar ze hebben ook leuke shirtjes..
Gast- Gast
ja ik ga ook eens voor die rokjes kijken, zag op de sites dat ze nu ook leuke met bloemetjes hebben
CC wat vind je moeder ervan zat ze nu daar zitten? Eerst geen contact willen en nu opeens met de hele familie binnenvallen lijkt me niet erg prettig voor jullie :S
CC wat vind je moeder ervan zat ze nu daar zitten? Eerst geen contact willen en nu opeens met de hele familie binnenvallen lijkt me niet erg prettig voor jullie :S
Gast- Gast
Someone like you?!SunnyScience schreef:Ik heb dat mooie nummer van adele weer opstaan!
Gast- Gast
Iemand die toevallig nog weet hoe je lasagnesaus van Honig maakt? Er staat niet eens een fatsoenlijke beschrijving op hoe ik het moet doen. Ik had 500 ml melk, maar opeens staat er ook dat er water bij moet. Dat kan ik me niet goed herinneren. Grrrr! Nu heb ik weinig lasagne.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Leuk Lily, kermis..
komende week komen ook leuke shirtjes in de aanbieding:
Gast- Gast
Ik moes van CC zeggen dat wij elkaar weer gaan zien en ik haar aan een jongen ga voorstellen die ik dan weer ken..
Dus CC je hebt eigenlijk een blind-date (maar ook weer niet wat je kent hem een beetje)
Dus CC je hebt eigenlijk een blind-date (maar ook weer niet wat je kent hem een beetje)
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Ja, prachtig gezongen en diepgaande tekst!_Donnaa schreef:Someone like you?!SunnyScience schreef:Ik heb dat mooie nummer van adele weer opstaan!
Gast- Gast
Oh, dat is niks voor mij Lily, maar ze hebben er altijd wel iets leuks..
Helaas haha, slecht voor de centjes..
Helaas haha, slecht voor de centjes..
Gast- Gast
Jup super mooi nummer!SunnyScience schreef:Ja, prachtig gezongen en diepgaande tekst!_Donnaa schreef:Someone like you?!SunnyScience schreef:Ik heb dat mooie nummer van adele weer opstaan!
Gast- Gast
ik vond ze wel grappig maar denk niet dat ik er een haal heb zoveel haha. Ach ik ga vanavond voor een paar dingen maar ben bang dat ook mijn mandje weer vol komt
Gast- Gast
Lily schreef:ja ik ga ook eens voor die rokjes kijken, zag op de sites dat ze nu ook leuke met bloemetjes hebben
Weet ik niet. Maar tis vooral dat er zorgen was om mijn ene oom omdat hij manisch depressief is. Gelukkig is het goed gegaan... Verder doen ze gewoon normaal nu...
Chocolate Cookie- Ratel
CC. Hoe was je date?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Die is vanavond pasBurn schreef:CC. Hoe was je date?
Chocolate Cookie- Ratel
Chocolate Cookie schreef:Die is vanavond pasBurn schreef:CC. Hoe was je date?
Oooh, hahaha!
Burn- Lady Post-a-lot
Chocolate Cookie schreef:Die is vanavond pasBurn schreef:CC. Hoe was je date?
Owww veel plezier, maak er een mooie avond van!
Gast- Gast
Ik ga er ook weer vandoor!
Ik ga zo weer ff half uurtje de holbewoner spelen, met m'n collega's die alles fijn hebben voorbereid! Heuj!
foto volgt binnenkort!
Fijne avond allen!
Ik ga zo weer ff half uurtje de holbewoner spelen, met m'n collega's die alles fijn hebben voorbereid! Heuj!
foto volgt binnenkort!
Fijne avond allen!
Burn- Lady Post-a-lot
Os dat is balen, issie dan wel weer op tijd terug of is dat een ?
CC, alvast heel veel plezier.
CC, alvast heel veel plezier.
Gast- Gast
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: