Dagcafé
+25
Happydobby
Fearie
Parisienne
Farah
Tullow
Jeanette
Shy
lyke
Laquisia
Zwoesj
VeryCherry
Kamperseboekenwurm
Burn
Lejow
Sjaantje
May
Moezie
Cheesegirl
girli
Merai
Try
Suus
ExpressoB
Jordana
Chocolate Cookie
29 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Hoe komt dat, Storm?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Slaaptekort, ik heb nu 2 nachten niet langer dan 6 uurtjes geslapen en dan word ik altijd heel erg brak.
Gast- Gast
Ik heb lekker in de zon gelegen net, heeeerlijk! En verder nog wat nuttigs gedaan voor een functie die ik vervul!
Nog meer zongenieters?
Nog meer zongenieters?
Gast- Gast
Oef da's niet prettig. Ik word tegenwoordig misselijk als ik moe ben Hoop dat je vanavond goed slaapt en morgen weer fitter bent dan!
Liv, snap ik dat je daar geen zin in hebt
Ik ga er zo vandoor, heb over een uurtje fysio en straks lekker samen eten met zus en nichtje om vervolgens weer een aflevering van Gooische Vrouwen te kijken (sinds de film ben ook ik verslaafd, dus we zijn een marathon begonnen )
Fijne dag nog allemaal!
Liv, snap ik dat je daar geen zin in hebt
Ik ga er zo vandoor, heb over een uurtje fysio en straks lekker samen eten met zus en nichtje om vervolgens weer een aflevering van Gooische Vrouwen te kijken (sinds de film ben ook ik verslaafd, dus we zijn een marathon begonnen )
Fijne dag nog allemaal!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
De postbode probeerde net weer met mij te flirten maar vandaag heb ik geen interesse, ik zie er niet uit.
Gast- Gast
Storm, is het een leuke postbode?
Ik moet 5 dagen strijken, dus ik ga dat zo toch maar even doen. Dan is het klaar.
Ik moet 5 dagen strijken, dus ik ga dat zo toch maar even doen. Dan is het klaar.
Gast- Gast
_Liv schreef:Storm, is het een leuke postbode?
Ik neem aan dat je de was van 5 dagen bedoelt! Anders ben je dinsdag pas klaar
Gast- Gast
Haha! BlonT! Echt weer een actie voor mij. Ik bedoelde inderdaad 5 DINGEN, haha!
Gast- Gast
_Liv schreef:Haha! BlonT! Echt weer een actie voor mij. Ik bedoelde inderdaad 5
DINGEN, haha!
owww maar 5 dingen, zo klaar!
Gast- Gast
Haha, dat is beter dan 5 dagen
Ik ben ook weer even terug, net lekker op een terrasje gezeten in de stad met mijn vriend en lekker geluncht. Ik ga zo maar even op het balkon zitten denk ik
Ik ben ook weer even terug, net lekker op een terrasje gezeten in de stad met mijn vriend en lekker geluncht. Ik ga zo maar even op het balkon zitten denk ik
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Klaar!
Haha! 5 dagen strijken. Ik moet er niet aan denken. Het ligt alweer netjes in de kast. Ik moet alleen nog het hele huis stogzuigen en dweilen, maar dat doe ik morgen wel even samen met mijn vriend. Vanavond gaan we lekker in de stad eten. Ik heb er zin in!
Haha! 5 dagen strijken. Ik moet er niet aan denken. Het ligt alweer netjes in de kast. Ik moet alleen nog het hele huis stogzuigen en dweilen, maar dat doe ik morgen wel even samen met mijn vriend. Vanavond gaan we lekker in de stad eten. Ik heb er zin in!
Gast- Gast
Storm schreef:Ik strijk echt nooit.
ik ook niet, tenzij iets heel netjes moet zijn!
Gast- Gast
Ik draag sowieso al bijna nooit blousjes, dus dat scheelt._Liv schreef:Nooit? Zit er dan geen kreukels in je kleding?
Gast- Gast
Ik strijk ook nooit eigenlijk...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik strijk elke week. Theedoeken, shirtjes, blousjes, spijkerbroeken, polo's en nette broeken/rokken.
Gast- Gast
theedoeken strijken?!?! Serieus ?!?!?!?!
Ik strijk niets... alleen als iets echt echt in de kreukels ligt doe ik het even snel voor ik het aan moet...
Ik verveel me!!
Ik strijk niets... alleen als iets echt echt in de kreukels ligt doe ik het even snel voor ik het aan moet...
Ik verveel me!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik ben echt een beroerde huisvrouw dus van mij mag je echt niet verwachten dat ik theedoeken strijk
Gast- Gast
Ik strijk ook niet.
Maar mocht ik ook groter gaan wonen wil ik toch wel een ijzer en plank aanschaffen.
Maar mocht ik ook groter gaan wonen wil ik toch wel een ijzer en plank aanschaffen.
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: