Dagcafé
+25
Happydobby
Fearie
Parisienne
Farah
Tullow
Jeanette
Shy
lyke
Laquisia
Zwoesj
VeryCherry
Kamperseboekenwurm
Burn
Lejow
Sjaantje
May
Moezie
Cheesegirl
girli
Merai
Try
Suus
ExpressoB
Jordana
Chocolate Cookie
29 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Oh dus het is bij jullie ook zo dat de kids zich buiten heel goed zelf vermaken? Je hebt er echt geen omkijken naar! Nou ja... bij wijze van spreken dan
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:Oh dus het is bij jullie ook zo dat de kids zich buiten heel goed zelf vermaken? Je hebt er echt geen omkijken naar! Nou ja... bij wijze van spreken dan
Ja zoiets haha.
Nee je moet altijd je toezicht houden natuurlijk. Het is niet zo dat ik met mijn beentje omhoog in de zon kan liggen.
Meestal en dan vooral met warm weer, ren ik ze achterna met de tuinslang !!!
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Nee je moet altijd je toezicht houden natuurlijk. Het is niet zo dat ik met mijn beentje omhoog in de zon kan liggen.
Gast- Gast
'Mijn' kinderen hadden in de speeltuin 'ruzie' met kinderen van een ander kdv maar 't is wisselend, ene keer vermaken ze zich heel leuk zelf, andere keer willen ze graag een spelletje doen of dat wij meedoen.
Gast- Gast
Storm schreef:Stuiterbal schreef:Nee je moet altijd je toezicht houden natuurlijk. Het is niet zo dat ik met mijn beentje omhoog in de zon kan liggen.
Ohhh en het zijn dan net gillende keukenmeiden !!! Heerlijk !
Gast- Gast
Oh heerlijk met de tuinslang!
Maar toezicht houden moet natuurlijk altijd. Maar in de winter als we binnen zijn, vragen ze veel meer aandacht en willen ze ook graag samen met mij of een leidster kleuren of kleien enz. Maar buiten gaan ze veel meer hun eigen gang, merk ik steeds weer.
Ik doe dit nu 2,5 jaar en het is mijn beste 'carrièreswitch' ever geweest! Voorheen deed ik vrijwilligerswerk met kids van 4 - 12 jaar maar dat vind ik toch minder leuk. Ook met bejaarden en met een psychiatrisch patiënte heb ik gewerkt maar niks zo leuk als een kdv
Maar toezicht houden moet natuurlijk altijd. Maar in de winter als we binnen zijn, vragen ze veel meer aandacht en willen ze ook graag samen met mij of een leidster kleuren of kleien enz. Maar buiten gaan ze veel meer hun eigen gang, merk ik steeds weer.
Ik doe dit nu 2,5 jaar en het is mijn beste 'carrièreswitch' ever geweest! Voorheen deed ik vrijwilligerswerk met kids van 4 - 12 jaar maar dat vind ik toch minder leuk. Ook met bejaarden en met een psychiatrisch patiënte heb ik gewerkt maar niks zo leuk als een kdv
Oh, toezicht houden wij idd ook altijd.
En in de zomer heb ik altijd reservekleding mee, ik heb collega's die me gerust kleddernat maken
Ik werk trouwens alweer 7 jaar in de kinderopvang...
En in de zomer heb ik altijd reservekleding mee, ik heb collega's die me gerust kleddernat maken
Ik werk trouwens alweer 7 jaar in de kinderopvang...
Gast- Gast
Ik doe dit al vanaf dat ik mijn diploma heb gehaald.
Ik heb iets met kinderen. Ik merk ook dat kinderen altijd heel erg naar mij toe trekken.
Gisteren ook weer op de verjaardag, loopt een manneke van 3 jaar rond. Zodra hij mij in de gaten had, kwam ik hem niet meer kwijt. Zo lief. Misschien voelde hij mijn verdriet op dat moment en wilde me troosten want hij vroeg heel lief of ik met hem op de trampoline wilde springen,
Toen ik zei dat ik niet door het net paste met mijn dikke billen, beaamde hij dat mooi.
Heerlijk die eerlijkheid, oprechtheid en onschuldigheid !
Ik werk overigens op een baby groep van 0 tot 2 jaar !
Ik heb iets met kinderen. Ik merk ook dat kinderen altijd heel erg naar mij toe trekken.
Gisteren ook weer op de verjaardag, loopt een manneke van 3 jaar rond. Zodra hij mij in de gaten had, kwam ik hem niet meer kwijt. Zo lief. Misschien voelde hij mijn verdriet op dat moment en wilde me troosten want hij vroeg heel lief of ik met hem op de trampoline wilde springen,
Toen ik zei dat ik niet door het net paste met mijn dikke billen, beaamde hij dat mooi.
Heerlijk die eerlijkheid, oprechtheid en onschuldigheid !
Ik werk overigens op een baby groep van 0 tot 2 jaar !
Gast- Gast
Respect hoor, ik heb 2x stage gelopen in de kinderopvang en ik werd gillend gek, ik kwam helemaal overprikkeld thuis elke dag. Werken met jonge kinderen, bejaarden, gehandicapten enz enz is echt niks voor mij.
Gast- Gast
dames ik ga denk ik weer lekker ff buiten zitten, het is zo rustig hier pfff (op het werk dan)
Gast- Gast
Het werk moet je ook echt liggen denk ik Storm.
Ik wil dit trouwens niet de rest van mijn leven blijven doen. Daarom ga ik volgend jaar beginnen aan de opleiding voor verpleegkunde en dan is mijn doel om na de opleiding terecht te komen op de kinderafdeling !!!
Dat is echt mijn droom baan !!!
Ik wil dit trouwens niet de rest van mijn leven blijven doen. Daarom ga ik volgend jaar beginnen aan de opleiding voor verpleegkunde en dan is mijn doel om na de opleiding terecht te komen op de kinderafdeling !!!
Dat is echt mijn droom baan !!!
Gast- Gast
Wooow stuiterbal knap hoor! Petje af!!
Mijn droombaan is om maatschappelijk werkster/vertrouwensperoon te zijn op een middelbare school en dan te helpen met problemen waar kwetsbare pubers tegen aan lopen: eetproblemen, depressies, problemen thuis, etc etc.
Mijn droombaan is om maatschappelijk werkster/vertrouwensperoon te zijn op een middelbare school en dan te helpen met problemen waar kwetsbare pubers tegen aan lopen: eetproblemen, depressies, problemen thuis, etc etc.
Gast- Gast
Oh Stuitertje, dat klinkt ook leuk!
En over die eerlijkheid: Ik kan dus wel lopen, maar niet zo netjes en ik heb dus al een paar keer van kids gehoord: "Als Sjaan loopt, wiebelt ze met haar kontje!!"
En over die eerlijkheid: Ik kan dus wel lopen, maar niet zo netjes en ik heb dus al een paar keer van kids gehoord: "Als Sjaan loopt, wiebelt ze met haar kontje!!"
Wauw Storm, dat klinkt ook als een geweldige uitdaging!
Goedemiddag!
Sjaantje, heerlijk die eerlijkheid van kinderen. Ik ben leerkracht van groep 3/5. "Mijn kinderen" zeggen altijd "onze juf heeft elke dag een andere kleur ogen." Ik kan daar zo om lachen, haha!
Sjaantje, heerlijk die eerlijkheid van kinderen. Ik ben leerkracht van groep 3/5. "Mijn kinderen" zeggen altijd "onze juf heeft elke dag een andere kleur ogen." Ik kan daar zo om lachen, haha!
Gast- Gast
Hoi,
Ik wil even melden dat ik verliefd ben... Verliefd op de Renault Megane Monaco GP. Ik zag hem in de showroom en
Ik wil even melden dat ik verliefd ben... Verliefd op de Renault Megane Monaco GP. Ik zag hem in de showroom en
Gast- Gast
Ja dat lijkt mij ook. Ik zou ook graag het werk van Reva doen.Sjaantje schreef:Wauw Storm, dat klinkt ook als een geweldige uitdaging!
Gast- Gast
Hmm ik weet eigenlijk niet eens wat Reva doet, dus daar kan ik niet echt op reageren.
ABE, mooie auto!
Liv, hoezo dat dan? Heb je 7 paar kleurlenzen???
ABE, mooie auto!
Liv, hoezo dat dan? Heb je 7 paar kleurlenzen???
Oh zo! Hahaha ik snapte het al even niet
Maar dat is ook een heel leuk compliment!
Kids zijn geweldig
Maar dat is ook een heel leuk compliment!
Kids zijn geweldig
Ik ook..Storm schreef:Ja dat lijkt mij ook. Ik zou ook graag het werk van Reva doen.Sjaantje schreef:Wauw Storm, dat klinkt ook als een geweldige uitdaging!
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: