Dagcafé
+25
Happydobby
Fearie
Parisienne
Farah
Tullow
Jeanette
Shy
lyke
Laquisia
Zwoesj
VeryCherry
Kamperseboekenwurm
Burn
Lejow
Sjaantje
May
Moezie
Cheesegirl
girli
Merai
Try
Suus
ExpressoB
Jordana
Chocolate Cookie
29 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
ik weet het niet. NIet lekker. Ik heb me er toe moeten zetten net om de boodschappen te halen en eigenlijk heb ik ook helemaal geen zin in vanavond. Maar ik weet zelf wel dat als het zover is, het zeker gezellig gaat worden.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Ai, Stuitert, dat ben ik niet van je gewend? Is er iets aan de hand of gebeurd dan?
Ja gisteren was weer even een moeilijk moment. Ik had een verjaardag en mijn ex was ook daar. Nou kan ik hem heel goed negeren en dat heb ik ook gedaan maar mijn kleine zoon liep ook rond. Ik had hem woensdag al naar papa gebracht en afscheid genomen van hem.
Maar nu was hij er gisteren en heb even lekker met hem gespeeld, gek gedaan enz.
Alleen rond 19:30 uur moest hij dus naar huis met zijn papa mee en moest ik weer afscheid nemen van hem. Ik heb hem enorm veel kusjes gegeven en geknuffeld en ik kon hem eigenlijk gewoon niet los laten ! Het deed me zo'n zeer.
Zelf ben ik ook kort daarop naar huis gegaan en ik heb hier gisteren tijdens mijn msn gesprek met Storm alleen maar zitten huilen...
en nu voel ik me down daardoor.
Gast- Gast
Dan heb je hem bijna een week moeten missen....ik mis M. na 2 dagen al verschrikkelijk, kun je nagaan hoe het voor jou moet zijn...je weet wat ik gezegd heb he, het is je moederhart die roept dat je bij hem wil blijven en dat het iets heel natuurlijks is, maar het is en blijft klote als je je kleine ventje moet missen..
Gast- Gast
Ja dit is ook erg lang. Gelukkig ben ik een kei in alle dagen prop vol te plannen zodat ze enorm snel voorbij gaan en ik maandag mijn manneke weer bij me heb.
Ik moet mijn draai er nog in vinden denk ik. Maar komt wel goed.
De wijn staat klaar voor vanavond......
Ik moet mijn draai er nog in vinden denk ik. Maar komt wel goed.
De wijn staat klaar voor vanavond......
Gast- Gast
Stuiterbal, dat lijkt me ook verschrikkelijk moeilijk! Ik begrijp dat je zoontje halve week bij hem en halve week bij jou is? Ik kan niet zo goed onder woorden brengen wat ik nou precies voel, maar door je verhaal voelde ik me zelfs helemaal naar worden, laat staan hoe dat voor jou moet voelen!
Gelukkig had je wel de mogelijkheid gister om het met Storm erover te hebben en je verdriet de vrije loop te laten. Hopelijk heeft het je een beetje opgelucht, maar makkelijker wordt het daar zéker niet door. Logisch dus dat je je nu down voelt en dat mag ook best!
Wat heb je vanavond te doen? Een feestje? Geniet er maar lekker van, het geeft ook weer wat afleiding en dan is er alweer een avond voorbij en komt de dag dat je S. weer ziet, dichterbij. Ja wat een dooddoener he... maar ik weet even niks anders nuttigs te zeggen...
Dikke knuffel!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
hahha sjaantje je bent een lief mens !
Ik heb vanavond mijn housewarming dus idd een feestje.
Lekker aan de wijn vanavond en na een glas of 2 zal ik me vast en zeker beter voelen hahaha.
Ik heb vanavond mijn housewarming dus idd een feestje.
Lekker aan de wijn vanavond en na een glas of 2 zal ik me vast en zeker beter voelen hahaha.
Gast- Gast
Storm schreef:Wijn en gezellige mensen doen vaak al een hoop goed
Absoluut !!! Ik mis alleen vanavond nog 1 gezellig mens die ook schijnbaar goed kan zuipen ??!!
Gast- Gast
Ik heb zo mijn goeie momenten, jaStuiterbal schreef:hahha sjaantje je bent een lief mens !
Geniet lekker van je housewarming vanavond, ik geloof zeker dat je het verdiend hebt!
Wie dan???Stuiterbal schreef:Storm schreef:Wijn en gezellige mensen doen vaak al een hoop goed
Absoluut !!! Ik mis alleen vanavond nog 1 gezellig mens die ook schijnbaar goed kan zuipen ??!!
Gast- Gast
Oh, wat heb ik toch een vervelende baan... vanmorgen weze wandelen, boodschappen gedaan en in het zonnetje in de speeltuin gezeten, net op de grond gelegen en naar spelende kinderen gekeken en nu alweer pauze Vervelend, hè?
Gast- Gast
Ik hoor net dat de kids op 'mijn' kdv (waar ik vrijwilligerswerk doe dus) vandaag lekker in het zwembadje aan het spelen zijn. Stiekem jammer dat ik een vrije dag heb gevraagd om fysiek even bij te komen van alle drukte van de afgelopen tijdMaple schreef:Oh, wat heb ik toch een vervelende baan... vanmorgen weze wandelen, boodschappen gedaan en in het zonnetje in de speeltuin gezeten, net op de grond gelegen en naar spelende kinderen gekeken en nu alweer pauze Vervelend, hè?
Geniet nog van je middag straks!
Hoihoi! Ik ben net thuis van een wandeling met de hond. En oei, wat is het warm!!
Gast- Gast
Storm schreef:Wie dan???Stuiterbal schreef:Storm schreef:Wijn en gezellige mensen doen vaak al een hoop goed
Uhmmm haar naam begint met een S en eindigt op torm.....
Gast- Gast
Hahaha, vanmiddag sta ik alleen, dus dan zal het wel een stukkie drukker zijn, denk ik. Maar badjes zijn ook leuk idd! Maar da's hier nog iets te koud.
Gast- Gast
Zo heet ik nietStuiterbal schreef:Storm schreef:Wie dan???Stuiterbal schreef:Storm schreef:Wijn en gezellige mensen doen vaak al een hoop goed
Gast- Gast
Storm schreef:Zo heet ik nietStuiterbal schreef:Storm schreef:Wie dan???Stuiterbal schreef:Storm schreef:Wijn en gezellige mensen doen vaak al een hoop goed
NIET ?????? mm raar....
Gast- Gast
Ja, je zou d'r haast moe van wordenStuiterbal schreef:@Maple: heb jij ook al zo'n vervelende baan ????
Gast- Gast
Maple schreef:Ja, je zou d'r haast moe van wordenStuiterbal schreef:@Maple: heb jij ook al zo'n vervelende baan ????
Maple schreef:Ja, je zou d'r haast moe van wordenStuiterbal schreef:@Maple: heb jij ook al zo'n vervelende baan ????
Ja he ! Soms denk ik..... moet ik nu alweer buiten in de zon gaan zitten ??
Gast- Gast
Haha, werk jij ook in de kinderopvang dan, Stuiterbal?
Nog 10 minuten en dan mag ik weer...
Nog 10 minuten en dan mag ik weer...
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: