Dagcafé
+25
Happydobby
Fearie
Parisienne
Farah
Tullow
Jeanette
Shy
lyke
Laquisia
Zwoesj
VeryCherry
Kamperseboekenwurm
Burn
Lejow
Sjaantje
May
Moezie
Cheesegirl
girli
Merai
Try
Suus
ExpressoB
Jordana
Chocolate Cookie
29 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Iets als een ziekte kan ook heel erg ingrijpend zijn! Zeker als het gaat om een dierbare.
Gast- Gast
Ik ben de hele tijd op m'n twitter aan het kijken...ik had een berichtje geplaatst bij een foto die Calvin Harris gemaakt heeft (een Kellogs kom...) en ik hoop zo dat hij antwoordt ik ben echt kansloos, maar ik ben een grote fan van hem!
Gast- Gast
Hahaha ik herken het Storm!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Oh als hij dat zou doen zou m'n hart echt stil staan...ik hoop zo dat ik hem ooit in het echt mag ontmoeten.
Okee ik ben officieel kansloos
Okee ik ben officieel kansloos
Gast- Gast
Haha Storm, vaak zie je beroemde mensen wel reageren als iemand zegt van; Today is my friends @blabla birthday, please send your congratz
Ofzoiets:P
Dat werkt vaak wel.. Wanneer ben je jarig?
Gast- Gast
Hallo !!!!
Zo net terug van de boodschappen en nu plof ik even lekker op de bank !
Zo net terug van de boodschappen en nu plof ik even lekker op de bank !
Gast- Gast
ik heb de film "er komt een vrouw bij de dokter" in de bios gezien.
Ik was zowat de enige die niet huilde toen. Ik had ook totaal geen gevoel.
Maar ik ga hem bewust nu zondag weer kijken, juist om die dikke tranen eruit te halen want gegarandeerd dat ik ga huilen hier !!!
Ik bedoel ik heb al bij atwt gehuild toen Brad dood ging...
Maar ik ga hem bewust nu zondag weer kijken, juist om die dikke tranen eruit te halen want gegarandeerd dat ik ga huilen hier !!!
Gast- Gast
Ik was geloof ik ook de enige in de bios die niet in tranen zat. Heb heb thuis nog eens gekeken en toen bleef het ook droog. Jammer, want zou wel even een potje willen huilenStuiterbal schreef:ik heb de film "er komt een vrouw bij de dokter" in de bios gezien.
Gast- Gast
Ik jank de laatste tijd om alles, al huilen ze in GTST bijvoorbeeld moet ik ook al...
Kansloos
Gast- Gast
Ik word gek hier!! Zou even rustig aan doen en mijn huis opruimen en schoonmaken, om ze ook wat meer rust te hebben, maar dat werd klussen en verven. Nu is het alleen maar een grotere bende hier. Op die manier blijven belangrijke en reguliere dingen weer liggen. Ik leer het ook nooit!
Dat wordt nog een dagje bikkelen....
Dat wordt nog een dagje bikkelen....
Gast- Gast
Het is een ontzettend mooi verhaal vind ik zelf alleen ik kreeg bij de film zelf meer het gevoel dat het een sex film was dan een drama.
Ik moet hem ook echt alleen gaan kijken aangezien ik al een tijdje droog sta hahaha. Als er een kerel naast me op de bank zou zitten dan kan ik de gevolgen niet meer inschatten
Ik moet hem ook echt alleen gaan kijken aangezien ik al een tijdje droog sta hahaha. Als er een kerel naast me op de bank zou zitten dan kan ik de gevolgen niet meer inschatten
Gast- Gast
Goeiemiddag meiden!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben maandag jarig_Donnaa schreef:Haha Storm, vaak zie je beroemde mensen wel reageren als iemand zegt van; Today is my friends @blabla birthday, please send your congratz
Gast- Gast
Hoi Stuitertje! Heb je al fijn gestuiterd vandaag?
Nee ik stuiter niet vandaag ..... ik ben mijn stuiterballen alweer van gisteren kwijt....
Gast- Gast
Ai, Stuitert, dat ben ik niet van je gewend? Is er iets aan de hand of gebeurd dan?
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: