Dagcafé
+25
Happydobby
Fearie
Parisienne
Farah
Tullow
Jeanette
Shy
lyke
Laquisia
Zwoesj
VeryCherry
Kamperseboekenwurm
Burn
Lejow
Sjaantje
May
Moezie
Cheesegirl
girli
Merai
Try
Suus
ExpressoB
Jordana
Chocolate Cookie
29 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Lily schreef:omkleden is bijna geen optie :S misschien dat ik m`n hoepel eronder uit kan doen en dan ff kijken offie dan veel langer is :S en ja of we het kunnen dat moet nog blijken haha.
Whoowww hippe dans! Misschien kunnen jullie er een leuke variatie op bedenken? Een nummer dat voor jullie samen heel speciaal is bijvoorbeeld en daar wat op doen?
Gast- Gast
we zagen hier gisteren op de braderie een groep en die geven les daarin. En hij heeft al speciale dansen voor op een bruiloft dat je een verhaal verteld en dat zouden we dan geleerd moeten hebben in 6-7 lessen. Ben dus benieuwd.
Gast- Gast
Ow dat klinkt heel leuk!Lily schreef:we zagen hier gisteren op de braderie een groep en die geven les daarin. En hij heeft al speciale dansen voor op een bruiloft dat je een verhaal verteld en dat zouden we dan geleerd moeten hebben in 6-7 lessen. Ben dus benieuwd.
Gast- Gast
Hellow!! Oeh ik heb lekker lang weekend en kom net mn bed uitgerold
Vriendlief R. ligt er nog in:P Was toch wel een zware avond..
Vriendlief R. ligt er nog in:P Was toch wel een zware avond..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
De volumeknop op de computer doet het niet op m'n werk. Damn, ik wil youtube filmpjes kijken
Gast- Gast
aah jammer. En op youtube zelf kan je `m ook harder zetten (of is het dan nog niet hard genoeg)
Gast- Gast
Lily schreef:was het zo zwaar LP? En dat jullie met dit weer nog in bed kunnen liggen pfff.
Ja een BBq bij mijn zusje.. Was om half 1 thuis maar mijn zusje en ik hadden met zn 2en 3 flessen wijn leeg..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
oortjes indoen? en anders weet ik het ook niet meer er is trouwens een nieuw topic geopend voor een meeting.
Gast- Gast
Ik hoef die film niet te zien want dan jank ik de ogen uit m'n kop...mijn moeder heeft borstkanker gehad en ik brulde het uit bij dat boek van Kluun. Zo eng herkenbaar._Leaf_ schreef:Zondag komt Komt een vrouw bij de dokter op tv...
Dat wordt janken
Gast- Gast
Storm schreef:Ik hoef die film niet te zien want dan jank ik de ogen uit m'n kop...mijn moeder heeft borstkanker gehad en ik brulde het uit bij dat boek van Kluun. Zo eng herkenbaar._Leaf_ schreef:Zondag komt Komt een vrouw bij de dokter op tv...
Dat wordt janken
Ik kijk dit soort dingen nu heel bewust, omdat ik dan wel kan huilen, anders lukt het me niet meer. Bij Greys Anatomy kan ik ook altijd goed huilen...
Gast- Gast
Hmm misschien moet ik die film ook gaan kijken, om m'n pijn te verwerken...al hou ik het zeker niet droog. Greys kijk ik niet_Leaf_ schreef:Storm schreef:Ik hoef die film niet te zien want dan jank ik de ogen uit m'n kop...mijn moeder heeft borstkanker gehad en ik brulde het uit bij dat boek van Kluun. Zo eng herkenbaar._Leaf_ schreef:Zondag komt Komt een vrouw bij de dokter op tv...
Dat wordt janken
Ik kijk dit soort dingen nu heel bewust, omdat ik dan wel kan huilen, anders lukt het me niet meer. Bij Greys Anatomy kan ik ook altijd goed huilen...
Gast- Gast
Lekker uitgeslapen, Donnaa?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ja heerlijk, bedankt haha.. Met 2 tussenstops om 5 en om 8 uur helaas.. Ik heb zo verschrikkelijk last van hooikoorts..Suus schreef:Lekker uitgeslapen, Donnaa?
Oorpijn, keelpijn, zere ogen, snotneus, hoofdpijn.. Brrr!
Gast- Gast
Dat klinkt niet lekker, lijkt me zo rot om hooikoorts te hebben!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb het nooit eerder gehad, maar begin deze lente lichtelijk met de droogte toen en nu echt bigtime..
Gast- Gast
Storm schreef:Hmm misschien moet ik die film ook gaan kijken, om m'n pijn te verwerken...al hou ik het zeker niet droog. Greys kijk ik niet_Leaf_ schreef:Storm schreef:Ik hoef die film niet te zien want dan jank ik de ogen uit m'n kop...mijn moeder heeft borstkanker gehad en ik brulde het uit bij dat boek van Kluun. Zo eng herkenbaar._Leaf_ schreef:Zondag komt Komt een vrouw bij de dokter op tv...
Dat wordt janken
Kan best helpen hoor..Al begrijp ik helemaal waarom het voor jou zo confronterend is. Ik keek laatst namelijk iets over zelfmoord op Ned 2 en dat was ook zo confronterend...Pijnlijk gewoon.
Gast- Gast
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: