Dagcafé
+25
Happydobby
Fearie
Parisienne
Farah
Tullow
Jeanette
Shy
lyke
Laquisia
Zwoesj
VeryCherry
Kamperseboekenwurm
Burn
Lejow
Sjaantje
May
Moezie
Cheesegirl
girli
Merai
Try
Suus
ExpressoB
Jordana
Chocolate Cookie
29 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Even kijken of ik het een beetje kort kan vertellen...
Gisteren ben ik met mijn vader er even op uit geweest. Naar de woonboulevard gegaan enzo. Mam was thuis gebleven bij de hond. Nou goed, ik kom met mijn vader thuis. Kom binnen, zie ik als eerste "vreemdkind". Ik wilde bijna zeggen: mam, sinds wanneer laat jij vreemde kinderen in huis? Toen zag ik nog een kind, die ik wel herkende. Mijn nichtje die ik zeker al 3 jaar niet meer gezien of gesproken heb. Het kwartje viel dan ook meteen dat dat andere kind mijn neefje was. Keek ik buiten, zie ik mijn tante (ook 3 jaar of miss langer niet gezien) compleet overstuur.
Ik wist me gewoon geen houding te geven. Later werd het verhaal duidelijk dat het helemaal niet goed gaat tussen haar en mijn oom (die ik dus even goed niet zie en die heb ik al heel veel langer niet meer gezien).
Maar ik vind het nog zo raar... Heb ze zolang niet gezien en ineens staan ze op de stoep.
Edit: Ik had ook niet echt het gevoel dat ze familie van me zijn...
Gisteren ben ik met mijn vader er even op uit geweest. Naar de woonboulevard gegaan enzo. Mam was thuis gebleven bij de hond. Nou goed, ik kom met mijn vader thuis. Kom binnen, zie ik als eerste "vreemdkind". Ik wilde bijna zeggen: mam, sinds wanneer laat jij vreemde kinderen in huis? Toen zag ik nog een kind, die ik wel herkende. Mijn nichtje die ik zeker al 3 jaar niet meer gezien of gesproken heb. Het kwartje viel dan ook meteen dat dat andere kind mijn neefje was. Keek ik buiten, zie ik mijn tante (ook 3 jaar of miss langer niet gezien) compleet overstuur.
Ik wist me gewoon geen houding te geven. Later werd het verhaal duidelijk dat het helemaal niet goed gaat tussen haar en mijn oom (die ik dus even goed niet zie en die heb ik al heel veel langer niet meer gezien).
Maar ik vind het nog zo raar... Heb ze zolang niet gezien en ineens staan ze op de stoep.
Edit: Ik had ook niet echt het gevoel dat ze familie van me zijn...
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Kan me voorstellen dat het raar is om ze onverwacht te zien als je al zo lang geen contact had...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goodmorning....Ik meld me ook even.
Werken tot half 1, daarna komen vriendinnen langs, gezelllig....
En hopelijk hoor ik vandaag of maandag of ik een contract krijg bij mijn werk...Heb nu een nulurencontract namelijk.
En hopelijk hoor ik vandaag of maandag of ik een contract krijg bij mijn werk...Heb nu een nulurencontract namelijk.
Gast- Gast
Suus schreef:Kan me voorstellen dat het raar is om ze onverwacht te zien als je al zo lang geen contact had...
Ja inderdaad. En vind het ook sneu voor mijn moeder want die heeft heel lang geprobeerd contact te houden. En nu er wat aan de hand is, is ze wel goed genoeg. Mijn tante bekende wel spijt maar ja...
Chocolate Cookie- Ratel
ja maar aan sorry heb je op zo`n moment niks :S Mja aan de andere kant je kan ze ook moeilijk weigeren.
Gast- Gast
Yessss de opdracht die ik moest doen voor mijn studiereis naar Australië is goedgekeurd!
Eigenlijk heb ik nu met minimale inspanning enorm veel geld binnen gehaald! (omgerekend 60 euro per uur oid) Er stond 120 uur voor, maar ik heb het gedaan in zo'n 25-30 uur!
Eigenlijk heb ik nu met minimale inspanning enorm veel geld binnen gehaald! (omgerekend 60 euro per uur oid) Er stond 120 uur voor, maar ik heb het gedaan in zo'n 25-30 uur!
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Goodmorning....Ik meld me ook even.
Spannend! Werkze en daarna veel gezelligheid!
Gast- Gast
Precies. Pff..Lily schreef:ja maar aan sorry heb je op zo`n moment niks :S Mja aan de andere kant je kan ze ook moeilijk weigeren.
Chocolate Cookie- Ratel
Storm schreef:Oh Leaf ik ben benieuwd!
Ik ook! Want volgens mij gaat het echt om een vast contract van 24 uur...Meer collega's is dit aangeboden, maar die redden het in combi met hun studie niet, dus ik ben heel benieuwd...Ik hoop dat ik het krijg!
Gast- Gast
@ Storm, is zeker een heel mooi nummer!!
Chocolate Cookie- Ratel
Hoi! Wij zijn er bijna klaar voor! Ik ben net bij de kapper geweest en volgens A heeft mama 'gekke haren' mijn man is geslaagd voor een pak, we gaan ons nu omkleden, A nog wat eten geven en uiterlijk 11.45 uur gaan we weg. Oh ja en ik moet de nagels van mijn linkerhand nog lakken.
Gast- Gast
hele fijne dag alex
hallo TD
En ja we hebben waarschijnlijk nu toch een openingsdans maar nu is de vraag kan het met mijn jurk :S En anders wordt het toch die mix waar ik het woensdag over had.
hallo TD
En ja we hebben waarschijnlijk nu toch een openingsdans maar nu is de vraag kan het met mijn jurk :S En anders wordt het toch die mix waar ik het woensdag over had.
Gast- Gast
Fijne dag Alex!!
Chocolate Cookie- Ratel
nee we hebben nu dit gevonden: en dat vonden we wel erg gaaf en vooral omdat niemand verwacht dat we een openingsdans doen .... Maar nu moeten we dus kijken of het gaat met mijn jurk omdat ie nogal ja groot/massaal is haha.
Gast- Gast
Oh gaaf zeg als je dat durft en kan Ja met die jurk lijkt mij het lastig....en je omkleden voor de dans? Dat is ook wel weer een gedoe denk ik ?
Gast- Gast
omkleden is bijna geen optie :S misschien dat ik m`n hoepel eronder uit kan doen en dan ff kijken offie dan veel langer is :S en ja of we het kunnen dat moet nog blijken haha.
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: