Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kleuter kraakt containers met OV-chipkaart

3 plaatsers

Ga naar beneden

Kleuter kraakt containers  met OV-chipkaart Empty Kleuter kraakt containers met OV-chipkaart

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 7:28

http://www.zie.nl/video/opmerkelijk/Kleuter-kraakt-containers-met-OV-chipkaart/m1czi0ofrdby

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleuter kraakt containers  met OV-chipkaart Empty Re: Kleuter kraakt containers met OV-chipkaart

Bericht  Possom do 2 jun 2011 - 7:39

Caribbeanlover schreef:http://www.zie.nl/video/opmerkelijk/Kleuter-kraakt-containers-met-OV-chipkaart/m1czi0ofrdby

:shock: Whoa.. die hele OV chip is echt een groot fiasco, en nou dit weer!
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Kleuter kraakt containers  met OV-chipkaart Empty Re: Kleuter kraakt containers met OV-chipkaart

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 7:42

haha, heerlijk ventje. Wat een humor dat een kleuter zoiets ontdekt, dan faal je toch wel een beetje als ov-chipmaker.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 7:55

prachtig!

Gast
Gast

Bericht  Minx do 2 jun 2011 - 8:17

Kan iemand vertellen wat het filmpje doet. Mijn geluid is stuk dus ik kan er weinig van zien.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 8:18

Een jochie heeft een OV-chipkaart gevonden en probeerde deze in de vuilcontainers van A'dam. Deze gingen gewoon open. De moeder heeft het er nog over dat het dus zonde is om voor en afvalpas te betalen!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 8:21

Hahaha iemand heeft gewoon een OV chipkaart aangevraagd met naam en foto van Osama Bin Laden, ja hoor Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 8:22

SunnyScience schreef:Een jochie heeft een OV-chipkaart gevonden en probeerde deze in de vuilcontainers van A'dam. Deze gingen gewoon open. De moeder heeft het er nog over dat het dus zonde is om voor en afvalpas te betalen!

Je krijgt de eerste twee, vanaf de derde moet je gaan betalen. Dat zegt ze tenminste. Ik vind dat niet zo heel gek eigenlijk... Jij raakt hem dan toch steeds kwijt... Maar ja, als de OV chip ook werkt... Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 8:22

Possom schreef:
Caribbeanlover schreef:http://www.zie.nl/video/opmerkelijk/Kleuter-kraakt-containers-met-OV-chipkaart/m1czi0ofrdby

:shock: Whoa.. die hele OV chip is echt een groot fiasco, en nou dit weer!

Ik kocht laatst een strippenkaart bij de Plus en toen zei de verkoopster dat per 1 juli alles met de OV chipkaart gaat. Ik zei dat ik het wel makkelijk vond zo strippenkaart op de oude manier en dat zo OV chip niet hoeft van mij. Dat vond ze zelf ook en nu vind ik dat zeker als ik hoor wat er fout aan kan gaan.

Gast
Gast

Bericht  Summerlovin do 2 jun 2011 - 8:27

Ik wist niet eens dat er afvalpassen bestonden, had ik echt nog nooit van gehoord :p. Wat een verhaal! Haha. Waar een ov kaart al niet goed voor is.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 8:57

Geweldig Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: