Goedmorgen Hemelvaartsdag!
+19
patjuhhh
Lejow
love
Snack a Jack
Lady4
Sterre
Mon Amour
Mamasapje
Bliss
Zininzon
Meintjuh
GeKKiE
Bosjesvrouw
Burn
Happydobby
Snoes
banjer49
Caramba
Mida4you
23 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Goedmorgen Hemelvaartsdag!
ik ga zo eerst even de was ophangen, dan naar het tuincentrum, en daarna naar me moeder en daar gaan we samen bbq en
Mon Amour- Fluisteraar
- Aantal berichten : 109
Punten : 109
Registratiedatum : 24-11-10
Morning!
Ik wilde gisteravond nog mijn boek uit lezen, en uitslapen lukte niet echt dus ben ik nog vrij gaar zo lekker douchen en ontbijten, en vanmiddag komen de ouders van mijn vriend langs. We lopen even langs ons nieuwe huis om het van buiten vast te laten zien, en gaan verder wat door de stad lopen en terrassen met hen denk ik. Relaxt dagje dus!
@ Bliss: succes met je verhuizing, leuk!
@ snoes: wat leuk! Hopelijk gaat ze door!
Fijne dag!
Ik wilde gisteravond nog mijn boek uit lezen, en uitslapen lukte niet echt dus ben ik nog vrij gaar zo lekker douchen en ontbijten, en vanmiddag komen de ouders van mijn vriend langs. We lopen even langs ons nieuwe huis om het van buiten vast te laten zien, en gaan verder wat door de stad lopen en terrassen met hen denk ik. Relaxt dagje dus!
@ Bliss: succes met je verhuizing, leuk!
@ snoes: wat leuk! Hopelijk gaat ze door!
Fijne dag!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Morning!
Liv, gefeliciteerd met de geboorte van je neefje!
Ik ben net wakker en blijf lekker nog even liggen. Ga straks even langs mijn zusje en zwager en vanmiddag en vanavond is er een dancefeest hier in de stad. Dat wordt dus gezellig dansen, drinken en genieten van de zon met vrienden en vriendinnen.
Fijne dag all!
Liv, gefeliciteerd met de geboorte van je neefje!
Ik ben net wakker en blijf lekker nog even liggen. Ga straks even langs mijn zusje en zwager en vanmiddag en vanavond is er een dancefeest hier in de stad. Dat wordt dus gezellig dansen, drinken en genieten van de zon met vrienden en vriendinnen.
Fijne dag all!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Goedemorgen,
Ik heb heerlijk geslapen, ben helaas nog wel moe. Zometeen ontbijten en dan misschien sporten en anders ga ik poetsen. Lekker met alle ramen open.
Fijne dag allemaal!
Ik heb heerlijk geslapen, ben helaas nog wel moe. Zometeen ontbijten en dan misschien sporten en anders ga ik poetsen. Lekker met alle ramen open.
Fijne dag allemaal!
Snack a Jack- Prater
- Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Snoes schreef:Morning!
Wij gaan zo dadelijk vertrekken naar de auditities van SYTYCD. Ik heb mijn beste vriendin ingeschreven en vandaag zijn de audities, maar het is 2 uur rijden. Dus gaat een zware/vermoeiende dag worden denk ik.
Fijne dag allemaal!
Oow wat gaaf!! Ik ga duimen!
Gast- Gast
Morning!
Ik spring zo op de fiets naar Bliss en ga helpen wat dozen sjouwen, en dan daarna door naar de AH XL (want die is wel open) en boodschappen voor vandaag doen. Daarna lekker foto's uitzoeken van gisteren, en om 4 uur komt een vriendin en zij blijft eten. En dan 's avonds wil ik eigenlijk gewoon beetje rustig aan doen.
Ik spring zo op de fiets naar Bliss en ga helpen wat dozen sjouwen, en dan daarna door naar de AH XL (want die is wel open) en boodschappen voor vandaag doen. Daarna lekker foto's uitzoeken van gisteren, en om 4 uur komt een vriendin en zij blijft eten. En dan 's avonds wil ik eigenlijk gewoon beetje rustig aan doen.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ben al tijdje wakker, heb slaapdienst gehad en stond om 8:00 naast me bed op het werk
Nu net wezen douchen, en verder denk ik samen met vriend even om het huis relaxen, misschien nog even ijsje halen en vanmiddag gaan we naar mijn moeder en gezellig Bbq-en met z`n 3-en .
Moet helaas morgen weer werken van 9:00 tot 18:00
Ik ben al tijdje wakker, heb slaapdienst gehad en stond om 8:00 naast me bed op het werk
Nu net wezen douchen, en verder denk ik samen met vriend even om het huis relaxen, misschien nog even ijsje halen en vanmiddag gaan we naar mijn moeder en gezellig Bbq-en met z`n 3-en .
Moet helaas morgen weer werken van 9:00 tot 18:00
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Gaaf Snoes, veel plezier en succes!
Hier een boutdag..mijn laptop is kapot en ik zit nu op een miniding, en dat ding werkt gewoon niet zoals het hoort...
- cursor verspringt in tekst (nie 1 keer, nee 600 keer)
- zit geen word op, dus kan niets doen voor mijn werk, terwijl de rapporten er aan komen
dan is ook nog mijn foto toestel naar de klote gegaan vandeweek, het klik meganisme voor de sd kaart is lam..
En in principe heb ik zat centen om iets nieuws te halen, ware het niet dat we nog steeds aan het sparen zijn voor de nieuwe auto, en we het dus niet kunnen missen...
damn luxe probleem, daat weet ik ook wel, maar het frustreert me enorm, zeker als mijn vriend dan zegt , vanachter zijn perfect werkende computer 'nog even volhouden'.
Hier een boutdag..mijn laptop is kapot en ik zit nu op een miniding, en dat ding werkt gewoon niet zoals het hoort...
- cursor verspringt in tekst (nie 1 keer, nee 600 keer)
- zit geen word op, dus kan niets doen voor mijn werk, terwijl de rapporten er aan komen
dan is ook nog mijn foto toestel naar de klote gegaan vandeweek, het klik meganisme voor de sd kaart is lam..
En in principe heb ik zat centen om iets nieuws te halen, ware het niet dat we nog steeds aan het sparen zijn voor de nieuwe auto, en we het dus niet kunnen missen...
damn luxe probleem, daat weet ik ook wel, maar het frustreert me enorm, zeker als mijn vriend dan zegt , vanachter zijn perfect werkende computer 'nog even volhouden'.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
wat gaan er veel bbq-en trouwens zeg!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Goedemorgen, ik heb echt heerlijk geslapen vannacht. gingen kwart over 11 slapen, ik was toen echt zoooo moe en om kwart over 10 werd ik wakker. Heerlijk. Wij gaan vandaag lekker in Den Bosch een terrasje pakken! Zo'n zin in! Verder helemaal niks. Fijne dag allemaal!
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
goedemorgen
ik ben al even wakker met een kop vol snot en keelpijn bah. Heb de was al buiten hangen. Heb zin om te bbqen vandaag heb wel vlees en pindasaus maar geen stokbrood en kruidenboten hier is ook nergens een winkel open helaas
Ga vanmiddag mijn moeder ophalen uit franeker zij loopt de elfstedentocht
fijne dag allemaal
ik ben al even wakker met een kop vol snot en keelpijn bah. Heb de was al buiten hangen. Heb zin om te bbqen vandaag heb wel vlees en pindasaus maar geen stokbrood en kruidenboten hier is ook nergens een winkel open helaas
Ga vanmiddag mijn moeder ophalen uit franeker zij loopt de elfstedentocht
fijne dag allemaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Ik hang nog in mijn pyjama op de bank, heb geen zin om in actie te komen... Misschien helpt het als ik zo onder de douche spring en kleren aandoe, even een rondje skaten ofzo
Ik hang nog in mijn pyjama op de bank, heb geen zin om in actie te komen... Misschien helpt het als ik zo onder de douche spring en kleren aandoe, even een rondje skaten ofzo
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen (het kan nog net, want het is nog 3 minuten ochtend ). Ik heb lekker uitgeslapen tot half 10 en heb vanmorgen mijn plakboek bijgewerkt. Daar plak ik altijd geboortekaartje, entreekaartjes, bioscoopkaartjes, verhuiskaartjes, trouwkaarten, rouwkaarten en andere bijzondere kaartjes in. Dat was weer sinds december geleden, dus wel weer nodig.
Zo meteen ga ik hardlopen met mijn vriend, vanmiddag lekker wat lezen op het balkon en rommelen in huis, vanavond komt een vriendin van mij langs.
Zo meteen ga ik hardlopen met mijn vriend, vanmiddag lekker wat lezen op het balkon en rommelen in huis, vanavond komt een vriendin van mij langs.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Goedemorgen,
Eerst heerlijk uitgeslapen en nu lekker met een kop koffie beetje internetten en vanmiddag naar m'n zus prosecco drinken in de zon, bijkletsen, samen koken en ik logeer bij d'r. Fijne dag iedereen!
Eerst heerlijk uitgeslapen en nu lekker met een kop koffie beetje internetten en vanmiddag naar m'n zus prosecco drinken in de zon, bijkletsen, samen koken en ik logeer bij d'r. Fijne dag iedereen!
Gast- Gast
Goedemiddag,
Heerlijk geslapen en gelukkig geen wekker die af ging.
Vanmiddag komt er iemand langs voor mijn camera, nu maar hopen dat ze 'm ook wilt overkopen.
Ik zag dat de Gamma bij ons open is, en eigenlijk wil ik daar wel even naartoe omdat ik onze slaapkamer wil verven..
Verder weinig plannen, gewoon genieten van een dag vrij en rustig aan doen!
Heerlijk geslapen en gelukkig geen wekker die af ging.
Vanmiddag komt er iemand langs voor mijn camera, nu maar hopen dat ze 'm ook wilt overkopen.
Ik zag dat de Gamma bij ons open is, en eigenlijk wil ik daar wel even naartoe omdat ik onze slaapkamer wil verven..
Verder weinig plannen, gewoon genieten van een dag vrij en rustig aan doen!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedmorgen!
» Goedmorgen
» Hemelvaartsdag
» Wat doen op Hemelvaartsdag?
» de vrijdag na hemelvaartsdag
» Goedmorgen