Goedmorgen Hemelvaartsdag!
+19
patjuhhh
Lejow
love
Snack a Jack
Lady4
Sterre
Mon Amour
Mamasapje
Bliss
Zininzon
Meintjuh
GeKKiE
Bosjesvrouw
Burn
Happydobby
Snoes
banjer49
Caramba
Mida4you
23 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goedmorgen Hemelvaartsdag!
Goedemorgen!
Poeh het was erg vroeg voor mij Om 05.15 werd mijn dochtertje wakker en die was gisteren al niet lekker. Erg verkouden dus haar neusje zat helemaal vol toen ze wakker werd. Verder heb ik wel lekker geslapen, alleen veeeeeel te kort. Ik kruip er vanmiddag nog maar even in denk ik.
Hebben jullie nog leuke plannen voor vandaag? Mijn zusje komt vanmiddag en dan gaan we lekker bbqen samen met z'n 3en
Have a nice day
Poeh het was erg vroeg voor mij Om 05.15 werd mijn dochtertje wakker en die was gisteren al niet lekker. Erg verkouden dus haar neusje zat helemaal vol toen ze wakker werd. Verder heb ik wel lekker geslapen, alleen veeeeeel te kort. Ik kruip er vanmiddag nog maar even in denk ik.
Hebben jullie nog leuke plannen voor vandaag? Mijn zusje komt vanmiddag en dan gaan we lekker bbqen samen met z'n 3en
Have a nice day
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Re: Goedmorgen Hemelvaartsdag!
Goedemorgen,
Ik sta nu op het punt om aan het werk te gaan. Gelukkig hoef ik niet lang vandaag. Als ik thuis kom, de was even opvouwen en strijken, ligt een hele bult, ben daar wel even zoet mee.
Vanmiddag komen vrienden van ons en gaan bbq-en.
Fijne dag iedereen.
Ik sta nu op het punt om aan het werk te gaan. Gelukkig hoef ik niet lang vandaag. Als ik thuis kom, de was even opvouwen en strijken, ligt een hele bult, ben daar wel even zoet mee.
Vanmiddag komen vrienden van ons en gaan bbq-en.
Fijne dag iedereen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
ik ga ook zo werken, wel lange dag 8 tot 5, daarna snel naar huis en dan bbq-en met family, fijne dag allemaal!!!
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Goedemorgen!
Drukke dag voor mij vandaag... Zo meteen eerst in de kerk spelen, daarna gaan we thuis de kleine slaapkamer verven, incl. de plinten, nog 2 horren maken en 's avonds hopelijk de kleine kamer al zover mogelijk inrichten, zodat we de logeerkamer ook in orde kunnen maken.
Drukke dag voor mij vandaag... Zo meteen eerst in de kerk spelen, daarna gaan we thuis de kleine slaapkamer verven, incl. de plinten, nog 2 horren maken en 's avonds hopelijk de kleine kamer al zover mogelijk inrichten, zodat we de logeerkamer ook in orde kunnen maken.
Gast- Gast
Morning!
Wij gaan zo dadelijk vertrekken naar de auditities van SYTYCD. Ik heb mijn beste vriendin ingeschreven en vandaag zijn de audities, maar het is 2 uur rijden. Dus gaat een zware/vermoeiende dag worden denk ik.
Fijne dag allemaal!
Wij gaan zo dadelijk vertrekken naar de auditities van SYTYCD. Ik heb mijn beste vriendin ingeschreven en vandaag zijn de audities, maar het is 2 uur rijden. Dus gaat een zware/vermoeiende dag worden denk ik.
Fijne dag allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn keel wil vandaag geloof ik graag ten hemele varen, want jeetje wat doet dat kreng pijn
Goeiemorgen! Ik heb eigenlijk heel geen zin in deze extra vrije dag. Ik ga d'r maar wat leuks van maken.
Goeiemorgen! Ik heb eigenlijk heel geen zin in deze extra vrije dag. Ik ga d'r maar wat leuks van maken.
Gast- Gast
Wat leuk Snoes, veel plezier!Snoes schreef:Morning!
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen, lekker weer word het vandaag!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen! Ik werd wakker met een hoofd vol snot en m'n keel doet ook weer zeer. A lijkt weer wat opgeknapt gelukkig. We gaan zo eerst naar de kerk en daarna zien we wel. Vanavond gaan we barbecueen bij mijn ouders. Fijne dag!
Gast- Gast
Snoes schreef:Morning!
Fijne dag allemaal!
Wat leuk! Ik ben benieuwd hoe het afloopt!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik heb vanmorgen gelijk gemerkt dat er meer mensen op de camping zijn. Heerlijk die schreeuwende kids!
Ik ga zo maar weer is aan de stage tot een uur of 9, half 10.. En denk dat ik dan wel kapot ben voor vandaag!
Fijne dag all!
Ik heb vanmorgen gelijk gemerkt dat er meer mensen op de camping zijn. Heerlijk die schreeuwende kids!
Ik ga zo maar weer is aan de stage tot een uur of 9, half 10.. En denk dat ik dan wel kapot ben voor vandaag!
Fijne dag all!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Morgen
Ook hier een vroegertje, de kids waren om 07.00 wakker maar ik lag er gisteren om 21.00 in nou ja ik lag onderde zonnenbank en was daarna zo moe dat ik meteen door naar bed ben gegaan dus ik ben aardig wakker zo op de vroege ochtend. Wij gaan vanmiddag naar de jaarmarkt een paar dorpen verder, lekker paling halen, aarbeien en gerookte kip. Vanavond komen vrienden wat drinken in de de tuin.
Ook hier een vroegertje, de kids waren om 07.00 wakker maar ik lag er gisteren om 21.00 in nou ja ik lag onderde zonnenbank en was daarna zo moe dat ik meteen door naar bed ben gegaan dus ik ben aardig wakker zo op de vroege ochtend. Wij gaan vanmiddag naar de jaarmarkt een paar dorpen verder, lekker paling halen, aarbeien en gerookte kip. Vanavond komen vrienden wat drinken in de de tuin.
Gast- Gast
Goedemorgen
Ik ga zo met m'n vriendin naar haar ouders daar zijn haar kinderen ook.
Dan even over de bloemetjesmarkt in Leeuwarden.
Ik ga zo met m'n vriendin naar haar ouders daar zijn haar kinderen ook.
Dan even over de bloemetjesmarkt in Leeuwarden.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Goeiemorgen!
Ik ga straks even de was doen, opruimen, schoonmaken.
Dan komt 12 uur mijn beste vriendin.
We gaan lekker ergens sushi lunchen.
Vanmiddag zien we wel!
Misschien nog ergens planten kopen voor de nieuwe tuin.
Heerlijk 4 dagen vrij!!!
Ik ga straks even de was doen, opruimen, schoonmaken.
Dan komt 12 uur mijn beste vriendin.
We gaan lekker ergens sushi lunchen.
Vanmiddag zien we wel!
Misschien nog ergens planten kopen voor de nieuwe tuin.
Heerlijk 4 dagen vrij!!!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Ik ben lekker vrij!
@snoes, veel plezier en succes!
@snoes, veel plezier en succes!
Meintjuh- Fluisteraar
- Aantal berichten : 29
Punten : 33
Registratiedatum : 24-02-11
Goedemorgen!
Ik ben nog erg moe, maar dat geeft niet. Gisteravond is dan eindelijk mijn neefje geboren, dus we zijn vannacht in het ziekenhuis gaan kijken. Vandaag gaan we ook nog even kijken en voor de rest hebben we weinig plannen voor vandaag. Straks maar even met m'n vriend overleggen.
Een fijne dag allemaal!
Ik ben nog erg moe, maar dat geeft niet. Gisteravond is dan eindelijk mijn neefje geboren, dus we zijn vannacht in het ziekenhuis gaan kijken. Vandaag gaan we ook nog even kijken en voor de rest hebben we weinig plannen voor vandaag. Straks maar even met m'n vriend overleggen.
Een fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goodmorning!
Ik lig nog lekker in bed, heb nog geen zin om eruit te komen!
Ik ga vanmiddag naar City Moves in Den Bosch met wat vrienden!
Fijne dag allemaal!
Ik lig nog lekker in bed, heb nog geen zin om eruit te komen!
Ik ga vanmiddag naar City Moves in Den Bosch met wat vrienden!
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen !!!! Lekker uitgeslapen.
Nu even genieten van de zon (ramen staan allemaal open heerlijk)
Dadelijk een beetje poetsen.
Vanmiddag naar een vriendin in haar nieuwe appartement. Alleen bedacht ik me net dat de winkels dicht zijn natuurlijk en ik moest nog een cadeau halen wat ik uit gesteld heb tot het laatste moment stom stom stom.
In de namiddag naar een verjaardag met BBQ !
Nu even genieten van de zon (ramen staan allemaal open heerlijk)
Dadelijk een beetje poetsen.
Vanmiddag naar een vriendin in haar nieuwe appartement. Alleen bedacht ik me net dat de winkels dicht zijn natuurlijk en ik moest nog een cadeau halen wat ik uit gesteld heb tot het laatste moment stom stom stom.
In de namiddag naar een verjaardag met BBQ !
Gast- Gast
Ik ga me klaar maken om naar Dauwpop te gaan!
Fijne dag allemaal!
Fijne dag allemaal!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Wow wat gaan er veel mensen BBQ-en Heb ik nog helemaal niet gedaan dit jaar!
Ik ga zo verhuizen! Ga nog niet helemaal over, maar wel zo veel mogelijk spullen naar t nieuwe huis brengen en daarna met mn vader naar Gamma en Ikea. Moet allerlei verfspullen en verf kopen en verder wat meubels bij Ikea. Hoop dat alles wat ik wil hebben op voorraad is!
Ik ga zo verhuizen! Ga nog niet helemaal over, maar wel zo veel mogelijk spullen naar t nieuwe huis brengen en daarna met mn vader naar Gamma en Ikea. Moet allerlei verfspullen en verf kopen en verder wat meubels bij Ikea. Hoop dat alles wat ik wil hebben op voorraad is!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Liv: gefeliciteerd!
StuiterbaL: ik weet niet waar je woont maar hier zijn zo goed als in alle steden in de omgeving de winkels open! Je zou even kunnen google-en Zelfs de plaatselijke supermarkt naast ons huis is van 10 -19 open....
Erg handig want ik werk van 8-1530 vandaag! Kan ik daarna nog even laatste dingetjes inslaan voor dit weekend want heb morgen een bruiloft helemaal in Groningen!
StuiterbaL: ik weet niet waar je woont maar hier zijn zo goed als in alle steden in de omgeving de winkels open! Je zou even kunnen google-en Zelfs de plaatselijke supermarkt naast ons huis is van 10 -19 open....
Erg handig want ik werk van 8-1530 vandaag! Kan ik daarna nog even laatste dingetjes inslaan voor dit weekend want heb morgen een bruiloft helemaal in Groningen!
Mamasapje- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 661
YES De tuin boulevard is open bij mij hahaha. Nou dan ga ik daar dadelijk maar snel naar toe. Ook meteen voer voor mijn konijn meenemen aangezien dat ook uitgerekend vandaag op was hahahaa
Gast- Gast
Goedemorgen!
Over een uurtje komt mm vader langs om even te klussen en vanmiddag ga ik met een vriendin naar het strand, heerlijk Nog niet geweest dit jaar dus heb er echt zin in
Fijne dag allemaal!
Over een uurtje komt mm vader langs om even te klussen en vanmiddag ga ik met een vriendin naar het strand, heerlijk Nog niet geweest dit jaar dus heb er echt zin in
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedmorgen!
» Goedmorgen
» Hemelvaartsdag
» Wat doen op Hemelvaartsdag?
» de vrijdag na hemelvaartsdag
» Goedmorgen
» Hemelvaartsdag
» Wat doen op Hemelvaartsdag?