Dagcafé
+20
Kqip
Snoes
Silver
silly-one
ExpressoB
Zininzon
Burn
Snoopy
VeryCherry
Toet
Suus
Caroow
Jordana
Fearie
Sjaantje
Jeanette
Bimbam
May
Chocolate Cookie
Minx
24 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Angel Blue Eyes schreef:
Las het gisteren van je. En ik dacht; Ow men, ik doe hetzelfde. Het liefste kruip ik nog onder een bureau. Heel slecht, ik feliciteer collega's met een email.
Ik houd niet van kussen (verjaardags- en begroetingskussen), die vermijd ik het liefst. Op mijn vorige werk probeerde ik er ook altijd onderuit te komen... Alleen bij een paar vriendinnen vind ik het niet erg, en bij mijn vriend natuurlijk
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Alex ik vind het niet zo leuk hoe je op mij reageert eigenlijk, ik kan eenmaal niet alles bijhouden.
Gast- Gast
Stormpje reageer even in het andere topic ! Ik ga zo slapen en morgen na het werk moet ik op pad voor een cadeautje voor jou
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Storm schreef:Ik ben allergisch voor knuffels......
+1
Las het gisteren van je. En ik dacht; Ow men, ik doe hetzelfde. Het liefste kruip ik nog onder een bureau. Heel slecht, ik feliciteer collega's met een email.
Ik vind knuffelen met mensen die ik vertrouw en lief heb erg fijn, maar vind het niet prettig om geknuffeld te worden door iemand die ik amper ken. Ik vind het ook altijd vreselijk om collega's te feliciteren met hun verjaardag (of om zelf gefeliciteerd te worden met mijn verjaardag), omdat sommige (eigenlijk de meeste) mensen dan meteen in de zoenhouding gaan staan Ik geef liever een hand :-)
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Try schreef:Angel Blue Eyes schreef:
Ik houd niet van kussen (verjaardags- en begroetingskussen), die vermijd ik het liefst. Op mijn vorige werk probeerde ik er ook altijd onderuit te komen... Alleen bij een paar vriendinnen vind ik het niet erg, en bij mijn vriend natuurlijk
Op verjaardagen met veel zoeners kom ik er niet onderuit, maar ik probeer het zoveel mogelijk te vermijden. Zo werd mijn collega degene bij een andere afdeling. Ik was degene die het meest het alles in de gaten hield en toen hij zei dat hij het was geworden, kon ik alleen maar uitbrengen:"Wow! Het is je gegunt! Gefeliciteerd". Terwijl hij klaarstand om mijn handje en smokken in ontvangst te nemen. Ik doe er niet aan. Vervelend. Vind het echt niets. Familie en vriendjes is een ander verhaal.
Gast- Gast
Ik hou van knuffelen! Met iedereen! Maar mijn verjaardag op het werk vind ik vreselijk. Ik probeer het dan ook altijd geheim te houden en neem die dag altijd vrij. Ik heb nog nooit uitgedeeld ook. Dat zou het alleen maar erger maken.
Gast- Gast
Iedereen leest over mijn leuke-plannen-voor-morgen-berichtje heen
Try- Kletskop
Try schreef:Iedereen leest over mijn leuke-plannen-voor-morgen-berichtje heen
Wat ga jij doen
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Staat een paar pagina's terugJordana schreef:Try schreef:Iedereen leest over mijn leuke-plannen-voor-morgen-berichtje heen
Wat ga jij doen
Try- Kletskop
Storm schreef:Alex ik vind het niet zo leuk hoe je op mij reageert eigenlijk, ik kan eenmaal niet alles bijhouden.
Het stond notabene in hetzelfde berichtje als de opmerking van mijn zusje. Maar ik bedoelde het niet zo rot als het er staat, al blijf ik van mening dat je opmerking niet nodig was als je goed gelezen had.
Gast- Gast
Alex schreef:Storm schreef:Alex ik vind het niet zo leuk hoe je op mij reageert eigenlijk, ik kan eenmaal niet alles bijhouden.
Het stond notabene in hetzelfde berichtje als de opmerking van mijn zusje. Maar ik bedoelde het niet zo rot als het er staat, al blijf ik van mening dat je opmerking niet nodig was als je goed gelezen had.
het hele nadeel is dat je via het schrijven niet goed de bedoeling van het bericht kunt weten en het dus verkeerd over kan komen dat helemaal bedoeld was !
Maar ik snap storm wel wat ze bedoeld want volgens mij zit jij niet helemaal lekker in je vel de laatste dagen. Dat merk ik aan je manier van schrijven hier. (niet verkeerd bedoeld)
Gast- Gast
Morgen is het plan;
Auto uitzuigen en door de wasstraat.
En daarna naar de Renaultdealer om te kijken wat ze voor me hebben en hoe we dat gaan regelen. Ik wil voor de Megane gaan. Dus even kijken.
Auto uitzuigen en door de wasstraat.
En daarna naar de Renaultdealer om te kijken wat ze voor me hebben en hoe we dat gaan regelen. Ik wil voor de Megane gaan. Dus even kijken.
Gast- Gast
Tsja ik vind het overdreven om daar over te gaan vallen, ik zeg er nog bij dat ik wel snap dat je stress hebt. Je berichtje kwam gewoon heel kattig over.Alex schreef:Storm schreef:Alex ik vind het niet zo leuk hoe je op mij reageert eigenlijk, ik kan eenmaal niet alles bijhouden.
Gast- Gast
Ik vind het ook echt heel erg leuk Heb er zo'n zin in! Ik heb het idee dat na 3 maanden vol gekloot en negativiteit alles nu een beetje goedkomt. Op school, financieel en een paar kleine strubbelingen met mijn vriend.Alex schreef:Drukke dag morgen, Try! Supergaaf dat je vriend komt, ik ben blij voor je!
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=9106
Try- Kletskop
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: