Dagcafé
+20
Kqip
Snoes
Silver
silly-one
ExpressoB
Zininzon
Burn
Snoopy
VeryCherry
Toet
Suus
Caroow
Jordana
Fearie
Sjaantje
Jeanette
Bimbam
May
Chocolate Cookie
Minx
24 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Balen! Maar vandaag al wel lekker vrij gehad toch?
Jordana: met CC op stap voor haar date? Shoppen?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Je bent deze week begonnen toch? Bevalt het so far? Wat doe je nu precies?Zusje schreef:Ik moet ook werken morgen en zit ook nog eens alleen terwijl ik niks kan haha. Dat wordt wat... Even nog een date regelen trouwens voor morgenavond!
En een date met vriendinnen of een echte date-date?
Try- Kletskop
Dank je try en Storm..... knuffel is altijd fijn.
Maar ik heb morgen lekker vrij en dan is mijn houswarming..
Gast- Gast
Try schreef:
Nee ik ken een gozer die vrijgezel is en ik vind hem wel wat voor cc en met een grapje zijn we daar eigenlijk mee begonnen en cc heeft hem gesmst en hun smsen nou meer en morgen moet ik van beide mee omdat ze dan elkaar gaan zien
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Voor stuiterbal!
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Try schreef:
Nee ik ken een gozer die vrijgezel is en ik vind hem wel wat voor cc en met een grapje zijn we daar eigenlijk mee begonnen en cc heeft hem gesmst en hun smsen nou meer en morgen moet ik van beide mee omdat ze dan elkaar gaan zien
Oehh spannend, leuk hoor!
Try- Kletskop
Leuk Hoelang woon je al in je nieuwe huisje dan? Bevalt 't?Stuiterbal schreef:Dank je try en Storm..... knuffel is altijd fijn.
*edit, je bent pas net vrijgezel toch? Lukt het aanpassen enzo een beetje?
Laatst aangepast door Try op do 2 jun 2011 - 9:40; in totaal 1 keer bewerkt
Try- Kletskop
Try schreef:Jordana schreef:Try schreef:
Oehh spannend, leuk hoor!
Vind ik dus ook. hahaha
Jordana- Ratel
Try schreef:Je bent deze week begonnen toch? Bevalt het so far? Wat doe je nu precies?Zusje schreef:Ik moet ook werken morgen en zit ook nog eens alleen terwijl ik niks kan haha. Dat wordt wat... Even nog een date regelen trouwens voor morgenavond!
En een date met vriendinnen of een echte date-date?
Ik heb pas 1 werkdag gehad maar de collega voor de ene helft van de baan is een erg aardige vrouw! De andere collega voor de andere helft van de baan (het zijn 2 banen) ken ik al en daar kan ik goed mee overweg dus dat zit wel goed. Eerste maand zit ik alleen maar bij die vrouw omdat zij weinig werkt en ik daar zo snel mogelijk ingewerkt moet worden. Tot nu toe bevalt het me, maar goed, ik heb pas 1 dag gehad haha!
En date met who-ever... I´m the new slut in town . Maar ik heb mijn beste vriend gevraagd haha. Als hij niet kan dan kijk ik wel weer verder...
Gast- Gast
Ik ga morgen met mijn vader naar de Coolcat uitverkoop, deze is eens per jaar rond hemelvaartsdag. Ze verkopen er ook Only enzo, maar dan spotgoedkoop. Het is eigenlijk meer traditie dan dat ik er ook echt per se naar toe wil. De laatste 3 jaar heb ik steeds 1 super-item, en dan een paar simpele shirtjes maar vroeger ging ik echt helemaal los en kocht ik superveel (nouja, kreeg, mijn vader betaald dan).
Daarna ga ik naar de kapper (hopelijk, als er tijd genoeg is), dan ga ik uit eten met mijn team (en wordt de speelster van het jaar, het nieuwe bestuur -moi- etc, bekend gemaakt). En dan, als kers op de taart, komt mijn vriend morgenavond ook!
Daarna ga ik naar de kapper (hopelijk, als er tijd genoeg is), dan ga ik uit eten met mijn team (en wordt de speelster van het jaar, het nieuwe bestuur -moi- etc, bekend gemaakt). En dan, als kers op de taart, komt mijn vriend morgenavond ook!
Try- Kletskop
Ook een voor Stuiterbal, het lijkt mij vreselijk om je kind niet dagelijks te kunnen zien.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga morgen op kamp. Om half 9!!
Dus ik ga zo slapen!
Dus ik ga zo slapen!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Phileine schreef:Ook een voor Stuiterbal, het lijkt mij vreselijk om je kind niet dagelijks te kunnen zien.
Dank je Jordana (jij lijkt me trouwens ook een super leuke meid....)
Het is ook vreselijk. Ik heb hem wel 100 kusjes gegeven en geknuffeld en beloofd dat ik hem maandag weer kom halen. En dan dat gezichtje van hem.....
Als ik dit ooit van te voren had geweten had ik me bescheten ! Dit wil je je kind gewoon niet aan doen !
Gast- Gast
Ik ook niet, maar heb net 2 glazen cola gedronken dus dat is niet zo vreemd..Maple schreef:Ik ben eigenlijk nog helemaal niet moe
Gast- Gast
Wat fijn dat dat iig bevalt Werk je dan nu niet ontzettend veel uren? Je wilde toch juist een dagje minder gaan werken (als dat financieel haalbaar was)?Zusje schreef:
Ik heb pas 1 werkdag gehad maar de collega voor de ene helft van de baan is een erg aardige vrouw! De andere collega voor de andere helft van de baan (het zijn 2 banen) ken ik al en daar kan ik goed mee overweg dus dat zit wel goed. Eerste maand zit ik alleen maar bij die vrouw omdat zij weinig werkt en ik daar zo snel mogelijk ingewerkt moet worden. Tot nu toe bevalt het me, maar goed, ik heb pas 1 dag gehad haha!
En date met who-ever... I´m the new slut in town . Maar ik heb mijn beste vriend gevraagd haha. Als hij niet kan dan kijk ik wel weer verder...
Haha, ik geloof wel dat jij je vermaakt nu (en nee, dat bedoel ik niet verkeerd, haha, jij bent gewoon een feestbeest zoals ik jou 'ken'). Vond je het niet gek om K. weer te zien voor die sleutels?
Try- Kletskop
Storm schreef:Ik ook niet, maar heb net 2 glazen cola gedronken dus dat is niet zo vreemd..Maple schreef:Ik ben eigenlijk nog helemaal niet moe
Ik kan cola drinken tot ik een ons weeg maar word gewoon moe.....
ik ben gaar nu maar wil helemaal niet naar bed hahaaha
Gast- Gast
Stuiterbal ik vind het ook echt ZO naar voor je he...ik kan je pijn bijna voelen.
16 en 17 juni gaan we in ieder geval heel veel plezier maken samen!
16 en 17 juni gaan we in ieder geval heel veel plezier maken samen!
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Phileine schreef:Ook een voor Stuiterbal, het lijkt mij vreselijk om je kind niet dagelijks te kunnen zien.
Het is ook vreselijk. Ik heb hem wel 100 kusjes gegeven en geknuffeld en beloofd dat ik hem maandag weer kom halen. En dan dat gezichtje van hem.....
Als ik dit ooit van te voren had geweten had ik me bescheten ! Dit wil je je kind gewoon niet aan doen !
Try- Kletskop
Try schreef:Stuiterbal schreef:Phileine schreef:Ook een voor Stuiterbal, het lijkt mij vreselijk om je kind niet dagelijks te kunnen zien.
Jordana- Ratel
ahhhh jullie zijn zoooooooooo lief !!!!!!!
@storm zeg nu niet dat je allergisch ervoor bent want je weet wat ik ga doen he !
@storm zeg nu niet dat je allergisch ervoor bent want je weet wat ik ga doen he !
Gast- Gast
Storm schreef:Ik zie het probleem niet zo maar goed, ik heb het niet op bruiloften en formeel gedoe..kan me opzich wel voorstellen dat het stressen is dat je man op het laatste moment nog een pak moet gaan kopen, had dat eerder gedaan denk ik dan.Alex schreef:Bedankt voor jullie lieve woorden. Ik voel me zo kut, en dan komt er bovenop dat morgen dus weer stressen wordt omdat mijn man op het laatste moment nog een pak moet gaan kopen en hij wil een bruin pak kopen en dat past dus totaaaaal niet bij mijn outfit. Dat is toch raar, als je als stel niet matcht op een bruiloft?
Als je gelezen had, had je geweten dat mijn man zijn pak naar de stomerij heeft gebracht waar je 24/7 je kleding kan afhalen. Maar nu dus niet, de stomerij (incl automaat) is sinds gistermiddag gesloten tot maandag.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik ben allergisch voor knuffels......
+1
Las het gisteren van je. En ik dacht; Ow men, ik doe hetzelfde. Het liefste kruip ik nog onder een bureau. Heel slecht, ik feliciteer collega's met een email.
Gast- Gast
Eh sorry? Ik lees niet alles, ik heb alleen je bovenstaande berichtje gelezen, daar haalde ik uit dat je man nog last minute een pak wilde kopen voor de bruiloft.Alex schreef:Storm schreef:Ik zie het probleem niet zo maar goed, ik heb het niet op bruiloften en formeel gedoe..kan me opzich wel voorstellen dat het stressen is dat je man op het laatste moment nog een pak moet gaan kopen, had dat eerder gedaan denk ik dan.Alex schreef:Bedankt voor jullie lieve woorden. Ik voel me zo kut, en dan komt er bovenop dat morgen dus weer stressen wordt omdat mijn man op het laatste moment nog een pak moet gaan kopen en hij wil een bruin pak kopen en dat past dus totaaaaal niet bij mijn outfit. Dat is toch raar, als je als stel niet matcht op een bruiloft?
Als je gelezen had, had je geweten dat mijn man zijn pak naar de stomerij heeft gebracht waar je 24/7 je kleding kan afhalen. Maar nu dus niet, de stomerij (incl automaat) is sinds gistermiddag gesloten tot maandag.
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: